2. leht 2-st
Re: LR3
Postitatud: E Aug 24, 2009 18:36
Postitas Rein
cala kirjutas:Kalamees kirjutas:Suve algul oli Veikoga sel teemal juttu, ja ta soovitas eelistada LR3 ja RR3 alates 2006. Siis tulnud masinatel paljud tüüp vead kõrvaldatud.
veiko soovitas mul (olin mõni aeg täpselt samas asendis) jälgida VIN koodi järgi, et võiks olla vähemalt 2006 mudeliaasta. autosid hakati tootma 2005 ndal juba;)
Mis siis leidsid. Ostsid midagi muud, või jätsid teema katki mingiks ajaks.
Postitatud: E Aug 24, 2009 21:29
Postitas Veiko Varik
Disco 3 on hea traktor(Traktor sellepärast,et suudab teedeta maastikul liikuda ja korralikult ka käru vedada).Kui just mõned isendid välja arvata mis enamuses on toodetud päris alguses.Kus juures eesti esimene must D3 ringleb siia maani rõõmsalt ringi ja peale kuluv osade ei ole seal eriti midagi vahetatud.
Neil on tõesti palju pukse mida tuleb aeg ajalt vahetada kuid seda juhtub umbes iga 80000-100000 järgi.Stabika puksid võib küll nimetada iga hoolduse juurde kuuluvate asjade juurde mida vaja vahetada.
Hinnad on mõistlkumaks läinud ja paju juppe on ka järelturu omi saadaval.Muidugi on see 120000 hooldus mis röövib nii umbes 14000 eesti raha rahakotist.Tegematta ka jätta ei saa kuna mootori remont on kallim.
See auto mida sa vaatad on endise IME müügimehe naise auto.Ta ka nüüdesks lahkunud sealt.
Loomulikult saab üle vaatata ennem ostmist.
W.
Re: LR3
Postitatud: E Aug 24, 2009 23:20
Postitas kaokas
Rein kirjutas:cala kirjutas:Kalamees kirjutas:Suve algul oli Veikoga sel teemal juttu, ja ta soovitas eelistada LR3 ja RR3 alates 2006. Siis tulnud masinatel paljud tüüp vead kõrvaldatud.
veiko soovitas mul (olin mõni aeg täpselt samas asendis) jälgida VIN koodi järgi, et võiks olla vähemalt 2006 mudeliaasta. autosid hakati tootma 2005 ndal juba;)
Mis siis leidsid. Ostsid midagi muud, või jätsid teema katki mingiks ajaks.
Võtsin mõtlemiseks aja maha - muud ei ole ostnud. Alternatiiv on praeguse tavalise "kahe ratta veolisega" edasi sõita. Pean kaaluma kui palju aega/raha on mõistlik investeerida potensiaalsete remontide peale. Praegu tundub, et kui aega on vähe, siis sellise 100 tuh. läbisõiduga auto puhul võib 3 aasta perspektiivis kuluda liiga palju aega/raha remontimise peale. Aga seda peab ütlema, et kui maasturitest midagi valida, siis LR on ikka kindel nr. 1 valik.
Postitatud: T Aug 25, 2009 06:38
Postitas Rein
Ma ise olen teisest suunast natuke ka GM toodangu usku. Chevy Suburbani eeliseks on 8 istekohta ja veel siiski piisav pagas. Mure selles, et heinamaa on ilmselt suurim maastik, mida selle autoga ületada saab. Cadilac Escalade ESV varjandis on liikvel enamuses automaatse nelikveoga ja bensu mootoriga. Sealt maalt on ikka vahe, et kas 10-13 diislit, või alates 17 bensiini. Lühikese Escalade seljatab LR RR kindlalt, nii välimuse, sise disani kui ka mugavuse poolest. DIII on tegelikult igapäevaseks kulguriks väga normaalne masin oma olemuselt. Sai ümber kvartali üks tiir sõidetud. Patrolil ja Cruiseril pole suurt midagi kaasa rääkida. Sõiduauto olemus on peidetud suurde maasturisse

Kui saan aastakese pärast DI jätta ainult metsas kondamise autoks, on päris raske valik, kas DIII või RR.

D3
Postitatud: T Aug 25, 2009 10:08
Postitas Kalamees
Vene saidi foorumist jäänud meelde et D3 on maastikul vaikne ja RR3 hakkab väheke nagisema sisemus. Kuskil taga pool.
Postitatud: T Aug 25, 2009 10:27
Postitas landy
O.T. Suburbanisse mahub tõesti kogu maailm sisse ära:
http://www.4x4.ee/driveouts/2004/galler ... dtrip2_080
ge jala ja õigete rehvidega ka väljaspool heinamaad:
http://www.4x4.ee/driveouts/2004/galler ... _100Liibub sirh
http://www.4x4.ee/driveouts/2004/galler ... dtrip2_101
Disco III maastikusuutlikus õigete rehvidega sai tõetust viimatisel Suveretkel.