2. leht 4-st

Postitatud: N Sept 03, 2009 09:45
Postitas LR90
Elust enesest...

orjenteeruv finish on seal kus auto saba annab,
kui ei anna siis jõuad koju tagasi.

Postitatud: N Sept 03, 2009 10:13
Postitas LittleSuzi
LR90 kirjutas:Elust enesest...

orjenteeruv finish on seal kus auto saba annab,
kui ei anna siis jõuad koju tagasi.


Proovime siis teistpidi - kuhu poole Sauelt liigutakse?

Postitatud: N Sept 03, 2009 11:11
Postitas LoJack
LittleSuzi kirjutas:
LR90 kirjutas:Elust enesest...

orjenteeruv finish on seal kus auto saba annab,
kui ei anna siis jõuad koju tagasi.


Proovime siis teistpidi - kuhu poole Sauelt liigutakse?
Nii minul kui LittleSuzil tuleb üritusest osavõtuks läbi sõita ca 300 km. Kaugemalt nurga meestel/naistel rohkemgi. Mis tähendab üpris suuri kulutusi ja planeerimist. Seega on LittleSuzi küsimus täiesti päevakohane. Eeldaks ikka selget vastust.

Postitatud: N Sept 03, 2009 12:19
Postitas LittleSuzi
LoJack kirjutas:
LittleSuzi kirjutas:
LR90 kirjutas:Elust enesest...

orjenteeruv finish on seal kus auto saba annab,
kui ei anna siis jõuad koju tagasi.


Proovime siis teistpidi - kuhu poole Sauelt liigutakse?
Nii minul kui LittleSuzil tuleb üritusest osavõtuks läbi sõita ca 300 km. Kaugemalt nurga meestel/naistel rohkemgi. Mis tähendab üpris suuri kulutusi ja planeerimist. Seega on LittleSuzi küsimus täiesti päevakohane. Eeldaks ikka selget vastust.
Võime ka ühe autoga minna 8)
Kütuse teeme näiteks pooleks ja elu on ilus.
Kuid vastust sooviks planeerimiseks ikkagi ..

Postitatud: N Sept 03, 2009 12:20
Postitas Piloodihakatis
Kristjan väitis, et meil siin inimesed olevat närvilised kuna ei tea kus on ürituse lõpp.
Lõpeb meie üritus Laitses ja seal ka enamus võistlusi.
Ootan veel viimaseid kinnitusi, et kõik toimuks kokkulepetekohaselt.
Plaanis siis sellised võistlused:

1. orjenteerumine kontrollpunktidega.
2. bagisõit paarisrajal ajapeale
3. vigursõit oma autoga + trikiautoga ( aeg tuleb sõita täpselt ühesugune, mida täpsem seda parem )
4. krossirada ( sõita tuleb võimalikult täpselt etteantud aega PS! Seisma jääda ei tohi )

Parimatele loomulikult auhinnad + loosiauhinnad.

Täpse ajakava ja juhendi teeme valmis hiljemalt esmaspäeval...
Kui on küsimusi siis saatke mulle need kas siia sõnumiga või e-mail kaido@karu.ee

Postitatud: N Sept 03, 2009 13:11
Postitas LoJack
LittleSuzi kirjutas:Võime ka ühe autoga minna 8)
Kütuse teeme näiteks pooleks ja elu on ilus.
Kuid vastust sooviks planeerimiseks ikkagi ..
:lol: :lol: :lol:
Ma pidasin rohkem silmas, et kui ntx algus on Tallinnas kell 10 siis pean mina siitpoolt liikuma hakkama kell 8 seega ärkamine/k***mine/kammimine kell 7 jne. Tagasitulekule sama - kus ja mis kell lõpetame (orienteeruvalt), et teaks õhtuse koju jõudmise jms planeerida.

Postitatud: N Sept 03, 2009 13:36
Postitas Valge Hiir
LoJack kirjutas:Ma pidasin rohkem silmas, et kui ntx algus on Tallinnas kell 10 siis pean mina siitpoolt liikuma hakkama kell 8 seega ärkamine/k***mine/kammimine kell 7 jne. Tagasitulekule sama - kus ja mis kell lõpetame (orienteeruvalt), et teaks õhtuse koju jõudmise jms planeerida.
See on juba kõrgem matemaatika, mida paljud ilmselt ei evi, või tuleb see oskus neilt p****e kaudu välja peksta.
Ei ole see esimene kord kui supleme infokülluses.

Postitatud: N Sept 03, 2009 13:41
Postitas landy
Lisan Kaido jutule juurde, et
2. pagisõit paarisrajal ajapeale
ei toimu mitte inimese enda Land Roveriga vaid ikka ralliautoga.

Postitatud: N Sept 03, 2009 13:46
Postitas Piloodihakatis
Lõpetamisega on sedasi, et see ju sõltub palju meid sinna kokku tuleb.
Kõikidele võistlustele kuluv aeg oleneb ju otseselt ja ainult osavõtjatest.
Kui tuleb 30 autot kolub mingi aeg kui aga 60 autot siis kulub ju topelt aeg...
Koleraske on täna öelda palju meid tuleb. Lisaks sellele on veel plaanis kõige paremale meeskonnale
auhinnaks väljapanna aeganõudev tegevus ca 2-3 tundi. See auhind jällegi oleneb kas saan kinnituse sellel või ei saa.
Kahjuks ei olene ka kõik minust.... millegipärast läheb mul konkreetsete pakkumiste saamisega natukene loodetust kauem :cry:

Lisaks siis Teile veel infoks:
Seekord on võistlustel võimalik ametlikult SOHKI teha.
Kõik kes soovivad ja tahavad saavad minna Laitse Rallyparki treenima ennast ja oma sõpru.
Paarisrajal saab sõita pagiga, ladaga ja BMW-ga.
Kindlasti on võimalik treenida ka ennast trikiautoga.

Pisikene kannatus veel ja siis kohe kohe panen ülesse ka regamise ( loodan seda teha täna õhtul )

Postitatud: N Sept 03, 2009 15:51
Postitas Piloodihakatis
landy kirjutas:Lisan Kaido jutule juurde, et
2. pagisõit paarisrajal ajapeale
ei toimu mitte inimese enda Land Roveriga vaid ikka ralliautoga.
Pagisõit............... mina ei ole veel näinud meie klubi liikmetel kellelgi Land Rover BAGI :lol:

Postitatud: N Sept 03, 2009 20:09
Postitas Veiko Varik
Need sõidukid mis seal on on bagid
W

Postitatud: N Sept 03, 2009 20:26
Postitas Piloodihakatis
Veiko need on nii kõvad masinad et neid kuutsutakse kõva p-ga pagid :lol:

Postitatud: R Sept 04, 2009 07:27
Postitas Piloodihakatis
Hommik varajane.......

Alustame registreerimist klubi sügispäevale..........
Palun registreerimisvorm saata minu e-mailile kaido@karu.ee
osavõtutasu on 300 klubiliige ja 350 mitteliige.
100.- kanda registreerimisel Eesti Landroveri Klubi arvele Swedpank 767 a/a:221011224641
Selgitusse palun kirjutada Sügispäev 2009 ja auto nr millega osalete.

ANDMED REGISTREERIMISEL ALATES 04.09.2009
JUHI NIMI:
E-MAIL:
GSM:

AUTO
MARK JA MUDEL:
REGISTRINUMBER:
VARUSTUS(mudarehvid, vints, jne.):
CB RAADIOJAAMA OLEMASOLU:

OSLAJAID AUTOS:
TÄSISKASVANUID: … isikut
LAPS alla 16 a.: …isikut
Kokku: …isikut
LEMMIKLOOMI:… tk (liik/tõug)

Kui Teil on täiendavaid küsimusi siis vastan neile meeleldi.

Kaido
5086882
kaido@karu.ee

Postitatud: R Sept 04, 2009 07:29
Postitas Piloodihakatis
Täpne võistluste juhend on kohe kohe valmimas ja siis panen selle ka siia ülesse.
Aga enamvähe võistluse kirjeldus on siin juba ära räägitud...
Jällegi kui kellelgi on küsimusi siis helistaga :)

Kaido
5086882
kaido@karu.ee

Postitatud: R Sept 04, 2009 14:17
Postitas landy
Sügispäev Land Rover-iga 2009

Esmased meelelahutuslik-sportliku võistluse reeglid
Tegu on meeskondliku üritusega, kus kõik autos olijad saavad kaasa lüüa.

1.orienteerumine kontrollpunktidega.
Orienteerumise etapp toimub avalikel teedel, kus tuleb täita kõiki liikluseeskirjast tulenevaid nõudeid!
Auto roolis on registreerimiskaardile kantud piloot. Raja läbimiseks on antud max. kontrollaeg.
Võistkonnale antakse stardis kaart, millele on kantud läbisõitmist vajav marsruut ja märgitud ära kontrollpunktid. (navigeerimis vahendeid ei ole vaja, kuid võib kasutada) Kontrollpunktidega seotud tegevused on ära toodud meeskonnale antavas legendis või võistkonna kontrollkaardil.
Punkte antakse vastavalt läbitud ja arvestatud kontrollpunktide arvule.

2. bagisõit paarisrajal ajapeale
Bagisõidu etapp toimub kinnisel rallirajal ja seal võivad meeskonna eest võistelda kõik vähemalt 18a. vanad juhiloaga isikud. Kui bagi juhib keegi teine peale meeskonna piloodi, siis tuleb nimi märkida ka kontrollkaardile.
Punkte antakse paremusjärjestuse alusel.

3. vigursõit oma autoga + trikiautoga ( aeg tuleb sõita täpselt ühesugune, mida täpsem seda parem )
Vigursõidu etapp toimub kinnisel rallirajal ja seal võivad meeskonna eest võistelda kõik vähemalt 18a. vanad juhiloaga isikud. Land Rover-it peab juhtima võistkonna piloot, kuid kui vigursõidu autot juhib keegi teine peale meeskonna piloodi, siis tuleb nimi märkida ka kontrollkaardile. Rada läbitakse esmalt Land Rover-iga ja seejärel vigursõidu autoga. Mõlema sõidu ajad peavad olema võimlikult lähedased.
Punkte antakse paremusjärjestuse alusel.

4. krossirada ( sõita tuleb võimalikult täpselt etteantud aega PS! Seisma jääda ei tohi )
Vigursõidu etapp toimub kinnisel rajal ja seal peab Land Rover-it juhtima võistkonna piloot.
Rada läbitakse Land Rover-iga ja see aeg peab olem võimlikult lähedane ette antud keskmise ajaga..
Punkte antakse paremusjärjestuse alusel.

Seega ei võida seda võistlust mitte kiireim, vaid nutikaim, osavaim ja parima aja tunnetusega võistkond. Vahet pole, kas tuled 40kW S-III ‘e või hobujõududest pugil SuperCharge Spordiga.


NB! Reeglid on esmased ja siia võib lisanduda parandusi ning täiendusi!