2. leht 3-st

Postitatud: K Veebr 10, 2010 20:12
Postitas landy
Veel viimased viis vaba kohta viimased neli päeva saadaval!

Postitatud: N Veebr 11, 2010 20:35
Postitas landy
Vabanes üks auto koht, kuid samas täitus istekoht minu autos.

Postitatud: L Veebr 13, 2010 20:33
Postitas landy
On siinenud uusi registrerujaid ja ka loobujaid ning hetke seisuga on veel 4 vaba auto kohta!

Postitatud: P Veebr 14, 2010 11:43
Postitas landy
Jui kellegi talverekele tulijatest veel CB-jaam autos pole, siis siin on üks väga hea jaam hea hinnaga:
http://www.osta.ee/11901660

Postitatud: E Veebr 15, 2010 20:15
Postitas landy
REGISTREERIMINE LUKUS JA NORM TÄIS!

Edasine info ürituse üksikasjade kohta saadetakse otse osalejate maili aadressidele.

Postitatud: K Veebr 17, 2010 22:27
Postitas landy
Nüüd on ka Keskkonnaameti kooskõlastused trassile saadud ja lõunane toitlustus paika pandud.

Postitatud: K Veebr 17, 2010 22:34
Postitas Discovery
Au kurja...tont on vist pähe hakanud..Tallinnas pole lihtne elada... ma juba lugesin, et Keskerakonna kooskõlastuse trassile saadud :D

Postitatud: N Veebr 18, 2010 17:47
Postitas cala
hääl meelel broneeriks kuidagi sauna ja kardisõidu;)

Postitatud: L Veebr 20, 2010 23:31
Postitas vipcity
Arvestades jätkuvalt sadavat ja tuiskavat lund, siis on küsimus rajaluurajatele, et kuivõrd on rada läbitav? Või peaks laia roomikut aretama hakkama :)

Postitatud: P Veebr 21, 2010 01:03
Postitas landy
Rada saab arvestades vahepealset lumnesadu kindlasti mõnes kohas keeruline olama.
Esimsese päeva trassil on kaks keerulist lõiku, teisle päeval on neid kolm. Kui ajaga väga jänni jääme, siis saab mööda suuri maanteid ka edasi liikuda. Samas on rada raske vaid eimestele autodele, kes vere ja higi hinnaga jälje ette teevad.

Postitatud: P Veebr 21, 2010 01:15
Postitas cala
ärge võtke seda kõige magusamat osa ja lõbu nüüd ära.


meenub üks tulevastele "maasturi" ostjatele tehtud kliendiüritus, kus enne ürituse algust lükati tee ka sahaga puhtaks, et ei oleks karta kinnijäämist:p Sangas olevad vändad, kes landroveri nimelist rõngasat käest hoidsid, avastasid enda üllatuseks selle rajaga risti sõitmas:o

ahjaa, üks mees loeb päevi sõidu alguseni

Postitatud: P Veebr 21, 2010 12:02
Postitas vipcity
kuniks päevavalgust jätkub jaksab ka lumes mütata :)... buldooserit me arvatavasti ei vaja...

Postitatud: E Veebr 22, 2010 15:49
Postitas Lauri
Nagu teise-päeva-trassi luurelt mäletan, olid ka üllatavalt väikesed metsateed peale tuisku sahaga üle käidud ja sõit sai suhteliselt sujuv.
Samas polnud küll iga raja lõpus inim-asustust ootamas ning seega võib paiguti esineda sahameeste initsiatiivi raugemist peale järjekordset tuisku.
Pakun, et 2-3 autoga on kinnituisanud rajalõigu läbimine väljakutse, kuid 15 auto puhul taandub see pigem logistiliseks probleemiks, mis ajakava sassi keerab.

Eriti kahtlasena jäi meelde üks maanteelt alla keeranud metsatee, mis oli justkui algaja kopajuhi poolt käeharjutuseks läbi käidud, kuid kus loodus oli talvel nii ilus, et seda läbi sõitmata jätta oleks suisa patt. Teises kohas polnud aga mõtet väga üritadagi...

Postitatud: E Veebr 22, 2010 17:24
Postitas Indrek
Huvitav palju nii 33-35 rehviga on tulemas? :D

Lauri kirjutas:Nagu teise-päeva-trassi luurelt mäletan, olid ka üllatavalt väikesed metsateed peale tuisku sahaga üle käidud ja sõit sai suhteliselt sujuv.
Samas polnud küll iga raja lõpus inim-asustust ootamas ning seega võib paiguti esineda sahameeste initsiatiivi raugemist peale järjekordset tuisku.
Pakun, et 2-3 autoga on kinnituisanud rajalõigu läbimine väljakutse, kuid 15 auto puhul taandub see pigem logistiliseks probleemiks, mis ajakava sassi keerab.

Eriti kahtlasena jäi meelde üks maanteelt alla keeranud metsatee, mis oli justkui algaja kopajuhi poolt käeharjutuseks läbi käidud, kuid kus loodus oli talvel nii ilus, et seda läbi sõitmata jätta oleks suisa patt. Teises kohas polnud aga mõtet väga üritadagi...

Postitatud: N Veebr 25, 2010 15:24
Postitas landy