2. leht 5-st
Postitatud: T Jaan 26, 2010 22:09
Postitas Rein
Insa Turbo Sahara tahab Discio puhul ette 2,2 saada.
Postitatud: K Jaan 27, 2010 19:40
Postitas Margus
Tundub, et ma ei ole oma murega üksinda. Sain enda Disco I(300Tdi) paagitäiega ~430 KM ja seda 90% maanteel. Kuna enne suuri külmasid käis kõrgsurvepump Karlas remondis, siis pidin juba sealt uurima hakkama mis pull on, kuna enne remonti asi nii hull ei olnud. Nüüd siis tean, et teistel sama jama.
Peab soojemat aega ootama.
Postitatud: K Jaan 27, 2010 21:39
Postitas Rein
Rehvid panid mul ise juba ca 2 litra sajale juurde. Nüüd siis lisaks veel õlide paksenemisega seotud takistus, mootori töö soojaks saamine ja ongi sedasi.
kütusekulu
Postitatud: K Jaan 27, 2010 21:41
Postitas artuuur
Tere jälle mina sain ilmselt teada miks kulus mul 100 kilomeetri läbimiseks 28,5L sajale, kui avasin õhufiltri korpuse ja filtri välja tõmbasin voolas sealt välja vähemalt 1 L vett.
vist peab snorkli otsa veits ümber seadma et lund niipalju sisse ei läheks, saaks äkki 20L sajale hakkama.
Rehvides on rõhku 1,5 ja rehviks sahara turbo special track.
täna läks auto käima aga väga pika vindiga ei hakka eriti viga otsima lihtne järeldus on et mootor ilmselt veitsa kulunud.
edu
Artur
Postitatud: K Jaan 27, 2010 21:45
Postitas Rein
Ma ei tea, kuidas Rover bensakatel asi on lahendatud, aga mul 850 Volvo peale temp anduri vahetust läks nipsust käima, enne ketrasid pea 20-30 sekundit.
Postitatud: K Jaan 27, 2010 21:59
Postitas artuuur
Ma arvan et mul käiviitus pikk kulunud pumba ja mootori koostöö viga sest sooja ilmaga läheb auto käima aga enne kui normilt pöördesse hakkab minema on vaja lasta käia ikka nats aega muidu lihtsalt ei vöta tuure üles, kui tekib tösisem mure viin pumba karlasse Miku kätte teeb ehk odavalt korda.
Täna käivitades olid kastide ölid nii paksud et neutraali peal siduri vabastades hakkas edasi kiskuma ja vöttis mootoril tuurid alla veitsa.
Postitatud: K Jaan 27, 2010 22:09
Postitas Rein
Õhtu on vist mõjunud. Tundus nagu oleks bensukas sul olnud.

Postitatud: N Jaan 28, 2010 09:36
Postitas Indrek_S
Kastis/ülekannetes peaks vähemalt talviti ikka täissünti kasutama. Siis pole ohtu, et õli pudruks on muutunud.
Sammuti ka mootoris. On olemas paksemad täissünt õlid, mis ka vähe hõredamate mootorite puhul lekkima ei hakka
10w-50; 10w-60....
10w-60 kasutan oma 320 000 läbisõiduga Porsches. Kui 10w40 poolsünt kippus kuumalt simmerite vahelt väheke lekkima, siis 10w-60 täissündi puhul pole lekket olnud. Kasutan Gulf Racingut. Otse maaletoojalt kauplesin hinnaks: 8 liitrit 800.-
Eks ta vähe kallim on, kuid hoiavb mootorit häste. Mulle tundub, et põhilise takistuse tekitavad üleüldse õlid ülekannetes/sildades, aga kindel pole...ei teagi, mida seal LR puhul kasutatakse.
Postitatud: N Jaan 28, 2010 10:02
Postitas Rein
10W-60 on ikka külmaga nii paks, et lõika noaga

0W-30 oleks selle talve õli, tava oludes, maasturites, eriti kui veel sihtotstarbeliselt kautada, õnnestub see vist kähku keema lasta

Postitatud: N Jaan 28, 2010 16:59
Postitas Rändsell
Discovery II TD5, 2001, manuaal. Hetkel võtab 12-13 liitrit /100 km, sest aku huvides jätan võimalusel auto lühemate otsadega seisupausidel käima (poeskäigud jne). Soovitan ööseks auto garazeerida (tegelikult vist mõttetu soovitus, sest need, kel see võimalus, teevad seda niikuinii). Kellel seda võimalust ei ole, tasuks auto katta koormakattega (trippida see rataste külge kinni), kapoti alla võiks lisaks panna fooliumi (selle mis matkal käies telgi alla käib) ja kapoti peale lisaks teki (nõukaaegne puvillane on väga hea). Kui sellele kooslusele alla lükata hommikul paariks tunniks elektripuhur, siis peaks LR tänutundest mõnuga käima minema ja kütusekulu ka normaalsemaks muutuma. Kardan, et suurem kütusekulu on paljuski seotud hommikuse külmkäivituse, auto soojendamise ja lühikeste sõitudega. Tekk radiaatori ees on täiesti enesestmõistetav.
Päikest!
rs
Postitatud: N Jaan 28, 2010 17:37
Postitas landy
Tegelikult aitab ka töösoojale mootorile (mitte panna tulise kollektrori peale!) ööseks vana vatijope paeale panek (ka nõuka aegne nipp).
Postitatud: L Jaan 30, 2010 12:27
Postitas tt
Imedepõllu briljantsed ajud ja kuldsed käed disainisid ning paigaldasid seadistatava kattepinnaga papi. Tänavasõidureziimis 100% kaetud. Küttekulu vähenenud suurusjärgus 4-5l ja tuba läheb ka soojemaks. Ventilaator jäeti paika, sest ei või iial teada millal leiad end rinnuni lumes.
disco I, 300tdi
Postitatud: L Jaan 30, 2010 12:57
Postitas Discovery
tt kirjutas:Imedepõllu briljantsed ajud ja kuldsed käed disainisid ning paigaldasid seadistatava kattepinnaga papi. Tänavasõidureziimis 100% kaetud.
Üldsus nõuab pilte....
Postitatud: E Veebr 01, 2010 14:04
Postitas tt
Discovery kirjutas:Üldsus nõuab pilte....
no mis sest neljakandilisest papitükist ikka pildistada

Võtad radika ülemise välimise serva peal oleva tihendiriba lahti ja torkad ülevalt papitüki sisse. Papitükile piisavalt kõrgust, et ots välja jääks, saad pärast kätte ka.
Postitatud: L Jaan 21, 2012 12:54
Postitas romulus
Tõstan vana teema. Lõpuks saabunud lumega on mu D2 TD5 hakanud u 20l sajale võtma. See siis 100% linnasõit, väga lühikesed otsad enamasti, 5km hommikul samapalju õhtul. Ehk siis puha külma motoga käivitus ja sõit. Siiski 20l tundub kuidagi paljuvõitu, või mis teised omanikud arvavad? Või siis kas on kogemusi, kas webasto muutmine (hetkel lisasoojendusena) eelsoojendiks tõmbaks kulu alla, kuna külmalt sõitu tuleks vähem? Samas webasto tarbib ise ka ju kütet.