2. leht 2-st

Postitatud: E Veebr 07, 2011 23:00
Postitas landy
Land Roveri diislemootordi on niivõrd jahedad, et võid julgelet talveks ventika maha kruvida.
Tavaoludes(maanteel/linnas) ülekuumenemist karta pole. Vaid väga rasketes lumeoludes on mõtekas tagasi panna.
Testitud-proovitud, töötab.

Postitatud: T Veebr 08, 2011 17:05
Postitas Tubiniit
Papitüki idee on foorumist http://www.landroverclub.ee/foorum/post ... ply&t=3131. Paigaldamine konditsioneeri radiaatori ja jahutusradika vahele võttis aega ca 2 minutit. Papina kasutan vana 1,5mm paksust elektrotehnilist pappi - piisavalt jäik tihendi vahelt sisselükkamiseks ja piisavalt painduv kapoti alla painutamiseks, kui on vaja radiaator vabastada. Korra, kui vedasin kõrge tendiga järelkäru, tuli radiaator vabastada. Tavaliselt salongi kütte ventilaatorist piisab, et talvel inglise auto mootorit jahutada, aga pika sõidu ajal läks kabiinis palavaks ning kütte vähendamisel hakkas mootor kuumenema.