2. leht 2-st
Postitatud: R Mai 08, 2009 17:12
Postitas dim70
Postitatud: E Sept 21, 2009 13:37
Postitas taff22
See mees müüs jah päris pikka aega ning alandas ka hinda pea 100 000-. -lt mingi 70 000-. kanti kui ma õieti mäletan. Olen kuulnud hirmujutte, et vedrustuse välja vahetus läheb ligi 100 000-. maksma etn siin samas müüdi 500-. tk. Millest ma valesti ehk aru saanud olen v kui tõesti on nii siis mis asi see niiiiii palju maksab selle töö juures???
Postitatud: E Sept 21, 2009 13:41
Postitas toilu
kahjuks sellele urlile antakse vaste ,et no records found
Terv
Toilu
Postitatud: E Sept 21, 2009 13:52
Postitas LittleSuzi
taff22 kirjutas:See mees müüs jah päris pikka aega ning alandas ka hinda pea 100 000-. -lt mingi 70 000-. kanti kui ma õieti mäletan. Olen kuulnud hirmujutte, et vedrustuse välja vahetus läheb ligi 100 000-. maksma etn siin samas müüdi 500-. tk. Millest ma valesti ehk aru saanud olen v kui tõesti on nii siis mis asi see niiiiii palju maksab selle töö juures???
Vedrustuse komponendid:
Õhkpadjad - 2x2 tk 400$ + 425$ - 825$
Amordid - 2x2 tk - 180$ + 180$ - 360$
Õhuvoolikud - komplekt - ei tea
Kompressor - 1 tk - 400$
Solenoid-klapid - komplekt (4tk) 500$
Seega mingi 2000$ oleks ehk orjentiiriks.
Eestist ostes (Esindus näiteks) siis võib kindlasti 100 kilo täis tulla.
Kuid kõik need vahetused on ise teostatavad.
Jõudu
Postitatud: E Sept 21, 2009 15:56
Postitas MOB
Märkuseks õhkpatjade vahetamise puhul spiraalvedrude vastu kasvab ka kütusekulu (maanteesõidul), pakun 10-20%.
Postitatud: E Sept 21, 2009 18:18
Postitas dim70
no see on küll midagi uut et spiraalvedrudega kasvab kütesekulu ja niipalju veel. millega sa seda põhjendad?
Postitatud: E Sept 21, 2009 19:51
Postitas landy
dim70 kirjutas:no see on küll midagi uut et spiraalvedrudega kasvab kütesekulu ja niipalju veel. millega sa seda põhjendad?
Õhkaptjade puhul auto reguileerib enda kõrgust vastavalt kiirusele ja seega prandab aerodünaamikat.
Postitatud: T Sept 22, 2009 08:26
Postitas dim70
no selle pärast ta küll ei hakka 10-20% rohkem võtma. vedrudega on vahepealne kõrgus, see tähendab maantee kõrgusest 3-4 sm kõrgem ja ma arvan et kütusekulule ei mõju see üldse, pigem vastu pidi energiat kulub vähem ( kompressor ja nii edasi) ma olen sõitnud nii õhkpatjatega kui ka vedrudega.
Postitatud: R Sept 25, 2009 13:42
Postitas taff22
Tänud, kivi langes südamelt kuigi endal veel süsteem töötab. Pole küll kontrollida lasknud kuid arvan, et saan hakkama mõnda aega.
Huvitab mind selline asi, et siin ühel tegelasel on 4,6 ning tihtipeale koeraga jalutades olen märganud ta autot seismas ning üsna kõrgel. Minu masin vajub mingi peale poolt tundi seistes vaikselt madalamale kuid tal ei tundu seda effekti olevat. Kas mingi seadistus v hakkab mul kompressor ära väsima?
Postitatud: L Sept 26, 2009 20:38
Postitas Veiko Varik
Sul laseb mingi padi suts läbi ja siis auto iseg korrigeerib oma kõrgust,et viisakas välja näha.
W.
Postitatud: P Sept 27, 2009 11:20
Postitas tt
ja kompressor saab rohkem koormust, ehk ravi padjaviga ruttu välja, muidu on varsti ka kompressor õhtal