2. leht 2-st

Postitatud: K Sept 07, 2011 16:42
Postitas landy
Rein kirjutas:Seda nüüd mõeldes, kas Defeka raam on tugevam, kui Disco oma. Hakata mõtlema järsku lühikese, või siis hoopis pika Defeka peale kolimist. Samas auto mujalt veel igati kobe :roll: Lumehelbekese märgiga lüliti ka olemas, väga palavate päevade jaoks :P
Defender põhineb samal RRC raamil, seega põhikonstruktsioon üldjoontes sama. Pemine vahe on "saba" pikkuses ja veidi ka tagosa kaalujotuses.
Defenderitlel siis sildade vahe vastavalt 92,x ", 110" ja 127", RRC ja Disco pihul 100"

Postitatud: K Sept 07, 2011 16:49
Postitas Rein
110 sesse mahub kola rohkem panna ja inimesi ka, samas pikk teljevahe raskendab oluliselt kitsaskohtades sõitmist. Kaalujaotus on jah parem. Ma oma Discole panin taha isegi kangemad vedrud, et kui juba paak täis kütet, siis lambist 100 kg juures juba, 2 komplekti kette, Hi-Lift, võtmete kast, matkavarustus, fotokott, mis iganes veel ja ongi paras kandam koguaeg nagu kangiga kangutamas.

Postitatud: K Sept 07, 2011 16:56
Postitas landy
Pole hullu midagi, me oleme isegi 130-ga edukalt metsas puude vahel seigelnud. Sa ju karmi offroadi ei sõid ning seega 110 igati ideaalne.
Tõsi, Disco mugasvust sellest ei leia.
Mis mured sul Disco-ga on, et vahetada tahad?

Postitatud: K Sept 07, 2011 17:05
Postitas Rein
Ei olegi miskit, aga see raami teema, siis veel pagassi põhi tahaks ka uue tegemist ja paar kohta on ees-taga koobastes ka hõredaks läinud. Muidu, kui saan need ära paigata, siis olek själle rõõmus olla. Taga uduka kamm ka sees, aga tal oli saksas pandud esi udukad lisaks ja vool oli võetud taga uduka lülitist, võimalik, et kärsatati miskit ajus läbi.
Nüüd siin seda retke lugedes ehmatas ära lihtsalt raami lagunemine :) Muud ei miskit. Mootor tiksub kui kellavärk ja pisike kõrgendussari ka alla saanud. Tahaks teha veel esimesi roolivardaid ka tugevamaks, mul see pikk varras jummala vibu ja amort käib ka pihta sinna. Silda pole mõtet regullida, kui natuke metsateedel sõidad on kohe jälle kuhugipoole viltu.

Postitatud: T Sept 20, 2011 20:54
Postitas metsik
Kalju autot sai vist isegi enne reisi kaalutud ja minu mäletamist mööda ei olnud D ülekoormust.Muidugi kui katusel kankud täis panna siis võis tekkida.
Tehase andmeid võrreldes on d kandejõud suurem kui patrullil ja patrolid olid nagu nats rohkem koormatud.
Eks se raskus ongi see mis sellistel retkedel auto ära tapab.Venelased ise räägivad,et sellisel tripil on neil max 3 inimest autos,just kaalu pärast.
Se Kalju auto raam tundus kuidagi väga tüma olema.
Vbl ongi kunagi mere vett saanud ja sellest ka kõik need hädad.
Oleme Kaljuga enne ka Venes käinud ja seal sai ka auto päris kõva valu, oli 4 inimest autos,amordid said otsa aga raam küll kuskilt järgi ei andnud.
Millegi pärast arvan,et se võib olla küll sool,mis selle raami tümaks tegi.