2. leht 6-st
Postitatud: L Nov 12, 2011 19:45
Postitas landy
Postitatud: K Nov 16, 2011 18:26
Postitas landy
Postitatud: K Nov 16, 2011 19:01
Postitas tyyp07
Krt ma isegi huvipärast prooviks ära selle pilli

Postitatud: K Nov 16, 2011 20:00
Postitas Rein
Huvitav, kuidas ta mahalengenud puust üle ronib, mis nii põlve kõrgusel lebotab

Postitatud: K Nov 16, 2011 21:09
Postitas landy
Rein kirjutas:Huvitav, kuidas ta mahalengenud puust üle ronib, mis nii põlve kõrgusel lebotab

Osa sellst kindlasti, kuid iseküsimus on mit kartulikoti täit platmassi maha jääb...
Postitatud: K Nov 16, 2011 21:16
Postitas 007
Ma ei saa aru ühest asjast. Seda eriti sellist tüüpi autode disainimsel ja loomisel üldse. On olemas sihtgrupp, kes neid ostab. See sihtgrupp oli on ja jääb samaks (vaata mind

), mitte et nüüd otse minu käest aga miks ei küsita nende inimeste käest mismoodi see auto võiks välja näha!?!? Ma saan aru progressist ja arengust jne. Mulle välimus isegi meeldib aga sisu on ikka väga gräpp. Kui sellele välimusele lisada asine mootor (uus TDV 3.0 näiteks) ja tõsta phm defekas uue kere alla (vbl isegi õhkvedruga, saan aru et pühaduse teotamine), siis võiks ju rääkida juba maasturist. Kuigi siis poleks enam "odavaotsa" masin.Ehk pika jutu lühike mõte, miks ei tehta turu uuringuid. Samas kui eesmärk ongi Defekas välja suretada, siis ei pane neile pahaks. Läks õnneks!!

Postitatud: N Nov 17, 2011 00:00
Postitas landy
Postitatud: R Nov 18, 2011 00:09
Postitas landy
Postitatud: R Nov 18, 2011 15:04
Postitas tyybel
Landy, jäta kui vähegi võid. Parem õudne lõpp kui lõputu õudus. Iga kord kui ma näen neid taate silmade säradess jahvatamas millestki, mis nende arvates peaks olema uus Defender aga tegelikult on luksusliku koda Yeti idee, tõmbub kulm kortsu. Tegelikult on kaks võimalust -
a) kas see DC tunnistataksegi conteptiks ja sellest ei tule kunagi autot.
b) hindud maksavad kõikvõimalikesse Ameerika, India ja Hiina filmidesse uut DC-d nii kaua sisse kuni kõik hakkavad arvama, et tegemist on ikka päris laheda asjaga. Ja ongi vana Defekaga kutu-piilu, JOKK ja MOTT.
Postitatud: R Nov 18, 2011 19:37
Postitas Tubiniit
Raha peab tegema raha ning LandRoveri legend on sattunud vastuollu selle motoga. Nimetu raha aga ei suuda legendi kasutada raha tegemiseks. Eelmise sajandi lõpuni LandRover erines disainilt ja omadustelt võrdlemisi selgelt teistest automarkidest.
Tänapäeva automudelid on disainitud instituutide poolt tööstuslikult ning seetõttu tunduvad erinevate automarkide mudelid sarnastena..
Tõenäoliselt mõne aasta pärast LandRoveri ostjad(võibolla juba praegu)leiavad, et legendaarsest nimest hoolimata on nende autod sarnased teiste autotootjate autodega.
Postitatud: T Nov 29, 2011 15:00
Postitas landy
Postitatud: K Nov 30, 2011 14:27
Postitas 007
ma ütleks, et "sisu" on olulisem siiski, kui välimus aga parem kui tehase variant minu arust.
Postitatud: K Nov 30, 2011 16:53
Postitas landy
Selle DC100 ümber käival lamendil on kaks tahku 1)Disain, 2) Funktsionaalsus/tehnilised lahendused.
Usun, et kui LR disainerid oleksid teinud DC100 nö vana näoga, siis ca 30-40% praegustest suure häälega pröökajatest oleks vait ja ei süübiks üldse tehilisse poolde. Ülejäänud 60-70% oleks ilmselt endiselt kriitilised kontseptuaalse lähenemise ja tehniliste lahenduste suhtes.
DC100 pornost lähebe ikkagi 60% Land Roveri kraesse ja 40% EU seaduste nahka.
Postitatud: R Dets 09, 2011 15:02
Postitas landy
Postitatud: K Dets 21, 2011 22:05
Postitas landy