2. leht 3-st

Hooldus

Postitatud: T Juun 26, 2012 11:27
Postitas Kalamees
Teooria ja praktika kaks ise asja paraku. Testimiseks vaja ametlik mingi x moodul ja x programm ja kokku see maksab mingi paar tuhat euri , enamasti. Vaja läheb harva ja ei osteta seda töökotta.
Siin inimesel näide elust enesest. Endal lisada juurde. On ja müüme sedamed millel peal Perkinsi mootorid, kui mingi elektroonika-anduri kala tuleb sisse (ptüi-ptüi-ptüi üle vasaku õla) on antud ajal AAMEN nädalaka-kaheks. Kohalikul esindajal pole scannerit, lähim Soome ja Läti Perkinsi diileritel. Kui keegi teab kellel selline vidin on , andke teada. Teaks kust abi otsida vajaduse tekkimisel.

Postitatud: E Juul 16, 2012 22:53
Postitas prt
Eberspacheri ja Webastoga on lihtne hakkama saada, kui on tegemist nö tagantjärele lisavarustusena paigaldatud lisasoojendusega - aga kui on tegu valmistaja poolt tellitud integreeritud seadmega, siis on lugu hoopis teine ja lisaseadme enda seadistus/diagnostika programmid enam ei aita. Vaja on läheneda läbi auto oma elektroonika. Samuti on erinevusi ahjude konstruktsioonis ja ka pistikutes, mida laias veebis näha saab. Disco 3-l on suht uus ahi ja see on "tehtud" LR jaoks. -ootame sügist ikkagi veel-

Postitatud: K Mär 06, 2013 21:15
Postitas Pool
Kui juba teemaks webasto probleemid siis kirjutan siia ka oma murest.
Minu probleem on teema algatajaga hoopis vastupidine, nimelt ahi töötab ka siis kui mootor soe + täna oli väljas 3 kraadi sooja.
Hetkel ajutine lahendus webasto kaitsme väljavõtmine. :(

Postitatud: K Mär 06, 2013 21:39
Postitas pirx
Pool kirjutas:Kui juba teemaks webasto probleemid siis kirjutan siia ka oma murest.
Minu probleem on teema algatajaga hoopis vastupidine, nimelt ahi töötab ka siis kui mootor soe + täna oli väljas 3 kraadi sooja.
Hetkel ajutine lahendus webasto kaitsme väljavõtmine. :(
Üldiselt siis peaks viga olema, kas temp.anduris või on juhtmestikus lühis, nii et toide tuleb koguaeg peale. Oli ühel masinal sama viga, sai temp.andur vahetatud, aga kasu ei olnud. Siis avastasime vea juhtmestikus- ühe koha pealt oli juhtmed katki hõõrunud.

Juhtme viga

Postitatud: K Mär 06, 2013 21:45
Postitas Kalamees
See juhtme viga tundub suht levinud olema. Nii vähemalt vene foorumitest silma jäänud ja soovitatud D3 omanikel üle vaadata ja juhtmed normaalselt fikseerida.

Postitatud: L Mär 30, 2013 14:41
Postitas draiwer
Pool kirjutas:Kui juba teemaks webasto probleemid siis kirjutan siia ka oma murest.
Minu probleem on teema algatajaga hoopis vastupidine, nimelt ahi töötab ka siis kui mootor soe + täna oli väljas 3 kraadi sooja.
Hetkel ajutine lahendus webasto kaitsme väljavõtmine. :(
Webasto hakkab tööle juba pluss 5-ga ja jääb tööle kui ilm ei muutu soojemaks aga see ei tööta täisvõimsusel koguaja vaid vastavalt vajadusele.

Postitatud: R Okt 25, 2013 09:01
Postitas Chopper
Kas kusagil on webasto kohta rohkem juttu? Mis asi on, kuidas tööle hakkab, kas hakkab ise või peab nuppu vajutama jne

Postitatud: T Nov 05, 2013 17:09
Postitas attrs
Sõidusoojendus hakkab ise tööle, kui väljas +5 või jahedam. Eelsoojendus käib puldist.

Postitatud: T Nov 05, 2013 22:46
Postitas Chopper
attrs kirjutas:Sõidusoojendus hakkab ise tööle, kui väljas +5 või jahedam. Eelsoojendus käib puldist.
Tänud.

Kas seal keskkonsoolil olev mingi eletrooniline tablookene koos 3 nupuga on ka webastoga seotud?
Ma pidin pilti tegema, aga kurask unustasin jälle ära. Ovaalse kujuga juhipoolsel küljel keskkonsooli peal keeratava nupu kõrval siis.

Postitatud: P Dets 08, 2013 11:07
Postitas Chopper
Kui puldilt nuppe vajutan, siis ei toimu midagi. on või off nuppu vajutada, siis vilgutab ainult seda punast leedikest puldi peal. Kas patakas äkki hakkab tühjaks saama või miski muu mure? Ja kuidas üldse aru saada, kas webasto töötab?

Postitatud: P Dets 08, 2013 12:40
Postitas Renek
Tehase poolt paigaldatud ja D4-l toimib see nii:

Vajutad ON nuppu 1-2 sek ja roheline led hakkab puldil vilkuma iga 1-2 seki tagant, tähendab Webasto sai signaali ja kõik OK. Roheline vilgub seni, kuni ahi töötab.
Vajutad OFF nuppu, 2 seki vilgub punane, webasto lülitus välja.
Tööle hakkab vebasto umbes 1min jooksul peale ON nupu vajutust ja sa kuuled kapoti all, et midagi vuhiseb. Võid ka webasto summuti torust rattakoopast katsuda, kas tuleb kuuma õhku.
Webasto töötab 30min ja siis lülitab välja.
Webasto ei hakka tööle kui:
Auto aku on liiga tühi.
Kütuse tase madal
Jahutusvedeliku temp on soe

Oraanz tuli 2seki enne rohelise vilkuma hakkamist näitab, et puldi patarei vajab vahetust lähiajal.
Oraanz tuli vilgub 5 seki, näitab patarei vajab vahetust ja signaali ei edastatud.
Kui puldil vilgub ainult 2 seki punane või roheline ja edasi vaikus, oleneb kumba nuppu vajutad OFF või ON, tähendab signaal ei läinud autoni.
Jne.

D4 jal hakkab ka salongi ventikas tööle ja soojendab salongi, aku peab heas korras olema.

Postitatud: P Dets 08, 2013 16:34
Postitas Chopper
orants ja 5 sekki ongi. Ja loomulikult peab see nüüd olema selline patakas, mida igaltpoolt ei leia.

Postitatud: T Jaan 21, 2014 10:02
Postitas Heikki
Tere!
Panen ka siia üles Webastoid puudutava info, mida sai käsitletud Range Roverite alarubriigist.
Tartu LR töökojas oleme Webasto lisasoojendusi seisusoojendusteks teinud erinevates variatsioonides. Kasutame Webasto osasid ja tarvikuid. Kõige soodsam lahendus maksab 460€ ja süsteemi juhib autosse paigaldatud programmkell. Sellest moodsam ja mugavam on Webasto juhtimine puldiga, hind 770€. Ja veel täiuslikum versioon on käivitamine mobiiltelefoniga, hind 850€ + SIM kaardi maksumus. Eelsoojenduse lülitumisel hakkab madalatel pööretel tööle ka salongi soojenduse ventilaator, mis esiklaasi puhtaks puhub. Kui klient seda ei soovi, paneme süsteemi tööle ilma ventilaatorita. Töö teostamine võtab aega sõltuvalt valitud süsteemist 4-6 tundi. Enne Webasto täiustamist lisavidinatega kontrollime ära kogu olemasoleva süsteemi laitmatus töökorras olemise. Rikkis süsteemi ei sunni lisaseadmed tööle ka kõige parema tahtmisega.
Juhul, kui ei ole soovi kellasid-pulte-mobiilivastuvõtjaid juurde lisada, aga lisasoojendus tõrgub, vaatame ahju üle ja teeme korda ning sooja tuleb jälle.
Liiast pole korrata, et mootor, mis ei saavuta ettenähtud töötemperatuuri, kulub ise intensiivsemalt, kulutab palju kütust ja ka teie närve auto külma salongi ja läbipaistmatute klaasidega Idea

Heikki

Postitatud: K Jaan 22, 2014 22:31
Postitas pirx
Heikki kirjutas:Tere!
Panen ka siia üles Webastoid puudutava info, mida sai käsitletud Range Roverite alarubriigist.
Tartu LR töökojas oleme Webasto lisasoojendusi seisusoojendusteks teinud erinevates variatsioonides. Kasutame Webasto osasid ja tarvikuid. Kõige soodsam lahendus maksab 460€ ja süsteemi juhib autosse paigaldatud programmkell. Sellest moodsam ja mugavam on Webasto juhtimine puldiga, hind 770€. Ja veel täiuslikum versioon on käivitamine mobiiltelefoniga, hind 850€ + SIM kaardi maksumus. Eelsoojenduse lülitumisel hakkab madalatel pööretel tööle ka salongi soojenduse ventilaator, mis esiklaasi puhtaks puhub. Kui klient seda ei soovi, paneme süsteemi tööle ilma ventilaatorita. Töö teostamine võtab aega sõltuvalt valitud süsteemist 4-6 tundi. Enne Webasto täiustamist lisavidinatega kontrollime ära kogu olemasoleva süsteemi laitmatus töökorras olemise. Rikkis süsteemi ei sunni lisaseadmed tööle ka kõige parema tahtmisega.
Juhul, kui ei ole soovi kellasid-pulte-mobiilivastuvõtjaid juurde lisada, aga lisasoojendus tõrgub, vaatame ahju üle ja teeme korda ning sooja tuleb jälle.
Liiast pole korrata, et mootor, mis ei saavuta ettenähtud töötemperatuuri, kulub ise intensiivsemalt, kulutab palju kütust ja ka teie närve auto külma salongi ja läbipaistmatute klaasidega Idea

Heikki
Tahaks küsida, kus tulevad need hinnad? Eriti veel see kolmas Thermocall variant. Enamus Webasto ahjudel on veepumbad küljes. Juhul, kui ei ole, siis sobib BMW/OPELI 2,5 tds mootori veepump väga hästi. Juurde on vaja ainult tekitada juhtmestik ja ThermoCall ise koos SIM-kaardig+ APP, mis maksab 10 euri. Mina paigaldasin koogu süsteemi( webasto thermotop C, juhtmestik, Thermocall ja paigaldus)- ei läinud ka kokku nii palju maksma. Võib-olla olen tõesti maalt ja hobusega ning ei jaga välja, kui palju asjad tegelikult maksavad, äkki selgitad maakale, mida see 850 eurot sisaldab?

Postitatud: N Jaan 23, 2014 14:15
Postitas Heikki
Lugupeetud pirx!

Algatuseks. Thermo Top C, mille te ise paigaldasite oma autole (ma ei tea, millisele autole), maksab üksi ise juba 955€, millele on vaja juurde osta kas programmkell, pult või GSM juhtimine.
Kõik, mis puudutab Thermo Top C-d ei puutu Disco 3-e ega RRS-i, vaid ainult Range Rover L322-e, aga see on eraldi teema.
Hinnakujunemise vastus järgmine. Disco 3 ja RRS lisasoojendi muutmiseks mobiiliga juhitavaks seisusoojendiks on tarvis lisada autole kaks iseseisvat üksust:C-kit, hind 261€ ja Webasto Thermo Call TC3, hind 395€. Korralik juhtmete vedamine ja auto elektrisüsteemis muudatuste tegemine süsteemi tööle hakkamiseks koos kliimaseadmega, just nii nagu valmistajatehas on ette näinud, süsteemi seadistamine ja viimaks kontrollimine diagnostikaseadmega ehk kokkuvõtvalt meie töö, maksab 200€. Lõppsumma sisaldab 20% riigile kuuluvat osa.

Parimat!

Heikki