Postitatud: K Jaan 02, 2013 10:39
What a fuck that means? Kas see on mingi "Disco mehe" väljakutse tõsisele Land Roveri Pedele?duud kirjutas:"Disco põhimõtteliselt sama ebamugav ja väärakas, kui Defekas"
Kõigile Land Rover'i huvilistele!
http://foorum.landroverclub.ee/
What a fuck that means? Kas see on mingi "Disco mehe" väljakutse tõsisele Land Roveri Pedele?duud kirjutas:"Disco põhimõtteliselt sama ebamugav ja väärakas, kui Defekas"
Avatud alumise pagassi luugi peal saad istuda- see on jälle minumeelest väga hea asi ja ülemine luugi osa takistab vihmal pähe sadamist. Asjade kätte saamiseks on salongis üks nupp, mis on spetsiaalselt selleks mõeldud ja millele vajutades vajub tagaots alla, mis lihtsustab asjade kättesaamist oluliselt. Sulle tahtsin veel ennem lisada selle lagunemise ja hoolduse koha pealt, et viimane RR II, mis mul oli, müües oli sellel kellal 350 000. Saksast ise tõin, siis oli 300 täis, aga hooldusraamat lõpuni täidetud-lisalehed vahele pandud. Sellel masinal ei olnud häda midagi, istmed kulumata, rool kulumata, suht värske nägi välja. Olen siin näinud 150 000 läbisõiduga masinaid, millel istmed puruks, ukselingid täiesti kulunud, roolinahk auguline. Võibolla peitub see lagunemise ja varuosade vajaduse teema siin- tegelik läbisõit mingi 400. Siis veel see, et ennem 99 a. toodetud RR-l on veits kehvem elektroonika. Facelift mudelitega parandati mõned vead ja parandati elektroonikat. Tuttaval oli kunagi 99 aastal 97 a. masin. Tema oli tõsiselt hädas- masin seisis Tallinas kuude kaupa esinduses, keegi korda teha ei osanud. Ja kui lõpuks korda sai, siis nädala aja pärast oli uuesti pekkis. RR II ost on nagu loterii 50/50, kas saad masina millel on üksikud vead või saad masina, millel teed kõik korda, aga ikkagi läheb uuesti pekki. Siin foormusi on ka vennad rääkinud, et on ulme papi sisse ladunud( vanas rahas mingi 100 tuh omal ajal), aga kasu ei ole midagi.Rein kirjutas:Ma pidasin Disco mugavuse all silmas seda, et ta on Defekast mugavam.
RR on väga hea auto, nagu kusagil varem ka kirjutasin, siis kulukatega sinnna sisse istumine tekitab ebamugavust, oleks tarvis peenest kangast rätsepa pükseMis mind veel häirib RR ide juures on see, et tagaluuk käib 2 tükis lahti. Pakassist asjade kättesaamist takistab see alla lastud osa ikka oluliselt. Teine on ka see taga kojamehe asend, pühid akna pühtaks ja kogu kõnts jookseb üle puhastatud akna alla tagasi
RRII tuli tootmisse 95a- mootoriks 4,0 ja 4,6 bensiin ja 2,5 BMW diisel. RRII facelift 99a.-välimus ja mootorid jäid samaks, muudeti natuke tulesid, sisustust ja elektroonikat. RRIII alates 2002 a. täiesti uus auto, mootoriks 3,0 bmw diisel ja 4,4 bensiin ning mingid tuunitud bensakad. Need sisselaske klappide purunemine on BMW enda autode peal, kus seda 3,0 diislit kasutati. LR RRIII paigaldatud mootoril minu teada neid klappe ei ole. Kui kuskil aastaarvuga eksisin, siis Landy kindlasti parandab.Rein kirjutas:Selle uuemaga on teine teema muidugi mootor, ma ei mäleta aastat, mis ajast pandi see uuem diisel peale, millel on sisselaskes need klapid, mis pidid käiguvahetust ühtlustama, paaril massinal need kolbide peale pudenenud ja laastamistöö teinud. Kui uuem massin, need jubinat kohe vahelt minema pilduda, mis siis viga oleksSamas on mul hea näide ka Chrysler Voyageriga. 250 000 km praktiliselt põhja gaasiga ja ei miskit, samas jällegi paljud maadlesid 2,5 CRD mootori ja elektroonika probleemidega. Minu oma ainult nurrus.