2. leht 2-st

Postitatud: K Apr 03, 2013 07:31
Postitas Girlpower
Ma väga vabandan - maastur :D

Postitatud: K Apr 03, 2013 09:42
Postitas landy
Rein kirjutas:Ühe asja pead nüüd ära õppima, tegemist ei ole sellesamuse ära väänatud laensõnaga, vaid maasturiga ;) Aga õnnitlused ja jõudu tööle. Koos esiratta laagrite vahetusega tuleks ilmselt kogu esimeste poolteljeotste ümbruse tihendid ja paar laagrikest veel ringi visata, ühekorraga lahti nagunii. Ma sain seda enda autol 2 korda teha, kui jätsin paar pudinat vahetamata :)
Reinul õigus, seda koledat ameerika sõimusõna rohelise ovaaliga autode puhul kasutada küll ei tohi.

Kui esisilla lammutamiseks läheb, siis kindlasti ka uued püsikiirusliigendi spets määrded sisse (näiteks JR Motoris kohe laost saadaval). Ka tasub lasta spetsialistil kohe ära hinnata käänmiku puskid ja laagrid ning püsikiirusliigendid. Enne uute määrete paneksut need puhtaks pesta ja kriitilise pilguga üle vaadata, ega pragusid tekkinud pole..

tegelikult tasub profülaktika mõttes ja ensetunde kindlustamisek kogu vedleike ring ära vahetada (ka sidades ja kstides).

Õli pane mootorisse korraliku tootja oma, LR mootor armastab seda. Kindlasti tausb vahetada ka kogu filtrite komplekt (pele õli ja õhufioltri ka kütusefilter ja tagant settepotist vesi välja lasta).

Antenniks võin soovitada võimendiga antenni, mida esiklaasile kleppida, siis ei saa enam kunagi okstest räsitud.

Kui autoga kasutusjuhendit kaasa ei tulnud, siis leiad selle siit:
http://topix.landrover.jlrext.com/topix ... lookupForm