2. leht 4-st

Postitatud: L Aug 31, 2013 17:26
Postitas Renek
Saale teema käis siin kusagil foorumis läbi ka ühe purunenud RRS-i puhul. Ei ole mootorite alal suur asjatundja sellest ka küsimus:
Kas saale kuivale jäämine on tingitud õlitasemest, survest või millest. Saab seda ennetada.
Vabandan, ette kui loll küsimus

Mootor

Postitatud: L Aug 31, 2013 18:29
Postitas Kalamees
Vastust nendele küsimustele pole.
Vene foorumis pikem arutele kannatajate ja remontijate vahel. http://lr-club.com/index.php?showtopic=34526

Juhtub enamasti suvisel ajal. Teenindused soovitavad ühte õli aga sama õli tootjad soovitavad kasutada teiste parameetritega õli.
Kuskil jooksis läbi soovitus õli vahetusel vaadata vana õlifiltrit, kas on metalli puru või ei.

Õlianalüüse teevad kõik tuntumate õlide müüjad Eestis. 45-55 EURI. vastus tuleb ca 1-2 nädalaga.

Muutused mootoris

Postitatud: P Sept 01, 2013 16:46
Postitas Kalamees
L319,L320 2.7 TDV6 Väntvõlli ja saalede vigastused 08.02.2012
Mitmed modifikatsioonid:
- Saalede vahe muutus (+5 mikronit), alates VIN 656497
- jaanuarist 2013 muudetakse saalede konstruktsiooni (lukuga)

L319, L320 3.0 TDV6 Väntvõlli ja saalede vigastused 08.02.2012
Mitmed modifikatsioonid:
- Saalede vahe muutus (+5 mikronit), alates VIN 656497
- jaanuarist 2013 muudetakse saalede konstruktsiooni (lukuga)
- aprillist 2013 muudetakse (optimeeritakse) õli kanalid.

Vabandan kui tõlge konarlik.

Postitatud: P Sept 01, 2013 18:37
Postitas Renek
Saan ma õigesti aru, alates 08.02.2012 viga parandatud.
Suht kaua võttis aega :shock:

Õlid

Postitatud: E Sept 02, 2013 09:29
Postitas Kalamees
Ma olen aastaid vene foorumi ka jälginud, See mootori probleem on hulluks läinud viimasel 3 aastal.

Mina ütleks et see kriisi tagajärg.
a. Õlitootjad hakanud mingite lisandite ja protsesside pealt kokku hoidma
b. Õli vahendajad sullerdama rohkem. Õlisid segama jne. Eestiski põllumehed ei julge mõnda õli marki enam kasutada peale seda kui paar traktori mootorit kokku jooksid.
c. Autotootjad hoiavad millegi ja teeninduse pealt kokku / Kogemus muu tuntud margi masinaga kus pihusti on siis vigane ja vahetatakse garantii korras kui ta üldse ei tööta (surnud täielikult).
d. Teenindused jätavad mõned tööd tegemata või teevad vigu
c. Teenindustes hakatud kriisiga kasutama ACEA kvalifikatsiooni järgi madalama klassiga õlisid. Enne kriisi kasutati A5/B5 klassi õlisid siis nüüd A1/B1 või A3/B3.


Land Roverid tahavad ikka head või väga head õli saada siis nad ka kestavad. Seda on juba foorumis aastaid korrutatud kõigile uutele foorumiga liitunutele.

Ise oma tööga olen täheldanud et praaki on rohkem, või on seadme näitajad lubatud tolerantsi piiri peal ja ka praak varuosi tarnitake tunduvalt tihedamini.

Postitatud: N Sept 19, 2013 15:30
Postitas hevo
Nonii, uus "kasutatud" mootor tellitud. 2 nädala pärast peaks ideeliselt auto jälle sõitma saama. Vanal mootoril oli väntvõll pooleks. Pidi olema tüüpviga ning seetõttu ka mootorite hinnad tõusnud, sest neid ikka läheb. Disco 3 minu elu suurim viga :( Andsin omale lubaduse ja ütlen seda autole kõva häälega ka, et kui ta raisk veel peaks katki kusagilt minema, siis müün ta raisa maha.

Postitatud: P Sept 29, 2013 11:03
Postitas Rein
Mis massin enne siis oli?
Kas ja kui palju on antud vahetuse välbaks, kunagi, kui Renault tuli välja oma 30 000 välbaga oli nali, et koos 3 nda õlivahetusega ka saaled vaja uued visata ja tean mitmeid, kes vaatamata kõikidele kirjutistele, vahetavad ikka õli klassikalise 10 000 tagant.

Postitatud: P Sept 29, 2013 15:36
Postitas Rein
Palju bensiini DIII tarbib? Selle mootoriga pole vast erilisi probleeme, nii et natuke suurem kulu ja parem tõmme peaks tegelikult lõpuks ikka soodsam olema?

Postitatud: E Sept 30, 2013 14:29
Postitas hevo
Enne sõitsin ameerklastega. Viimane auto oli Cadillac SRX. Põhimõttelislet ainult kütust vaja sisse lasta. Nii palju kui valasin, kõik jõi ära. Vot oli tubli auto :)

Bensiinikas

Postitatud: E Sept 30, 2013 14:50
Postitas Kalamees
Variant venest lugeda probleemidest bensiinimootoriga. Selliseid mootori kokku jooksmisi kui diislil pole. Peamiselt mingid andurid ja paagisisene bensiinipump.

Postitatud: E Sept 30, 2013 14:50
Postitas Rein
Ruumikuselt SRX nati väike jah. Ameeriklase kohta isegi juhikoht pisike. Samas on DIsco nelikveo toimimist kõvasti kiidetud, millega Tahoe, Suburban väga hiilata ei saa. Escaladel üldse selline pooli-meeni see asi, asja ajab ära, aga kindel ei saa olla, kuna kesk difrit füüsiliselt lukustada ei saa.

Postitatud: R Okt 04, 2013 15:04
Postitas hevo
Tänasest auto jälle minu käes ja ptui ptui ptui sõidab veel.

Postitatud: R Okt 04, 2013 15:07
Postitas Rein
Palju siis neelas remont :?:

Postitatud: L Okt 05, 2013 18:02
Postitas hevo
6K. Aga juba jahutusvedelik lekib. Viisin auto tagasi... Uskumatu

Postitatud: L Okt 05, 2013 18:26
Postitas Kjen
Issand jummal, minul kinnistus maailmavaade, et siukest autot julgeks omada ainult siis, kui saaks mingi mootoririkke riskimaanduskindlustuslepingu sõlmida ... kui siuke asi üldse olema on.