2. leht 3-st
					
				Ivecost
				Postitatud: T Sept 02, 2008 11:14
				Postitas Kalamees
				Aga suurem ahe selles kui AUTODATAs Land Roverite kohta nii vigade ja muud andmed hulgaliselt kirjas siis Iveco omanikul tuleb väga paljut ise avastada. Suht tühi maa Autodatas
			 
			
					
				
				Postitatud: K Sept 10, 2008 15:54
				Postitas tt
				ega hinna kohta eestis pole naised saunas midagi rääkinud?
			 
			
					
				
				Postitatud: T Sept 16, 2008 21:53
				Postitas landy
				Landy tuli täna kõrvade peal Mustjõe karjäärist tagasi.  

 Minu skepsis sai täige pühitud! 
Iveco Massif on tegija ja hakkab Defenderiele raudselt kandadele astuma. Eriti maastikusõidu omadustega. 
Uue Fordi mootoriga Defekas on lapse lalin Iveco 3,0 kõrval. Seal kapoti alla on kohe päris elajas peidus. 
Hea näide masina võimekusest: 
Kuus täismeest kongis ja läksime pühapäevase koolitusürituse rada testima. Alul turnisime selle suurema liivakuhila otsa. Aeglane 4WD sisse ja tuld. Roolis offroadvõõras inimene, mina kõrvalt juhendamas. Teise aeglasega vaevata eest poolt üles ja teisest järsust laskumisest esimese aeglasega alla, läbi vee ning vaskust nurgast teise aeglasega üles. Kahjuks jõudsime vaid 2/3 peale. Olime üllatunud. Tagurpidi alla ja uus katse veidi suurema hooga. Lõpus jäi jälle paar meetrit puudu. Taas tagurpidi alla. Panime kolmanda aeglase sisse ja ründasime paari meetrise hoovõtuga (seal rohkem ruumi polegi) Nüüd läks vaevata üles. Panime selle masin suure kaalu arvele (kong reisijaid pungil täis). 
Lõpuks eest esimese aeglasega mõnuledes alla. 
Tulime välja ja arutlesime mäkketõusu probleemide põhjuste üle kuniks keegi tarkpea küsis, kas te manual hube 4x4 peale ei keeranudki? 
Vastus juhi suust: mmm.. eee....ei    
  
 
Seega läbisime pea-aegu täislastis rahvamajaga kogu trassi vaid tagaveoga. Pole paha tulemus. 
Peale tegeliku 4x4 rakendumist sai kõikjal vaevata vaid kolmanda aeglasega liigeldus . Fantast mootori dünaamika. Kerge ja täpne rool ning üllatavalt pehme lehtvedru kohta. 
Tulge pühapäeval katsuma-proovima!
 
			 
			
					
				
				Postitatud: T Sept 16, 2008 22:25
				Postitas Rein
				
			 
			
					
				
				Postitatud: K Sept 17, 2008 07:35
				Postitas LittleSuzi
				
			 
			
					
				Iveco
				Postitatud: K Sept 17, 2008 20:36
				Postitas Kalamees
				Ivecol suht  palju teenindus punkte üle Eesti. Sama mootor väikestel bussidel ja veokitel peal.
			 
			
					
				
				Postitatud: N Sept 18, 2008 05:50
				Postitas keelutsoon
				jah, selle mootoriga veab üllatavalt 20-in bussi ära, ja veel väga väikese kuluga. olen saanud pikka otsa rahulikult lastes - kuni 100 piirajaga - täislastis bussiga 12,5/100 hakkama. 
mis aga busside üldisesse koostesse puutub... pärast esimest magusat 100t püüa parem lahti saada  

 
			 
			
					
				
				Postitatud: N Sept 18, 2008 07:29
				Postitas landy
				keelutsoon kirjutas:
mis aga busside üldisesse koostesse puutub... pärast esimest magusat 100t püüa parem lahti saada  

 
Minu andmetel tegi Iveco oma inseneeride/kosnsturktorite rivides paar aastat tagasi suurt puhastust /uuendust ja vahetas samal ajal välja/uuendas radikaaselt kõiki oma tooteperekondi. Mis puudutab maastikuautosid, siis  Iveco on sisse ostnud pea kogu know-how 1. Santanalt (Massif ju selle kloon) ja 2. SCAM-ilt (Iveco Daily 4x4 ju selle edasi arendus) 
Olin eile kutsutud antud isendite esitlusele:
http://www.landroverclub.ee/est/galerii ... /index.htm 
			 
			
					
				
				Postitatud: N Sept 18, 2008 09:35
				Postitas keelutsoon
				ma räägin eelmise ja üle-eelmise aasta bussidest, seega ei midagi rõõmustavat 

selliste väikeste busside kategoorias on ikka mersu sprinter mõistlik valik, iveco jäägu odavreisidele ja neegritele. 
setap olen ise ka massifi osas suht skeptiline...
 
			 
			
					
				Bussidest
				Postitatud: N Sept 18, 2008 09:54
				Postitas Kalamees
				Ma räägiks selle aasta bussist. Masin oli sõitnud 3000km, läksime Austria reisile. Salongi Konditsioneeri korralikult tõõle ei saanudki, Leedu teeninduses esiklaasi vahetus 4tundi ja siis peab veel seisma 16 tundi, et liim taheneks. Poola teedel hakkas reisijate poolne salongi uks aukudes lahti hüppama. jkrt see kütuse paak ka nats väike bussile.
			 
			
					
				
				Postitatud: P Sept 21, 2008 07:45
				Postitas landy
				
			 
			
					
				
				Postitatud: P Sept 21, 2008 09:30
				Postitas tyybel
				Ma vist ei taba pakku - kui Massif on lühike ning värvitud helebeezhiks v "military green"-iks, siis on ta nimi Campagnola? Mingeid supererinevusi Massifist nagu ei saanud aru  

 
			 
			
					
				
				Postitatud: N Veebr 12, 2009 14:09
				Postitas landy
				
 Räikkönen plaanib Soome ralli meistrivõistlustel kaasa teha
http://sport.postimees.ee/?id=81477 
			 
			
					
				
				Postitatud: K Apr 08, 2009 20:27
				Postitas landy
				Saain kirja IV Plussist
--
Seoses majandusliku situatsiooniga autoturul  on kogu massifi projekt meil külmutatud.
S.t
Saame autosid tellida kui kellelgi selle vastu huvi on.
Ise aktiivselt sinna täna ei panusta.
Leino Luik
			 
			
					
				
				Postitatud: R Mai 22, 2009 00:03
				Postitas tyybel
				
Tundub, et on Defeka pealt ka see käitumine kopeeritud  
 
Kas keegi kusagil meie teedel sellist looma näinud? Ise ei ole küll peale eelmise aasta demosõitu ühelegi peale sattunud st vist siin maal neid müüdud ei olegi?