3. leht 3-st
Postitatud: L Apr 05, 2008 19:30
Postitas Rändsell
Tere
Nüüdseks all ikkagi Goodyear Wangler AT/R - id ning minu rehviotsingud ehk mõneks aastaks lukus. Käisin neid rehve juba kergemas mülkas ka testimas ning tulemus oli minu jaoks positiivne. Kontakt emakese maaga ja liikumine pärisuunas säilib ka siis kui mudasel tõusul ratta ringi võtab, seega saab metsateedel sõita küll, kui päris off-roadimiseks ei lähe. Vedelal kruusateeplögal seisab stabiilselt, ei lähe külgsuunas uitama. Asfaldil vaikne, aga suhteliselt "jäik" (tunneb iga konarust). Nende nappide esmakogemuste põhjal üldmulje hea.
Aitäh kõigile, kes pakkusid ja abiks olid!
Rändsell
Postitatud: R Juun 13, 2008 20:51
Postitas kaido170
Tere
Jõudsin Eestisse eile tagasi ja vaatasin foorumi, et äkki kellegil on minu teemasse pakkuda rehve. Nii nagu arvasin on kindlat mõõtu rehvi raske kiirelt leida. Küsisin ka informatsiooni kauem klubiga seotud olnud inimestelt. Kuna tegemist on esimese oma 4x4 autoga ,siis loodedavasti annavad teadjamad foorumikasutajad andeks võib-olla minu poolt lollina näiva küsimuse/lause.
Auto RRII 1998a. Hetke seisuga all autol rehvid Pirelli str 235/70/R16. 2 esimest rehvi läbi, tagateljel olevad peaaegu uued.
Soov oleks 2 esimest rehvi vahetada välja BF-Goodrich A/T rehvidega.
Siit tulevad ka minu küsimused: 1. Mind huvitab eelkõige juhitavus TALVEL, kuna ei ole plaanis talveks teisi rehve alla panna. Piirkond: Põlva,Võru, Tartu -linna talvel praktiliselt mitte.
Kas osta neid aastaringseks kasutamiseks?
2. Kas on üldse MÕELDAV panna erinevatele telgedele suhteliselt erineva suunitlusega rehvid.
Kui talvel on võimalik BF probleemivabalt liigelda ,siis tellin kohe 4tk ära.
Kes ise BF A/T rehviga kokku on puutunud, siis äkki jagate muljeid, kuna foorumis erilist infot ei ole. Lumevaba perioodil rehvi suutlikkuses ei kahtle,aga just talv...
Lugupidamisega Kaido
Postitatud: L Juun 14, 2008 01:04
Postitas landy
Pideva nelikveoga autodel (nagu seda RR on) ei tohiks kasutada erinevaid rehve. Isegi sama rehvile märgitud mõõduga erinevate tootjate rehvid on realses elus erineva läbimõõduga. See aga mõjub hävitavalt vahekastile ja veermikule.
Erinevate foorumite põhjal võin öelda, et on edukat kasutatav aastaringslet (naastrehviga muidugi võrrelda ei saa). Samas maanteel vaikne ja metsas/maastiul võimekas.
Ise olen selle rehviga vaid põguslat liigelnud,- Samuraiga, millel 2/3 kulunud rehvid sai sõidetud lärtsisel/lumisele/mudael maastukl ja teedel 2 päeva.
http://www.landrover.pri.ee/lr90/galeri ... image9.htm
Soodsa hinnaga rehvid saab meie koostööpartnerilt:
http://www.landroverclub.ee/foorum/viewtopic.php?t=226
Talvel Goodrichiga
Postitatud: P Juun 15, 2008 21:32
Postitas Taisto
Tean üht kodumaist rokkstaari (arvake ise, kellega tegu) kes vurab aastaid juba Cherokeega all Goodrich All Terrain A/T rehvid aastaringselt. Ise sellist asja ette ei võtaks, olen Cooper Discoverer ATR ja Competus Lassa 4x4 suvekatega talvel üritanud, on ikka väga ohtlik kiilakaga kruusateel näiteks. Mine siis võta kinni...
Kindlasti on see reaalne, kui talvel linna ja hange ei roni.
Mu meelest maasturiga on talvel isegi keerulisem libadaga kulgeda kui esiveolise sõiduautoga. Isegi kui naelad all.
Taisto
Postitatud: P Juun 15, 2008 21:54
Postitas landy
Mina olen 3 talve lausa MT rehvidega sõitnud.
http://www.landrover.pri.ee/lr90/galeri ... image4.htm
Olusliselt karmin, kui AT-ga , sest sisuliselt puudun igasugune muster. AT kloks jääl on sama, mis vormeli slick rehv. BFG AT-l on siisksi kerge kurrustus sees.
Postitatud: E Juun 16, 2008 14:36
Postitas Salakala
minu arust BF Goodrich AT kõlbab talvel küll, ma nendega ise küll ühe talve "talvitunud", kui muidugi lausa jää on, siis peab natuke omale aru andma et mis ja kuidas. ega naeladki surematuks tee...