3. leht 3-st
Postitatud: K Jaan 07, 2009 22:11
Postitas tt
Rein kirjutas:Aga disco I pole küll kondi jaoks eraldi ventikat märganud

mo omal küll 2 elektriventi kõige ees
Postitatud: N Jaan 08, 2009 09:45
Postitas LR90
Küsimus tarkade klubile, kas 2-sajasele saab ka
seda kuulkraani kuskile vahele panna.
Ma jõuan Kundast Rakverre enne kui mootor soojaks
saab.

Postitatud: N Jaan 08, 2009 10:37
Postitas Rein
On jah mul ka 2 radikat ees.

. Aga kuidas seda venti küljest ära saab. Kas seest poolt 4 kuuskanti ära ja kogu lugu? Või tuleb sealt rihma seibi otsast kõik eemaldada.
Postitatud: N Jaan 08, 2009 11:02
Postitas landy
LR90 kirjutas:Küsimus tarkade klubile, kas 2-sajasele saab ka
seda kuulkraani kuskile vahele panna.
Ma jõuan Kundast Rakverre enne kui mootor soojaks
saab.

300 ja 200 seeria jahutussüteemid peaks samsugused olema, mootoriplokk ju sama.
Postitatud: N Jaan 08, 2009 16:15
Postitas Rein
Kas sellel vendika siduril, seal kus on nüüd spiraal traat, peab ka mingi plekist kate peal olema. Üks spetsialist vaatas mul seda sidurit, ja ütles, et see sul läbi, et ei ole seda termo plekki küljes, mille kaudu toimub läbi vedru siduri järgi lülitamine. Et sellele pannakse õli juurde ja tehakse jäigemaks, et igaks juhuks koguaeg ringi veaks.
Postitatud: N Jaan 08, 2009 16:27
Postitas LR90
Mul on kodus 2 termo venti, mõlemal need spiraalid lahtised.
Postitatud: N Jaan 08, 2009 19:39
Postitas Rein
Selge siis, BMW l pidi mingi kaane all olema.
Postitatud: L Okt 15, 2011 20:46
Postitas junior
Sõitsin ka ilma ventika ja viskota peaaegu aasta ja ei ole seier kordagi normaalsest kõrgemale kerkinud. Eks kuumal suvel aitasid ka kondi ventikad jahutada, aga kui kinni ei istu mülkas siis 300Tdi mootorit suht võimatu keema lasta. Nüüd panin uuesti külge kuna jahil käies võib ekstreemsusi ette tulla. Kütuse kulu oli stabiilselt 10 sajale.
Postitatud: P Okt 16, 2011 19:44
Postitas duud
junior kirjutas:Sõitsin ka ilma ventika ja viskota peaaegu aasta ja ei ole seier kordagi normaalsest kõrgemale kerkinud. Eks kuumal suvel aitasid ka kondi ventikad jahutada, aga kui kinni ei istu mülkas siis 300Tdi mootorit suht võimatu keema lasta. Nüüd panin uuesti külge kuna jahil käies võib ekstreemsusi ette tulla. Kütuse kulu oli stabiilselt 10 sajale.
oot...sa siis põmst sõitsid ilma ventikata....kas läks kiirem soojaks?
Postitatud: P Okt 16, 2011 21:06
Postitas junior
Ega ta suurt kiiremini soojemaks ei taha minna, kohapeal tiksudes küll mitte. Kui mootor korralikult koormust saab siis läheb küll kiiremini. Termostaat sai ka vahetatud aga see ei muutnud ka midagi.
Postitatud: E Okt 17, 2011 11:36
Postitas Tubiniit
300tdi talvel küttekulu vähendamise ja salongi soojemaks muutmise ideid saab siit
http://www.landroverclub.ee/foorum/view ... c&start=15
Postitatud: T Okt 18, 2011 09:22
Postitas romulus
Ärge kohe näkku lööga, aga kas liiga jaheda vedeliku puhul ei peaks mitte termostaat sulguma, nii et jahutusradikas jääb mängust välja? Või ei sulgu ta lihtsalt kunagi täielikult?
Postitatud: T Okt 18, 2011 13:12
Postitas junior
Radikas jääb mängust välja küll aga mootor ise ei suuda soojaks minna.
Postitatud: T Okt 18, 2011 14:30
Postitas romulus
Aga mis kasu on siis radika kinnikatmisest, nagu siin ennist räägiti? Ventika eemaldamisest saan aru, ei puhu moto peale otse.
Postitatud: T Okt 18, 2011 16:02
Postitas Tubiniit
Kui sõidad, siis ikka puhub läbi radiaatori mootori peale. Ventika eemeldamine radiaatorit ei tihenda. Peale selle on enamus jahutusvedeliku termostaate väikese lekkeauguga varustatud temperatuuri ühtlustamiseks termostaadi ümber.
Papi paigaldamine ja eemaldamine on oluliselt lihtsam operatsioon võrreldes ventilaatori eemaldamise ja paigaldamisega.