3. leht 6-st
Postitatud: E Mär 24, 2008 22:32
Postitas Matu
Loomulikult jääb alati variant, et tõesti pole korras. Aga seda saab kuskil kallakul proovida või siis lihtsalt kässar peale, käik sisse ja kas masin hakkab liikuma või püsib paigal.
Postitatud: R Apr 04, 2008 21:17
Postitas eero
Matu kirjutas:Alustama peaks kõigepealt sellest, et RR2 on nn. tsentraalne käsipidur, ehk kinni hoitakse kardaani, mitte eraldi üksikut ratast. Kui ülevaatusel käsipidurit kontrollitakse, siis toimub see rattaid eraldi keerates ja siis nende kinnijäämist kontrollides aga ei arvestata seda, et ühele rattale suunatud jõud läheb läbi tagatifri teisele rattale pannes selle vastupidiselt ringi käima ja õiget näitu nad ei saa.
Ülevaatusel tuleb alati öelda, et käsipidur on kardaanile, siis nad teavad arvestada.
Mind saadeti ka käsipiduriga korduvale, tegin siis omale asja selgeks, käisin uuesti ja ütlesin, et vot selline lugu, ja siis kombineeriti masinaga mingid sobivad numbrid kokku ja asi korras.
Suured tänud sain läbi oligi nii.
Postitatud: N Apr 10, 2008 10:06
Postitas LittleSuzi
RRII mure juhitavusega.
Peale suvekummide paigaldamist on tunne nagu oleks autol miskit paigast ära - rooli peab hoidma 1/8 võrra kas vasakule või paremale ning keskel ei taha üldse hoida. Samuti eeldaks, et näiteks auto vajuks lohku, kuid selle asemel see ronib tugevalt välja.
Mehaanik arvas, et see on normaalne, kuna veljed on laiad jne ... kuid teise autoga, millele läksid samuti laiemad kummid suvekatena, ei tundnud sellist vahet.
Samas reguleeriti ka silda ... võibolla seal seadistati miskit nati viltu.
Näiteks on "Track rod" valesti rihitud ...
Sry, kui tekst loll paistab

Postitatud: N Apr 10, 2008 11:10
Postitas Robinho
Mul läks samamoodi suvekate allapanekuga asi hullemaks. Ka on sild regullitud paika ja uued rooliotsad ka all. Otsib rööbastes teed ja peab rooliga ikka mängima üpris palju. Üks variant võiks olla, et roolikarbis lõtk sees. Roolikarpi peaks saama peale ka keerata iseenesest.
Kui oluline faktor on sõiduomadustes rooliamordil?
Postitatud: N Apr 10, 2008 12:05
Postitas landy
Robinho kirjutas:
Kui oluline faktor on sõiduomadustes rooliamordil?
Suuremalt jaolt mõjutab rooliamordi korrasoleks maastkul sõites
Postitatud: N Apr 10, 2008 12:41
Postitas LittleSuzi
Aga kuidas roolikarp mõjutab suhteliselt suurt ujumist ja rööbastest ronimist.
Postitatud: N Apr 10, 2008 15:50
Postitas Robinho
LittleSuzi kirjutas:Aga kuidas roolikarp mõjutab suhteliselt suurt ujumist ja rööbastest ronimist.
Väga palju! Vähemalt BMW-l tean küll, et kulunud roolikarbiga poistel on kätel kogu aeg tööd palju.
Huvitav palju uus roolikarp maksab? See pealekeeramine annab vast aastaks rahu aga kunagi vaja ikkagi välja vahetada.
Postitatud: N Apr 10, 2008 18:44
Postitas LittleSuzi
LittleSuzi kirjutas:RRII mure juhitavusega.
Peale suvekummide paigaldamist on tunne nagu oleks autol miskit paigast ära - rooli peab hoidma 1/8 võrra kas vasakule või paremale ning keskel ei taha üldse hoida. Samuti eeldaks, et näiteks auto vajuks lohku, kuid selle asemel see ronib tugevalt välja.
Mehaanik arvas, et see on normaalne, kuna veljed on laiad jne ... kuid teise autoga, millele läksid samuti laiemad kummid suvekatena, ei tundnud sellist vahet.
Samas reguleeriti ka silda ... võibolla seal seadistati miskit nati viltu.
Näiteks on "Track rod" valesti rihitud ...
Sry, kui tekst loll paistab

Lasin paigaldada uued Nokia NRV rehvid ning probleem kadus

Postitatud: R Apr 11, 2008 10:54
Postitas Robinho
Kas rehvirõhud jäid samaks?
Postitatud: R Apr 11, 2008 11:07
Postitas LittleSuzi
seda ma ise ei kontrollinud seega ei oska kommenteerida.
Kuid Pirellidega olid rõhud nagu mainitud manualis - ees oli vist 1,9 ja taga 2,5 kui õieti mäletan.
Postitatud: R Apr 11, 2008 11:51
Postitas Robinho
LittleSuzi kirjutas:seda ma ise ei kontrollinud seega ei oska kommenteerida.
Kuid Pirellidega olid rõhud nagu mainitud manualis - ees oli vist 1,9 ja taga 2,5 kui õieti mäletan.
1,9 tundub küll liiga vähe olevat aga kui manual nii ütleb ju siis peab ka nii olema.

Rehvirõhk
Postitatud: R Apr 11, 2008 12:00
Postitas Kalamees
Seda peab vast katsetama, manuaalis üks ja AUTODATAs teine vähemalt nii D2 osas
Postitatud: E Apr 14, 2008 21:17
Postitas eero
terekest uus mure EAS FAULT ja SLOW:55KPH ise eeldan ,et kompressor läbi kuna ta ei tee häält. juhtus see aga järgnevalt hommikul auto käima pannes jäi põlema alumine ja vilkuma jäi kolmas alt poolt lugedes. vaatasin siis kohe kapotti alla kas kompressor töötab aga ei töödanud siis keerasin süüte välja ja uuesti sisse ja lasin auto alla aga üles enam ei tõstnud, natukese aja pärast akkas tööle tõstis auto üles ilusti nii nagu peab tuluke ei vilkunud enam sõitsin siis aga edasi kuni auto seisma jätsin ja mõneks tunniks ära käisin ja uuesti käima panin tekkis sama mure, siis enam sorkimine ja näppimine ei aidanud tuli sõita nii edasi kuni tekkis kiri EAS FAULT ja SLOW:55KPH . oskab keegi öelda palju uus kompressor maksab

Postitatud: E Apr 14, 2008 21:41
Postitas LittleSuzi
kõige lihtsam on ehk e-bayst otsida (hind umbes 10-500 USD).
Esinduses pidi selle hind umbes 13-15 K vahel jääma.
Kui sa otsustad uue kasuks siis oleks huvitatuv allesjäävast vanast

Postitatud: E Apr 14, 2008 21:47
Postitas LittleSuzi
samuti loe rangerovers.netist lisaks diagnoosimise kohta:
http://rangerovers.net/repairdetails/ai ... essor.html