3. leht 3-st
Postitatud: N Jaan 08, 2009 13:08
Postitas LR90
Rein kirjutas:Selline asi siis ka veel, et kui külgsuunas istuvad reisjad on(oli) kiirus piiratud.
lr90 tehpassis selline piirang puudub.
Postitatud: N Jaan 08, 2009 14:05
Postitas Rein
Ma ei tea, kas see kirjas on kusagil ja mis tänaseks sellest piirangust saanud on, aga 90 ndate keskel, kui endale Defekat uurisin, siis uue auto müüja ütles, et kui külgsuunas istuvad reisijad, siis tohib sõita, kas 70 või 50 km/h.
Postitatud: N Jaan 08, 2009 15:11
Postitas LR90
Rein kirjutas:Ma ei tea, kas see kirjas on kusagil ja mis tänaseks sellest piirangust saanud on, aga 90 ndate keskel, kui endale Defekat uurisin, siis uue auto müüja ütles, et kui külgsuunas istuvad reisijad, siis tohib sõita, kas 70 või 50 km/h.
see kehtis busside kohta ( UAZ ), millel olid taga küljega istmed.
Omal oli Galloper, millel taga õiget pidi istmed siis ülevaatusel hakati
ka algul nõudma piirangut ( 60kmh), aga siis leiti et sõiduautole see
mõju.
Postitatud: N Jaan 08, 2009 15:58
Postitas Rein
100% ASC automüüja ütles, et kui on reisijad peal, siis paha paha. Siis ostsingi mahtuniversaali.
Postitatud: N Jaan 08, 2009 16:34
Postitas landy
Külgsuunaliste istmete puhul seatud ARK poolsed piirangud N1 ja N1G sõidukitele olid ebaseaduslikud. Pikemalt sellest kirjutataud:
http://www.landroverclub.ee/foorum/viewforum.php?f=31
Postitatud: N Jaan 08, 2009 16:42
Postitas Lauri
Olid jah ajad, kus meie maalapil mingid omapärased reeglid kehtisid, millele mujalt maailmast sarnast ei leidunud ja tagantjärgi ei olegi vist teada, kes ja kust august need välja võttis.
Praeguseks on ajad muutunud ja isegi ARK on alustanud Euroliidu seadustele allumist - külgsuunalised istmed on lubatud autodel, millel nad tehases sellisena külge ehitati ja turvavöösid nõutakse kah vastavalt auto ehitusaastal kehtinud normidele. Kiirusepiirangute seadmist ametnike suva järgi ei peeta enam samuti heaks tooniks.
Kodanikud, keda erinevate piirangutega ahistatakse, peaksid läbi lugema vastava teema (
http://www.landroverclub.ee/foorum/viewforum.php?f=31) ja enda õigused jalule seadma.
Postitatud: N Jaan 08, 2009 21:43
Postitas LR90
Rein kirjutas:100% ASC automüüja ütles, et kui on reisijad peal, siis paha paha. Siis ostsingi mahtuniversaali.
Rein, ma ei tea mida "naised saunas" rääkisid, ma kirjutasin
seda, mida mulle TÜV-s öeldi.
Postitatud: N Jaan 08, 2009 22:26
Postitas Rein
Selle aja seadused olid siis sellised, hea kui see praeguseks on ära muudetud. Sel ajal jäi aga Defekas mul ostmata, kuna oli külgsuunas istuvate reisijate veol kiirus piiratud. Automüüja pole naine saunas

Mina ei kirjutasin seda, millega mind automüüja hoiatas, et kui on tarvis sõitutada kuut inimest, siis 5 kohta on näoga sõidusuunas ja kui taha kuuti on pandud keegi istuma küljega, siis tuleb sõita aeglasemalt. Kui politsei kinnipeab ja on mõõtnud sedasi kiiruseks 90 km/h siis saab karistada. LR, tsekka Landy viidatud lingile.

Postitatud: R Jaan 09, 2009 06:25
Postitas Valge Hiir
Rein kirjutas:Selle aja seadused olid siis sellised, hea kui see praeguseks on ära muudetud.
Selline oli ARK'i tolle hetke tõlgendus seadusest.
Minul oli tol hetkel LC 60 ja LC 80 kus ka taga külgsuunas istmed. Passis olid kõi istmed sees ja ei mingit kiiruspiirangu märget.
Oi-jah, olid ajad kui ARK'il ja ARK'il oli vahe. St. kui oli "sõbralik" ametnik sai sellised asjad ilusti rahuliku vestluse tulemusena korda.
Ametlikul automüüjal ilmselt ei olnud mõeldav sellises mahus "erandeid" välja vestelde.
Postitatud: R Jaan 09, 2009 09:45
Postitas landy
Rein kirjutas:Selle aja seadused olid siis sellised,
Sedused ja määrused ei ole selles osas muutunud! Lihtsalt ARK tõgendas neid oma suva järgi ja iga kontor isemoodi. Tgeu tavalise ARK suhtumisega- min olen jumal ja sina könn(tavakodanik) ära kobise.
Nende külgistmetega oli igasusgu tsirkust küll ei pandud neid üldse passi kirja, küll pandi erinevat epiirangutega, küll süüdistai inimesi ebasaduslikes ümberehitustes. Oli ka juhtum, kus üldse keelduti sõiduautona arvele võtmast (taga mõlemad istmeread pikisuunas).
ASC, kui BMW müügikontor ei olnud just ka kõige tervam pliits karbis. LR müük polnud neile mitte privileeg, vaid pigem tülikas lisakohustus.
Postitatud: R Jaan 09, 2009 21:09
Postitas tyybel
Natuke teine teema - kas keegi on TEISE rea istmetega ka mingit ratsi teinud. Minu omal on teise rea pingid sihukesed kökatsid, et naine juba keeldub metsaautosse istumast. Ilgelt kõrge ja mitte just kõige mõnusam. Millegipärast ei taha nad ka korralikult kinni püsida, mis omakorda ka veel ohtlik on.