3. leht 6-st
Postitatud: T Mär 17, 2009 11:13
Postitas Indrek_S
Niipalju kui olen erinevatest foorumitest aru saanud:
D1 - kannatab uputamist, vähe riknevat elektroonikat, robustne, pole muret, kui oksad vedrude vahele kipuvad
D2 - ei kannata uputamist kuna, palju elektroonikat, oksad purustavad õhkpadjad (kui need on), mootor ei joo solki
Kuskil Lõuna Ameerikas madistamiseks on D1 parem. Endal vähe muretum ja kohalikud külasepad oskavad remontida
Kõige muretum valik oleks muidugi rebaseonu Defka. See valmis ratastel offroad kodu
Postitatud: T Mär 17, 2009 11:54
Postitas adventureX
joujou!

juba hakkab pilt selgeks looma. tundub et saan D 1 variandi kasuks otsustada. seda enam et raha kulub veidi vähem ostuks ja saan selle kulutada kuluosade vahetuseks ja mõne eluliselt tähtsa lisavidina muretsemiseks. vintsi peaksin ehk soetama ja mõtlesin siiski natukene tõsta vedrude ja amortidega et liivadüünides vähem kinnijäämisohtu oleks. siis saab suuremad ja laiemad rattad ka alla panna mis peaks liivas pidamist juurde andma? aegajalt saab auto rahvast täis olema ja lisaks veel katusele korralik kogus surfivarustust 4-5 inimese jaoks. see raskus vajutab auto madalamaks ja tõstetud versioon tunduks parem sel juhul.
kui laiemad rattad alla panna kas sis vaja vahetada midagi muud ka lisaks? (peale kere tõstmise ma mõtlen) sillad? nende sisu?
kui vintsimist tuleb harva ette kas siis on paslik soetada mingi odavama otsa seade või need üldse mitte ei toimi? ma arvan et seda läheb tõesti harva vaja seal liivas. pigem kui kinni juba jääda siis tuleb teist masinat oodata nagunii ja sel juhul piisab ju pikemast trossist/köiest.
kes on tallinna kandis spetsialist kere tõstmise osas?
ja kust võiks saada infi D1-le sobivate laiemate jooksude kohta?
ahjaa. üks nüanss veel
loogika ütleb et plekkvelg on vastupidavam. või kui kumm ise on suure läbimõõduga siis läbilöögiohtu ei ole nagunii ja võib vabalt ka aluvelg olla?
Postitatud: T Mär 17, 2009 11:54
Postitas tina
no siis on selge - disco 1 = disco metsas ja madala kiirusega
disco 2 = disco tänaval ja natuke ka metsas, kiirused võivad suuremad olla ja võid avariis ka ellu jääda.
omas elemendis väärt masinad mõlemad.
Postitatud: T Mär 17, 2009 12:15
Postitas Valge Hiir
adventureX kirjutas:
kui vintsimist tuleb harva ette kas siis on paslik soetada mingi odavama otsa seade või need üldse mitte ei toimi? ma arvan et seda läheb tõesti harva vaja seal liivas. pigem kui kinni juba jääda siis tuleb teist masinat oodata nagunii ja sel juhul piisab ju pikemast trossist/köiest.
Liivadüünides ja kõrbes kinni jäädes aitab hädast välja "surnud mees".
Soovitan soojalt enne sõitu võimalikult palju vintsims algtõdesid ja kavalusi õppida.
Kui vaja anna teada.
Sama kehtib vintsimise abivahendite kohta.
Selge see et meil liivas vintsimist nii palju pole kui düünides ja kõrbes, kuid midagi annab korraldada ikka.
Postitatud: T Mär 17, 2009 13:18
Postitas adventureX
Valge Hiir kirjutas:adventureX kirjutas:
kui vintsimist tuleb harva ette kas siis on paslik soetada mingi odavama otsa seade või need üldse mitte ei toimi? ma arvan et seda läheb tõesti harva vaja seal liivas. pigem kui kinni juba jääda siis tuleb teist masinat oodata nagunii ja sel juhul piisab ju pikemast trossist/köiest.
Liivadüünides ja kõrbes kinni jäädes aitab hädast välja "surnud mees".
Soovitan soojalt enne sõitu võimalikult palju vintsims algtõdesid ja kavalusi õppida.
Kui vaja anna teada.
Sama kehtib vintsimise abivahendite kohta.
Selge see et meil liivas vintsimist nii palju pole kui düünides ja kõrbes, kuid midagi annab korraldada ikka.
tänud infi ja pakkumise eest!

annan kindlasti teada. häda selles et endal veel masinat pole, rääkimata vintsist.
Postitatud: T Mär 17, 2009 14:59
Postitas adventureX
mida spetsid arvavad taastatud kummide kohta? insa turbo, hispaania.
http://www.maasturid.ee/index.php?page= ... t&Itemid=6
ja kas velg 15 või 16 tolli töötab paremini disco1 all?
Postitatud: T Mär 17, 2009 15:11
Postitas Discovery
Insa Turbot kasutatakse siin paljude poolt. Mis mõõtu puutub, siis Disco mõõt on 16 tolli, vaata pigem muid numbreid (kõrgus-laius).
Postitatud: T Mär 17, 2009 15:16
Postitas adventureX
Discovery kirjutas:
Insa Turbot kasutatakse siin paljude poolt. Mis mõõtu puutub, siis Disco mõõt on 16 tolli, vaata pigem muid numbreid (kõrgus-laius).
nu kõrgust laiust ju veel ei tea, sest plaan on panna suuremad ja laiemad rattad. mida võiks soovitada, mis mõõtu velg ja kumm liivale? ise arvasin et mida laiem liivas seda parem aga ma ei tea kuidas auto sillad sellele reageerivad kui on hästi lai kumm all.
no seda ma olen siit sealt aegade algusest kuulnud et taastatud protikumm võib siiski ebakindel olla. eriti pikematel otstel kus võib mida iganes juhtuda. aga niisama sõites käraks küll.
suuremat kiirust kannatavad need Insad? maanteele ikka võib minna?
Postitatud: T Mär 17, 2009 15:25
Postitas tt
OT: khõm, kumm käib teadagi kus. Aga autol on REHVID ja mõne ajaloolise rehvi sees võib olla ka LOHV.

Postitatud: T Mär 17, 2009 15:34
Postitas adventureX
tt kirjutas:OT: khõm, kumm käib teadagi kus. Aga autol on REHVID ja mõne ajaloolise rehvi sees võib olla ka LOHV.

ups! sry jah ebapädeva väljendi pärast.

vaatamata sellele loodan, et kõik said aru mille ümber jutt käib
aga lohvist rääkides on teada, et vanasti olid plekk velgedel puhul ikka ja alati lohvid kasutusel. ega aja jooksul see asjaolu muutunud ole? plekkvelg=siselohv
Postitatud: T Mär 17, 2009 16:07
Postitas Discovery
adventureX kirjutas:vanasti olid plekk velgedel puhul ikka ja alati lohvid kasutusel. ega aja jooksul see asjaolu muutunud ole? plekkvelg=siselohv
Noo, siis peaks kogu see uute autode armaada, millest paljudel on ilukilpide taga plekkveljed, vanakooli siselohvidega sõitma.
Postitatud: T Mär 17, 2009 16:29
Postitas landy
Offroaderid (nagu siinkirjutaja) vuravad enamuses ikkagi siselohviga, siis pole karata, et velje ja rehvi vahele trügib pügi sealt õhu välja laseks.
Ise olen juba (võik öelda aastkümneid )taastaud rehviga sõitnud ning võin vaid kiita.Võistlusuto puhul on ikk tükk vahet,aks lõhud ära 1200 või 4200 maksva rehvi.
Tõsi pikema ekpeditsiooni jaoks siiki soovitaks kindlalt uut "tehase" rehvi. Seal ei tahaks liigseid riske võtta. On siiski veidi suurem tõenäosus, et protirehviga võib midagi juhtuda. Kodukamaral, kus lähim rehvitöökoda max. 100km kaugusel on pole ju hullu. Aga tuhandeid kilomeetreid "in the middle of nowhere" liikudes oleksin uue rehvi peale veidi kindlam. Ka on tõenosus rehvi purunemise korral uus samasugune kohapelt saada kordi suurem. Kindlasti osa ekspeditsiooniautole kõik 5-6 rehvi uued ja ühesugused.
Kui oleks plaan üki-kaheksi matkale minna, siis oleks ka minu valik Rebaseonu auto. Seda on hoole ja armastuseg ehitatud - hoitud ning seal on olemas kõik "võtmed kätte" lahendused.
Postitatud: T Mär 17, 2009 18:24
Postitas tai
Kõige muretum valik oleks muidugi rebaseonu Defka.
Tegelikult kui rääkida klassikalisest land roverist (jätta välja vanakesed ja lutsukommid) siis LR on teinud samale vankrile (loe veermikule) 3 eri varjanti kioskit. Defender plekist kandiline kuut. Disco suurem konditsioneeriga peaaegu inimese auto ja viimaks Range Rover classic, mis on kõikide hellustega maastiku auto. Sillad, mootorid ja kastid on suht samad(kannatavad siia sinna solgutamist).
kui laiemad rattad alla panna kas sis vaja vahetada midagi muud ka lisaks?
Kaks varjanti sillad tugevaks (püsikiirusedja veovõllid) või võtta liivakasti kaasa seljatäis varuosi. Isiklikult teeks kodutöö ära.
onu Daivid heameelega teeb sulle need pulgad valmis.
Postitatud: T Mär 17, 2009 18:27
Postitas adventureX
Landy kirjutas:Offroaderid (nagu siinkirjutaja) vuravad enamuses ikkagi siselohviga, siis pole karata, et velje ja rehvi vahele trügib pügi sealt õhu välja laseks.
Ise olen juba (võik öelda aastkümneid )taastaud rehviga sõitnud ning võin vaid kiita.Võistlusuto puhul on ikk tükk vahet,aks lõhud ära 1200 või 4200 maksva rehvi.
Tõsi pikema ekpeditsiooni jaoks siiki soovitaks kindlalt uut "tehase" rehvi. Seal ei tahaks liigseid riske võtta. On siiski veidi suurem tõenäosus, et protirehviga võib midagi juhtuda. Kodukamaral, kus lähim rehvitöökoda max. 100km kaugusel on pole ju hullu. Aga tuhandeid kilomeetreid "in the middle of nowhere" liikudes oleksin uue rehvi peale veidi kindlam. Ka on tõenosus rehvi purunemise korral uus samasugune kohapelt saada kordi suurem. Kindlasti osa ekspeditsiooniautole kõik 5-6 rehvi uued ja ühesugused.
Kui oleks plaan üki-kaheksi matkale minna, siis oleks ka minu valik Rebaseonu auto. Seda on hoole ja armastuseg ehitatud - hoitud ning seal on olemas kõik "võtmed kätte" lahendused.
oleks on paha poiss ja mul jääb rebaseonuga diil tegemata. liiga väike. ja muidugi liiga kallis... kahjuks. iseenesest sellisega läheks kinnisilmi. paremat asja raske nii lähedalt sellise hinnaga leida. kõigele lisaks on mul vaja autosse sisse toppida tsikkel (suur 200kg KTM endurokas) või isegi kaks....Niet Helga jääb mõnele teisele silmarõõmuks.
Postitatud: T Mär 17, 2009 18:31
Postitas adventureX
tai kirjutas:Kõige muretum valik oleks muidugi rebaseonu Defka.
Tegelikult kui rääkida klassikalisest land roverist (jätta välja vanakesed ja lutsukommid) siis LR on teinud samale vankrile (loe veermikule) 3 eri varjanti kioskit. Defender plekist kandiline kuut. Disco suurem konditsioneeriga peaaegu inimese auto ja viimaks Range Rover classic, mis on kõikide hellustega maastiku auto. Sillad, mootorid ja kastid on suht samad(kannatavad siia sinna solgutamist).
kui laiemad rattad alla panna kas sis vaja vahetada midagi muud ka lisaks?
Kaks varjanti sillad tugevaks (püsikiirusedja veovõllid) või võtta liivakasti kaasa seljatäis varuosi. Isiklikult teeks kodutöö ära.
onu Daivid heameelega teeb sulle need pulgad valmis.
onu Daivid? kas siinne kasutajanimi? on kontakt kusagilt leida?