Väljas 17 kraadi külma ning auto ei käivitu Tahtsime just minna uut akut ostma.
Kui saaks auto käima käiks ostaks uue aku ära.
Huvitav, kas appitõttajad tulevad ka sellise mure peale kohale?
Eks ikka tulevad, aga selliste külmadega ei aita alati ka uus aku. Et minu kuudik seisis nädala, maja põhjapoolses küljes, saamata veel muule lisaks mitte terakestki päikese sooja ja ka ei käivitunud. Isegi täkuga oli probleem. Muidu panid -10 ilma küünaldeta momentaalselt esimese korraga käima.See tekitaski mõtte, vaadata küünlad üle samas, aga ilmad ikka veel nagu on, pole saanud sellega tegeleda. Aga selle nädalase seismisega oli aku samas ka nii maha vajunud ja õli ka paksem, et paar korda õrnal keeraski ainult mootorit ringi. Starter on korras
Teinekord kirjuta, kus ära oled koolenud ka ja tel oleks abiks vms.
"Life is like a box of Land Rovers. You never know what you're gonna get."
"Sport" massidesse !!! (lukud defauldis )
Krutitsa Disci - Krutitsa Disci... (Disco II)
Discovery 3 HSE
Discovery I
RR TDV8 3,6
Tänud abi eest, kuid me tohmanid nüüd 3h hiljem avastasime, et meil ju kasko ja rsa autoabi viksib saapad ka ära kui vaja Kõik on ok nüüdseks. Läheme uut akut ostma.
Discovery kirjutas:Muide, kas keegi on proovinud Statoili D Fortis ja muude nt Neste kütuse vahet? Saunas naised räägivad (loe meedia), et pidavat veel -40 juures toimiv olemas.
... hea küsimus. Phm olen sõitnud viimased mingi 3-4 aastat nestega 99% kütuse taha pole küll kunagi asi jäänud külmadega. See aasta on läinud pooleks Statoil/Neste, seda siis viimased paar kuud. Esialgu vahet ei oska öelda. Samas toonitan, et olen suurte külmadega autot käivitanud ilma igasuguse eelsoojenduseta (ja kütuse lisandita)!!. Ma ei oska öelda kumb käivitub paremini kas D2 või D3 aga hetkel on asi bro olnud. 2 aastat tagasi Otepääl, kui esimene suur külm oli, siis sinna minnes panin paagi täis (D2) ja lisand otsa (KleenFlo) sõitsin kohale ja omiku enam käima ei läinud, kuna aku sai otsa (-30), kohalik käivitusabi teenis Pühajärve hotelli juures 20 min mingi 2K eek . Oli teisel mingi 2 aku "ridaühendus" tagapingil ja muutkui andis täkku 150 eek laks. Aga ma ütleks, et kütuse taha küll asi ei jää iseensest. Ikka filtrid ja akud jne. Vähemalt mingi 30-35-ga. I gess
"Life is like a box of Land Rovers. You never know what you're gonna get."
"Sport" massidesse !!! (lukud defauldis )
Krutitsa Disci - Krutitsa Disci... (Disco II)
Discovery 3 HSE
Discovery I
RR TDV8 3,6
Pooltühja aku külmumistemperatuur on -15C! Seega külmaga tuleb aku täis laadida. Auto pikema seismajätmise puhul on soovitv "-" klemm lahti ühendada.
Kui 300Tdi mootoril on mehaaniline kütusepump, on peale 3-4 päevast külmas seismist seda käsihoovast 20..30 korda pumbata - läheb vähema pööretega käima(minu eksemplaril 1..1,5 pöördega).
nujah. Mul ka sama mure. Ise pagesin enne külmade tulekut USA-sse aga proua jäi masina käivitamisega jänni. Proovivad pojaga homme starteraku täislaaditu vastu vahetada ja masina liikuma saada.
Landy/Pirx: ega te homme Pärnus ole? Ehk saate natuke kogemustega abiks olla. Nad mul seal Pärnus sellised algajad
--- One life. Live it. ---
--- Gas, grass or ass, nobody rides for free ---
LoJack kirjutas: nujah. Mul ka sama mure. Ise pagesin enne külmade tulekut USA-sse aga proua jäi masina käivitamisega jänni. Proovivad pojaga homme starteraku täislaaditu vastu vahetada ja masina liikuma saada.
Landy/Pirx: ega te homme Pärnus ole? Ehk saate natuke kogemustega abiks olla. Nad mul seal Pärnus sellised algajad
Tervist. Long taim nõu sii!!! Las proua helistab mulle või janelyle- peaks number olemas olema. Lähen ja aitan homme eluvaimu sisse puhuda.
RR II 2,5 D
Series III 79 a. 2,25 B
Discovery IIA td5
Defender 110 td5
RR III Vogue
Defender 110 300TDI SW '08 "LandLord II"
Lugesin teisest teemast, et Pesas soovitatud D3-l radikas külmaga 100% kinni katta. Küsimus nüüd küll D1 300 tdi kohta, aga: kas võiks sama trikki proovida?
Mul propeller küljest võetud ja radikas u. 2/3 kinni kaetud - no läheb ehk veidi kiiremini soojaks jahh... Ega see diisel ju palju kuuma ei tekita või mis? Kohapeal tühikäigul tiksudes jahtub maha praegugi.
Kui kellelgi on vähegi võimalik võib ju mõelda plokisoojenduse peale. Peale plokisoojenduse saab ju ka akulaadija külge installida. Meil see trikk Disco I tehtud. Paned juhtme järgi, poole tunni pärast ( tass kohvi naisega), saab starterit anda ja liikuma. Ainult jah see kuradi aku auk on ikka hullult väike tehtud Discole.
Teine küsimus on meil radiaatori tiiviku eest ära võtmisega. Kes seda teinud on. Oskab keegi öelda, mis mõõtu võtmega ( kuuskant) selle lahti saab? Seal on nii kuradi kitsas, et juurde ei mahu ja tuleb hakata võtit mõõtu lõikama. Umbes ei taha võtmeid lõhkuma hakata.
Vaatasin ka lähemalt oma Disco konditsioneeri kompressorit. Sellel on sidurisse minevad juhtmed läbi lõigatud. Kas see tähendab seda, et kunagi on see süsteem otsa saanud. Sellisel juhul saab ju soolikad ära korjata ja akule ruumi juurde. Meil suvel nagunii luugid lahti.
Kui vananeda, siis teha seda stiilselt. Land Roveriga.
Kolmnädalat tagasi ära laetud aku tegi õõõg-õõõg ja kogu muusika. Laadis ilusasti madala vooluga nädala, kuni seire nulli vajus. " Täkk" ka selline niru ja jätsin kosuma, vast tunni pärast rõõmsamalt häält teeb.
Mnjah, laetuna käivitus ikka kabedamalt, Pühapäeval lasin mootori soojaks tiksuda, tuled ei põlenud ja puhur oli ka nullis. Täna siis käivitama ja kogu lugu jälle. Kuradi pasad akud. Pakkasaku ja Salama akku olid ikka tegijad omal ajal.