3. leht 5-st

Postitatud: L Jaan 21, 2012 13:09
Postitas tyyp07
Webasto ise ju tarbib suhteliselt vähe. Kas järsku mingi 0,6l tunnis.

Postitatud: L Jaan 21, 2012 15:18
Postitas Tubiniit
Plokisoojendus aitab kulu väehendada, aga ka külmaga vedelamad õlid mootoris, kastides ja sildades.

Postitatud: P Jaan 22, 2012 15:40
Postitas pirx
romulus kirjutas:Tõstan vana teema. Lõpuks saabunud lumega on mu D2 TD5 hakanud u 20l sajale võtma. See siis 100% linnasõit, väga lühikesed otsad enamasti, 5km hommikul samapalju õhtul. Ehk siis puha külma motoga käivitus ja sõit. Siiski 20l tundub kuidagi paljuvõitu, või mis teised omanikud arvavad? Või siis kas on kogemusi, kas webasto muutmine (hetkel lisasoojendusena) eelsoojendiks tõmbaks kulu alla, kuna külmalt sõitu tuleks vähem? Samas webasto tarbib ise ka ju kütet.
Seisukütteks võib ju igal ajal ümber teha. Suht lihtne ja väikeste kuludega teostatav. Sinu sõidu puhul ei näe eriti mõtet. Kuna sõidad vähe ja webasto iga sõidu alguses 0,5 h kütab, siis paari nädalaga aku täitsa kottis. Lisaküte peaks ju taha tulema mingi minuti pärast, kui oled auto käivitanud. Ja peaks suht kiiresti soojaks kütma. Samas on muidugi pakasega suht mõnus juba sooja autosse istuda.

Postitatud: E Jaan 23, 2012 11:26
Postitas romulus
Selge, tänud vastuste eest. Küllap siis ikkagi sõidu eripärast see kulu tuleb, pealegi on marsruut kujunenud nii, et suurem osa 30km/h. Täna muidugi avastasin, et rehvirõhk oli ka kole madal, eks see ka mõjutab. Moto käib kõrva/silma järgi väga kenasti, ühtlaselt, käivitub ilusti, ei suitse jne. Suvel muidu on tulnud maantee törts alla 10l ja linn 12-13l. Seega ei hakka eelsoojenduseks muutmisega hetkel jebima.

Kas muidu külmaga kütusele mõnda paljudest pakutavatest möginatest on mõtet juurde lisada?

Postitatud: E Jaan 23, 2012 11:32
Postitas Rein
Ei ole.
http://www.sportavto.com/catalog/3514/109613/

Sellist võib üks pudel autos olla, et kui tunned, et hakkab kinni tõmbama ja saad õigel ajal sisse valatud, siis võib päästa. Aga see haiseb roppumoodi, isegi kinnise korgi alt tuleb lõhn läbi.

Postitatud: E Jaan 23, 2012 13:45
Postitas pirx
Iseenesest odavaks seisukütteks ümberehituseks on sul vaja: opel/bmw elektrilist veepumpa ja signalisatsiooniplokki koos pultidega ning aegreleed. Ühendad need vidinad juurde ja saad aknast puldist tööle panna. Muidugi võid panna ka originaal puldi ja vastuvõtja- oluliselt suurema raha eest. Eeliseks ainult see, et signaali saab edastada kuni 1km raadiuses.

Postitatud: E Jaan 23, 2012 15:38
Postitas duud
pirx kirjutas:opel/bmw elektrilist veepumpa ja signalisatsiooniplokki koos pultidega ning aegreleed
saad sa natuke täpsem olla selle asjaga, tekkis huvi....

Postitatud: E Jaan 23, 2012 15:55
Postitas romulus
Discol on see vee tsirkulatsioonipump juba küljes, minu omal vahetati see nt hiljuti just välja, sest oli läbi kärsanud, tänu millele läks ahi keema ja lukku. Seega peaks piisama mingist seadmest, mis vajalikul hetkel suudab kero klemmile 12V peale anda - ükskõik on see siis signa, timer või niisama lüliti. Disco 1-l ei ole seda pumpa? See peaks kero juures lõdviku vahel näha olema.

Postitatud: E Jaan 23, 2012 16:03
Postitas Rein
D1 el pole sõiduajal temperatuuri järgiaitamiseks seda mootoriga koos töötavat Webasto versiooni peale pandud. Sinna peb ostma täis laksus ise, kui tahtmist on.

Postitatud: E Jaan 23, 2012 22:58
Postitas pirx
duud kirjutas:
pirx kirjutas:opel/bmw elektrilist veepumpa ja signalisatsiooniplokki koos pultidega ning aegreleed
saad sa natuke täpsem olla selle asjaga, tekkis huvi....
Ausalt, ma ei viitsi seda kõike kirja panna. Kellel on huvi, siis helistage 5286210 ja ma seletan ära kuidas see käib.

Postitatud: T Jaan 24, 2012 08:15
Postitas duud
pirx kirjutas:
duud kirjutas:
pirx kirjutas:opel/bmw elektrilist veepumpa ja signalisatsiooniplokki koos pultidega ning aegreleed
saad sa natuke täpsem olla selle asjaga, tekkis huvi....
Ausalt, ma ei viitsi seda kõike kirja panna. Kellel on huvi, siis helistage 5286210 ja ma seletan ära kuidas see käib.
nu siis oota kõnet.....

Postitatud: T Jaan 24, 2012 11:19
Postitas 007
romulus kirjutas:
Kas muidu külmaga kütusele mõnda paljudest pakutavatest möginatest on mõtet juurde lisada?
.. mina väidan, et on. KleenFlo töötab väga hästi! Kui on ikka siga külm -25 ja alla, siis on vahe sees. Sõitsin kogu eelmise ja üleelmise aasta talve. DII-l oli eriti tunda vahet. Osta saab Lukoili tanklatest. Väike (vist 100ml pudel) paagi peale ja saab hea.

Postitatud: T Jaan 24, 2012 11:29
Postitas Rein
Ma olen seda viimati kasutanud 90 ndate keskel. Siiani on olnud diiseleid oi oi kui palju, pihustite puahastus ainet ainult aeg-ajalt lisanud, suvel, soojal ajal, muud muid asju pole enam lisanud. Tanklateks on olnud Uno-x ja hiljem siis Alexela peamiselt. Olereks ka viimased paar-kolm aastat.

Postitatud: K Jaan 25, 2012 08:59
Postitas caleb
romulus kirjutas:Tõstan vana teema. Lõpuks saabunud lumega on mu D2 TD5 hakanud u 20l sajale võtma. See siis 100% linnasõit, väga lühikesed otsad enamasti, 5km hommikul samapalju õhtul. Ehk siis puha külma motoga käivitus ja sõit. Siiski 20l tundub kuidagi paljuvõitu, või mis teised omanikud arvavad?
Tegelt ikka tiba palju, külm või mitte. Mul endal ka enamjaolt 5 km otsad ning eelmiste aastate -20 juures oli puhta linnasõiduga ca 15l keskmine kulu, sel aastal veel 14l kanti jäänud, aga pole veel väga külmaks ka läinud. Suvel linnas u 13 tavaliselt. Enne eelmist talve panin Defa plokisoojendi lisaks, aga selle mõju küttekulule oli suht märkamatu võrreldes üle-eelmise talvega, võib-olla pool liitrit vähenemist tuli. Ilmselt seetõttu, et ainult hommikust sõitu veidi mõjutab, aga lõunane ja õhtune tuleb ikka töö juures puuduva stepsli tõttu külmalt alustada...

Postitatud: K Jaan 25, 2012 17:17
Postitas 007
Väidan, et 20 sajale on normaalne, kui sõidad ainult 5 km. Siin pole mingeid kääre. Mul oli sama jama kohati, eriti lühikesi otsi sõites. alla -10 15 sajale on normaalne täiesti ma ütleks. maanteel vbl 12-13 kanti. Seda siis TD5 puhul.