3. leht 13-st
Postitatud: T Dets 29, 2015 12:40
Postitas landy
Järjekordne mootor D3 aiste vahel muutus mitte pöörlevaks rauahinnikuks. Kaastunne omanikule.
ikaldumise etalon
Postitatud: T Dets 29, 2015 13:50
Postitas aimar
teil varsti neid 2.7 L mootoreid kuhjaga võite ju vaikselt ühte ja ainukest kauakestvat ehitada neid doonoreid ju jagub

Re: ikaldumise etalon
Postitatud: T Dets 29, 2015 14:24
Postitas landy
aimar kirjutas:teil varsti neid 2.7 L mootoreid kuhjaga võite ju vaikselt ühte ja ainukest kauakestvat ehitada neid doonoreid ju jagub

Õnneks ei ole kõik need mootorid või masiand Imedepõllul. Tegu on vaid meieni jõudnud statistikaga.
Põllult on vaid 2 koras ja 2 ikaldunud mootorit (tükkidena) läbi käinud
Postitatud: T Veebr 02, 2016 12:50
Postitas landy
Rapoteeriti veel ühest ära koolnud 2,7L mootorist.
Postitatud: T Veebr 02, 2016 13:41
Postitas Erik256
Huvi pärast tegin vastava otsingu disco3.co.uk ja aulro foorumites ja seal ei ole praktiliselt üldse teemasid tdv6 mootori saalede purunemise tõttu kokkujooksmisest. Küll on aga mitu teemat mootri purunemisest õlipumba tõttu. Samuti küsisin tuttavalt LR entusiastilt Rootsis kas ta on kuulnud sellistest juhtumistest seal. vastus oli samuti eitav. Seega, kas tuleb välja, et see on mingi Eesti spetsiifiline probleem?
Postitatud: T Veebr 02, 2016 22:51
Postitas martinsl
Natukene teemast välja aga.. olen näinud kolme p38 v8 sisu. Rootsi, Taani ja Eesti ajalooga autod. Esimesed kaks mingisugust võrdlust viimasega ei kannata. Eesti oma oli kõige väiksema läbisõiduga ka veel ja selle vaatepildi kirjeldamiseks pole isegi täpset sõna. See (kuri)kuulus netis ringluses olnud Audi tt mootor on ehk kõige sarnasem asi..
Selle pealt julgeks väikest sarnasust näha ka 2.7 mootori Eesti vs Euroopa vahel. Pluss see, et mis otstarbel ja vahemaade sõitmiseks ostetakse selline auto..
Disko 3-4 ikaldumine
Postitatud: K Veebr 03, 2016 20:02
Postitas Kalamees
See on ka ida pool väga kuum teema. Poistel LR teenindustes juba asi käpas. Kere pidavat juba käima 40 minutiga raamilt maha.
Ja mootori plokke on kahte tüüpi saada tehasest. Uus ja tehase poolt taastatud. Markeeringus tähtede vahe.
Ja ikalduvad 2,7 ja 3,0.
Disco 3
Postitatud: E Veebr 08, 2016 12:13
Postitas Vaitz
Annan märku, et taasa lahkus üks disco 3 mootor elust. Sai ostetud autoplatsilt 04 jaanuar ja ajalugu kontrollitav, ainult inchapes hoolduses käinud läbisõit 250k. 3 nädalat sain sõita ja ilma mingisuguse hoiatuseta maanteel 90-100 sõites käis plõks ja korras. saaled ringi ja vänt pooleks.
Postitatud: E Veebr 08, 2016 13:37
Postitas rauki
Oehh

Minu kaastunne sellel kurval teel....ma tean mida sa tunned

Postitatud: E Veebr 08, 2016 17:51
Postitas duud
uhh jah, tunneme kaasa!

Mootori töötemperatuur.
Postitatud: E Apr 11, 2016 19:39
Postitas Kalamees
Ehk viga kisub samasse valdkonda. Saksas BMW 4,4 v8 biturbotel probleemid. BMW tehas soovitab kasutada Castroli long life õli asemel Shelli õlisid. Üle 10k km sõitnud Castroli õlid hakkavad kuuma saades tekitama sadet. Ja jahutus reziim muutub sellega , et radiaatorid eest ummistuvad igasugu lenduvast sodist. Eriti suvel kui kastanid ja paplid jne õitsevad ja seda vatti lendleb õhus ja lisaks ka pidev ummikutes seismine ja mootori tühikäigul tuksumine. Ja kui on esindusauto koos juhiga siis tihti 35 000km peal mootor omadega läbi. Ja peamiselt läbi kett, klapisääre tihendid, õlivoolikud kivikõvad ja saaled kulunud ja õli näljast tekkinute kahjustustega.
Postitatud: T Mai 17, 2016 19:06
Postitas landy
Tänase päeva seisgua veel üks 2,7L ikaldunud mootor siin maailmas juures.
Postitatud: K Juul 06, 2016 10:16
Postitas landy
Seekord siis 3,0L versioon 2010a. RRS peal katki läinud.
Postitatud: N Aug 04, 2016 06:56
Postitas landy
Pole vahepeal mitu kuud uuendanud: Lisan arvepidamissse 4tk 2,7L mootorit aja ühe 3,0l mootori
Postitatud: N Aug 04, 2016 07:21
Postitas rauki
Mis??? Ühe kuuga???Viimane postitus oli 06 juuli.
Täitsa hirm hakkab juba.