4. leht 6-st
Postitatud: E Apr 14, 2008 22:10
Postitas landy
eero kirjutas:oskab keegi öelda palju uus kompressor maksab

Uue hinda võid küsida
www.allmakes.ee-st!
Kasutatud kompressori saad:
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=11132
Postitatud: T Apr 15, 2008 08:27
Postitas Matu
Tere.
Mina alustaksin ikkagi lihtsamast ja odavamast ehk õhkvedrude kontrollimisest, sest kui mu masinal oli sama hoiatus, siis oli läbi üks tagumine padi. Kui padjad korras, siis viiks diagnosti, vigade lugemisele ja siis otsustaks, mis edasi.
Postitatud: T Apr 15, 2008 16:58
Postitas Siim
Kui EAS fault tekst ees ja grammigi ei liiguta siis EASi aju ehk lukus ja kompressor ei saagi lyya. Niiet lootus et pääsed lihtsamalt.
Postitatud: T Apr 15, 2008 18:46
Postitas LittleSuzi
mul oli sama olukord nädalavahetusel - võtsin EAS releel kaane maha (see, mis on mootoriruumis) ning lülitasin kompressori tööle mõneks sekundiks.
Pärast uuesti autot käivitades hakkas auto ise kah kompressorit kasutama.
Postitatud: T Apr 15, 2008 19:48
Postitas eero
Postitatud: T Apr 15, 2008 20:05
Postitas eero
landy aitäh pakumast aga ma arvan ,et kasutatud kompressorit pole vist eriti mõtet soetada kuna võib sama kurvalt lõpeda kui just pool muidu ei saa.

Postitatud: K Apr 16, 2008 05:25
Postitas LittleSuzi
Eestist ostes on see üks soodsamaid.
Postitatud: K Apr 16, 2008 19:11
Postitas tai
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=11132
Tegemist eelmise omaniku poolt äsja vahetatud tuulemasinaga s.t äsja soetatud ja samaväärne
Postitatud: K Apr 16, 2008 19:17
Postitas LittleSuzi
Inseneer pakkus kompressori eest pool Utkini hinnas.
Postitatud: N Apr 17, 2008 07:41
Postitas tai
m6istlik ju minumeelest.
Postitatud: N Apr 17, 2008 07:57
Postitas eero
oskab keegi selgeks teha mulle õhkvedrustus tehnoloogia nagu ma aru saan kompressor pumpab paaki sealt juba edasi patjadesse kus kohapeal on patjade klapid ja kui üks padi näiteks lekib kas siis tühjenevad ka teised padjad.
Yks küsimus
Postitatud: N Apr 17, 2008 08:21
Postitas Kalamees
Kas sellel kompressoril endal on ka "sülitaja" küljes nagu audi omal, kui ei siis peaks saama installeerida igasuguseid kompressoreid, lihtsalt tuleb temale koht leida.
Re: Yks küsimus
Postitatud: N Apr 17, 2008 21:07
Postitas Robinho
Kalamees kirjutas:Kas sellel kompressoril endal on ka "sülitaja" küljes nagu audi omal, kui ei siis peaks saama installeerida igasuguseid kompressoreid, lihtsalt tuleb temale koht leida.
Saab paigaldada ka teisi kompressoreid ja see ongi kõige mõistlikum variant, sest siiamaani tundub, et see originaal kompressor ei kõlba kassi saba alla ka.
Re: Yks küsimus
Postitatud: N Apr 17, 2008 21:12
Postitas LittleSuzi
Robinho kirjutas:Kalamees kirjutas:Kas sellel kompressoril endal on ka "sülitaja" küljes nagu audi omal, kui ei siis peaks saama installeerida igasuguseid kompressoreid, lihtsalt tuleb temale koht leida.
Saab paigaldada ka teisi kompressoreid ja see ongi kõige mõistlikum variant, sest siiamaani tundub, et see originaal kompressor ei kõlba kassi saba alla ka.
Samas tegemist on ikkagi tõsise kompressoriga, mis kestab 80-100K KM'i.
Tavaliselt on pettumus selles, et 70-180K KM autosid hakatakse ostma ning see ongi kompressorite lõppemise aeg.
Kompressorist
Postitatud: R Apr 18, 2008 10:04
Postitas Kalamees
Aga järsku oleks vaja see õhuvõtu süsteem natuke ümber teha, ta seal ees saab sitta ja vilet mis meie teedel lendab ja muud imelikku ollust ja eks seal ka mingi filter ole aga see arvan et suht umbes ja see ka lisaakoormus kompressorile, D2 on ta taha pika toruga tagatulede juurde veetud ja filter otsas, mida peab ka vahetama. jaa seda suht kerge teha ka. Mina vast mõtleks ja paneks kompressori ja klappide ploki vahele õhupaagi. Sealt hea ka sodi ja niiskust välja lasta. Nagu seda on uutel masinatel paljudel Porsche (2 paaki), Audi Allroad jne. Autraalias pakutake silindri ja kolvi,vända rem komplekte.