See info oli informatsiooniks, mitte et ma nokiks LoJack'i aparaadi kallal.

SPOT kohal ja proovitud? Kui jah, siis mingeid kommentaare?LoJack kirjutas: Endale tellisin SPOT nimelise asja. Tegeleb peale muu ka tracking'uga ja sõnumite saatmisega üle satelliidi (ehk siis ilma GSM võrgu vajaduseta) ja juurde saab osta muu hulgas ka suht mõistliku hinnaga "emergency recovery" kindlustuse toe.
Huvi pärast - kuidas Emergency kutsung tehniliselt töötab? Kas ta saadab eestikeelse (?) sõnumi päästeameti juhtimiskeskusesse? Kuidas juhtimiskeskuse dispetser teab, et signaal sellelt asjanduselt tuli ja et peaks reageerima?LoJack kirjutas:Emergency teadet ei proovinud, ei hakanud katsetamiseks päästjaid kohale kutsuma
See on iseenesest tore. Mis aga saab siis kui GSM võrk pole kättesaadav?germandia kirjutas:Mais, juunis 2009 müüki saabuvatel Sonim XP3.20 -l ja Sonim XP1.20-l
on tootekirjelduses kirjas selline funktsioon nagu:
Man Down Built In
kuidas see täpselt toimima hakkab kahjuks veel kirkas kuskil pole
kas keegi teab Alo autol oleva Thule originaal katuseraami tootekoodi? seda küll enam ei toodeta aga äkki kuskilt on võimalik siiski osta, kasvõi kasutatudtrophy kirjutas:Landy kirjutas : Eduardi auto:
http://www.landroverclub.ee/est/galerii ... mage31.htm
http://www.landroverclub.ee/est/galerii ... image6.htm
http://www.landroverclub.ee/est/galerii ... image7.htm
VÄike täpsustus. antud Defekas on ikka Alo masin ( kah Tartust).
.
Lihtsalt jäi silma , ei pea thule olema , mul on risti katuseraamid juba thule omad peal, täpselt samad mis Alol.landy kirjutas:Kas tohib küsida miks just Thule katusreaami otsid? Neid kergete ja tugevate raamide tootajaid on ju kümeneid.
Üsna sarnane pigaldati värskelt ühele Tallinna D110-le mis end Paldiski mnt. LR pesa juures garazeerib.
Soovikorral võin omaniku kontaktid saata.