4. leht 6-st
Postitatud: T Mär 17, 2009 18:49
Postitas landy
tai kirjutas:
Tegelikult kui rääkida klassikalisest land roverist (jätta välja vanakesed ja lutsukommid) siis LR on teinud samale vankrile (loe veermikule) 3 eri varjanti kioskit. Defender plekist kandiline kuut. Disco suurem konditsioneeriga peaaegu inimese auto ja viimaks Range Rover classic, mis on kõikide hellustega maastiku auto. Sillad, mootorid ja kastid on suht samad(kannatavad siia sinna solgutamist).
Ajaloolise tõe huvides täpsustan, et esmalt loodi RR Classic, siis selle baasil Defender ja seejärel kasutati sama alust Discovery loomisel
Ei veermik, raam ega käiguosa pole päris üks ühele samad, kuid neil on väga palju kokkupuute punkte (Näiteks nn "0" -punkt asub samas kohas), ning enamus detaile on omavahel ilma metalliliimita vahetatavad.
Ehk kui sa ühega neist kolmest kusagil pärapõrgus ära laguned ja mõni neist sul lähedal doonoriks on, siis suure tõenäosusega saad sa end mutrivõtme abil taas liikvele aidata. Universaalsed lahendused on ju imelised

Postitatud: T Mär 17, 2009 18:53
Postitas landy
adventureX kirjutas:
oleks on paha poiss ja mul jääb rebaseonuga diil tegemata. liiga väike. ja muidugi liiga kallis... kahjuks. iseenesest sellisega läheks kinnisilmi. paremat asja raske nii lähedalt sellise hinnaga leida. kõigele lisaks on mul vaja autosse sisse toppida tsikkel (suur 200kg KTM endurokas) või isegi kaks....Niet Helga jääb mõnele teisele silmarõõmuks.
Mitu inimest ja kui palju tavaari/varustust sul nüüd ühe auto pele plaanis toppida on?
Kui selline varustus kaas tuleb, mis sa kohe Defender 130 poole ei vaata?
Postitatud: T Mär 17, 2009 19:48
Postitas tai
onu Daivid? kas siinne kasutajanimi? on kontakt kusagilt leida?
onu David on inglismaal. Mul on kuskil ta number ka olemas.
Postitatud: T Mär 17, 2009 20:28
Postitas adventureX
Landy kirjutas:adventureX kirjutas:
oleks on paha poiss ja mul jääb rebaseonuga diil tegemata. liiga väike. ja muidugi liiga kallis... kahjuks. iseenesest sellisega läheks kinnisilmi. paremat asja raske nii lähedalt sellise hinnaga leida. kõigele lisaks on mul vaja autosse sisse toppida tsikkel (suur 200kg KTM endurokas) või isegi kaks....Niet Helga jääb mõnele teisele silmarõõmuks.
Mitu inimest ja kui palju tavaari/varustust sul nüüd ühe auto pele plaanis toppida on?
Kui selline varustus kaas tuleb, mis sa kohe Defender 130 poole ei vaata?
sinna minnes üksi ja tsikkel. seal olles on juba rahvast rohkem aegajalt. sellest saab düünide ja ranniku-/surfisafari sõiduvahend. mugavused (kont, elektriaknad, luuk jne) tulevad kasuks. samas saab seda ka tarbeautona kohapeal kasutama hakata.
vajalik on katuseraam. olen vaadanud ka camel trophy versioone aga pakkumisi jube vähe ja suht kallid. palja katuseraami pärast ma seda camelit ka eelistama ei hakka....
Defenderit pean korraliku varustusastme juures liiga kalliks. seal ju standardis mugavusi ülivähe. kui liikumine tulevikus jääks ainult maale, võsa vahele siis küll aga suurlinn on kohe külje all ja linna poodi sõitmist tuleb palju. seega tundub disco oma hinna ja mugavuse tõttu sobivaim.
Postitatud: T Mär 17, 2009 21:32
Postitas tai
katuseraame saab ka ise teha. Kõige lihtsam on mingist vanast kaubiku raamist ringi teha. Endal mul vedeleb bussi raam, mis oli transiti ja hiljem hiace katusel. kindlasti saab selle kohendada pikkust ja laiust pidi disco katusele istuma. Oleneb lihtsalt mida vedada seal ja milleks seda vaja on. Tavaliselt katusele raske kandami ajamine aja raskuskeskme paigast ära ja külmkapp kipub külili minema.
Ennist unustasin, kui tjuunimiseks löheb siis silla puksid ka kindlasti kõik vahetusse. Müügil karbikeses kitid, kus kogu auto jägu kenasid punne sees. Paar tundi hirmu ja auto on oluliselt konkreetsem ja parem.
Postitatud: T Mär 17, 2009 22:35
Postitas landy
Mina teeks ikka nii, et esmalt otsiks sobiliku auto, ostaks ära ja seejärel teeks ekspertiisi, mille järel "tarkade klubi" oma konkreetsed tuuningsoovitused letti laovad.
Siis võimlik nende tööde ja materjalide hinnad kenasti kokku lüüa ning vaadata palju see nali lõpuks kokku maksma minna võib.
Postitatud: T Mär 17, 2009 22:43
Postitas tai
Tegelikult kordaks küsimust - kui saladus ei ole siis kui palju on planeeritud projekti investeerida? 30 - 50 - 100 -300K Liiga palju ei ole kunagi. U 500 000 on juba hea tulemus siis saab kõik hellused mis hing ihkab

Postitatud: T Mär 17, 2009 23:21
Postitas adventureX
tai kirjutas:Tegelikult kordaks küsimust - kui saladus ei ole siis kui palju on planeeritud projekti investeerida? 30 - 50 - 100 -300K Liiga palju ei ole kunagi. U 500 000 on juba hea tulemus siis saab kõik hellused mis hing ihkab

vaatasin islandi tuuninguspetside pilte ja hindasid. tundub et seal on tuunitud versioonid ca 100K kallimad kui tuunimata. oleneb siis ka auto vanusest...
eks ma püüan siin siis paari kolme nädala jooksul ehk midagi ära otsustada. kui ma saksast midagi normaalset saan ca 4000-5000 euri eest siis paneks lisaks ca 2000 euri. rohkem ei tea kas kannatan välja. üldjuhul kipub eelarve alati lõhki minema. tsikliostul sai ka alguses mõeldud et 2K euri on mulle küll ja küll. hiljem sai siis ostetud 6k eest ja siis paar kuud hiljem teine veel sama raha eest...

Postitatud: K Mär 18, 2009 00:05
Postitas adventureX
tai kirjutas:katuseraame saab ka ise teha. Kõige lihtsam on mingist vanast kaubiku raamist ringi teha. Endal mul vedeleb bussi raam, mis oli transiti ja hiljem hiace katusel. kindlasti saab selle kohendada pikkust ja laiust pidi disco katusele istuma. Oleneb lihtsalt mida vedada seal ja milleks seda vaja on. Tavaliselt katusele raske kandami ajamine aja raskuskeskme paigast ära ja külmkapp kipub külili minema.
Ennist unustasin, kui tjuunimiseks löheb siis silla puksid ka kindlasti kõik vahetusse. Müügil karbikeses kitid, kus kogu auto jägu kenasid punne sees. Paar tundi hirmu ja auto on oluliselt konkreetsem ja parem.
tnx vihjete eest!

kindlasti leiaks mõne katuseraami. selles ma ei kahtlegi. katusel mingit suurt ja rasket vedama ei hakka. kui autos on 4 kuni 5 inimest siis pakiruumi kogu lohesurfi kola ära ei mahu ja osa tuleb sis katusele visata. max kuni 100 kilo ehk.
see camel trophy raam on muidugi konkreetne. teab palju selline ise juba kaalub? sinna võiks mingi paarsada kilo vist panna? sellise raamiga igapäevaselt ringi sõita siis tuleb kütusele liiter otsa 100km kohta. või isegi rohkem.
Postitatud: K Mär 18, 2009 00:58
Postitas tai
saja kiloga rallit väga ei sõida
Kiire kalkull
Auto 60K
tehnokontroll ja hool 5K
rehv 10K
võllid 10K
amordid 8K
vints 10K
pantserid jms 3K
katuseraam 3K
Navigatsioonitehnika xK
kokku: 109K +
Lisaks mingi raha, et kogu see pull kokku keerata.
Rivist on muidugi puudu lukud u 30K, mida ma ei pea vajalikuks safari autol.
Postitatud: K Mär 18, 2009 08:49
Postitas adventureX
tai kirjutas:saja kiloga rallit väga ei sõida
Kiire kalkull
Auto 60K
tehnokontroll ja hool 5K
rehv 10K
võllid 10K
amordid 8K
vints 10K
pantserid jms 3K
katuseraam 3K
Navigatsioonitehnika xK
kokku: 109K +
Lisaks mingi raha, et kogu see pull kokku keerata.
Rivist on muidugi puudu lukud u 30K, mida ma ei pea vajalikuks safari autol.
pole paha! hakkab juba tulema!

mis otstarbe võllid ja lukud nimekirjas on? võhiku küssa...

Postitatud: K Mär 18, 2009 10:02
Postitas tai
veovõllid lihtsalt on tehase poolt pisut armetud - ei kannata suuremat rehvi võib poolduda. Parem on kodus jämedamad pulgad kohe sisse panna siis ei pea metsas vahetama.
Postitatud: K Mär 18, 2009 10:03
Postitas Kjen
Võllide all peeti ilmselt silmas pooltelgi.
Originaal pooltelgede vastupidavuse kohta kohta selline illustreerib näide, et katse osaleda Eesti 4x4 karikasarjas LR Discoveryga tõi kaasa 2h mässamise järel vajaduse vahetada välja 4 poolteljest 3. Pluss veel differ.
Aga selleks et lahti saada ühest püsikiirusliigendist, tuli auto 5 minutiks Inseneeri kätte testimiseks anda.
Postitatud: K Mär 18, 2009 10:09
Postitas tt
Kjen kirjutas:Aga selleks et lahti saada ühest püsikiirusliigendist, tuli auto 5 minutiks Inseneeri kätte testimiseks anda.
Ma arvan, et see ligend oli juba tehase defektiga.

Postitatud: K Mär 18, 2009 10:10
Postitas tai
ma arvan, et tihend oli ikka tehase defektiga.