Postitatud: K Apr 25, 2012 18:27
täiesti nõus!
Kõigile Land Rover'i huvilistele!
http://foorum.landroverclub.ee/
Mõmmi kirjutas:Valaks natuke õli tulle. Minu meelest vajab Defender hädasti radikaalset uuendamist. Kes teist ostaks praegu tuttuue Defenderi? Mina küll mitte. Istusin hiljuti ühes Td5-s: esimese asjana lõin küünarnuki vastu ust ära, aga see polnud mitte pehme löök vastu Series 3'e kunstnahka, vaid rõve kõva plastik. Interjöör tundus olevat Series 3 aega toppama jäänud, ainult plastisem ja kalgim. Mulle väga meeldib oma Series 3'ga sõita kõigi veidruste kiuste - ta on lihtsalt üliarmas, nunnumeeter on põhjas, kui moodsas slängis väljenduda -, aga uus auto säärane? Tänan, ei. Ma tahan lihtsat, töökindlat, mugavat, suutlikku, ökonoomset, ohutut ja autentset Land Roverit.
On või?Rein kirjutas:Sõltumatul ju lääbad madalamal, kui differ?
Nii ta on. Arusaamatu, miks need sillad selliselt ehitatakse (tegelikult on põhjuseks vedrustuse "pakkimine" allapoole põhja, madalam raskuskese jne. e. keskendutakse sõiduomadustele asfaldil). Üheselt ei ole "moodsad" maasturid ehitatud maastikul sõitmiseks ega kõlba ka selleks. Iseasi on loomulikult, mida keegi maastikuks peab. Tehniliselt on võimalik ehitada täiesti maastikusuutlik auto, sõltumatule vedrustusele ja nii mõnegi koha pealt parem talasillast. Ju ei ole lihtsalt piisavat nõudlust maastikusuutliku maastikuauto järgi. Täna on maastur ennekõike mingi ego poputaja rollis ja metsa sellega niikuinii ei lähe- seal ju keegi ei vaata, eks sellepärast ka 4x2 "maasturid" nii popid on. "Defekas" oleks ju võinud ikka liinile jääda ja küll oleks mõned seda ka ostnud. Arvestades et tootearenduse kulud on juba tehtud ei tohiks see väga keeruline olla, mootorid laenatakse ju niikuinii teistelt autodelt. Lisaks saab alati tootmisliinid mõnda odava tööjõuga riiki vedada. Paraku võime meie siin fantaseerida ja taga nutta aga asjad pannakse paika ainult ühe kriteeriumi järgi- raha. Räägime autodest, inimesed surevad põhjusel "raha ei ole". Samas arst istub kodus. No k.rat, trüki see õnnetu paber valmis, peaasi et liiga palju ei tee. Sõnavõtu lõpp läks käest äraRein kirjutas:Alumine zarniir kinnitub ju ratta tsentrist allapoole. Igatahes tänased moodsad maasturid lõikavad endid juba lääbadega rööpasse kinni ja kogu lugu.
Toyota Hilux (või siis Tacoma nagu ta USA-s nimetatud on) on aastaid vähemalt USA-pool lompi nimetatud parimaks "small/midsize truck of the year". LR-i plaan Hiluxiga rinda pista eeldab ikka väga tõsist tootearendust.There are two quite different new Land Rovers on the way: the all-new 2015 Defender will be extremely rugged, and designed to take on the popular Toyota Hilux pickup; while the DC100 concept could be built as a compact crossover.
Read more: http://wot.motortrend.com/report-new-la ... z1tKpMWTIZ
...ja metsa sõidad treileri peal või...Chopper kirjutas:Ma kuidagi arvan, et tuuleklaasi tõusunurk ja jalakäia ohutuse tagamine ei ole just vajalik defenderil, kuna ta on siiski õige maastur ja metsas sa just jalakäijaid ei kohta ja kiiresti ka just ei sõida. Või mis