4. leht 4-st
Postitatud: P Veebr 24, 2013 17:02
Postitas tyyp07
Kui sul plaanis mingid suuremad rehvid ja ka näiteks vint siis võiksid kohe 2" vedrudele mõelda.
Ja 1" on 2.54cm.
Postitatud: E Veebr 25, 2013 10:31
Postitas 007
kalev85 kirjutas:007 kirjutas:Ehk siis seletuseks veel niipalju, et vedru tõstab keret silla suhtes, mis lubab sul panna alla vajadusel suurema ratta/rehvi. Vedru tõste ei tõsta kliirensit, kuigi visuaalselt võib nii tunduda, et auto on kõrgem. Ta ongi jah kõrgem aga mitte kliirens vaid kere. Kliirensit tõstab suurem rehv.
Saan sellest kõigest aru ja tean seda aga nimelt mõtlesin mitu milli on kõrgem tavavedrustusest üks tõste,kaks jne...?
üks toll " peaks olema 2,5 cm minu mäletamist mööda.
Postitatud: E Veebr 25, 2013 11:40
Postitas duud
Postitatud: K Mär 06, 2013 23:00
Postitas kalev85
Lugesin siis,et dico2 ainult 4ne auomaat kast? On see nii? Olen nüüd oma autoga veits aega sōitnud ja arvasin et sellel viiene all vōi teeb kolmas käik mingeid trikke.kuskil viiekümmnepeat lülitab kst kolmanda aga nats aja pärast lülitaks nagu veel korra,umbes kuukümmnepealt.neljas tuleb ju alles kaheksakümmne pealt.kuidas kontrollida kasti ōli taset?siin olnud sellest teema ka aga ei saa neid linke lahti.
Postitatud: N Mär 07, 2013 08:08
Postitas duud
tavaliselt kasti küljel on miski mutikas või sissepoole 4 või 6 kant auk, selle keerad lahti ja pistad näpu sisse, kui näpuotsaga said õli kätte, siis on tase vähemalt ok. vastavalt oma kastile leiad iterneedusest pilte...
http://lmgtfy.com/?q=discovery+2+gearbox+oil+plug&l=1 ...esimene vaste.
Postitatud: R Mär 15, 2013 17:46
Postitas Veiko Varik
Kast on 4HP 24 ZF oma. Lukustab turbiini nii 3 kui ka 4 käiguga. Sellest tulenevalt on tuna mootori pöörete kõikumine.
Veiko
Postitatud: E Mär 18, 2013 18:46
Postitas sillu
kalev85 kirjutas:Nüüd küttefilter vahetatud ilma probleemideta ning ka turbo magnetklapp uus. Enam nagu ei jõnsuta kõrgetel pööretel aga nagu ikka jõuetu.Kui normaalselt kiirendada peavad mootori pöörded olema vähemalt 3000. Kas see normaalne? Tegu atm kastiga. Äkki keegi kellel sama masin jagab enda kogemusi,aitäh.
1.mina kiskusin oma autol kati vahelt ära...oli teine traadid seest puntrasse löönud.Enne seda aga lasin kõik sellised jõnksutamist ehk inglise keeles (kangarooing) tekitavad probleemid üle.
2.
http://forums.lr4x4.com/index.php?showtopic=42788
Selline õli pidi suht lihtsalt mööda ECU juhet üles panema.Võtad katkud maha klapikaane ja vahetad ära.Aju jätta paariks päevaks tilkuma et õli sealt välja pääseb.See pidi suht lihtsa vaevaga mõistuse saasi keerama,kehvemal juhul kärssab maha.
3.Mina viskasin oma EGR-i minema väljast autol oluliselt parem värsket võtta.asendasin selle EGR blanking kitiga
http://www.ebay.co.uk/itm/AlliSport-Lan ... 2719955%26
odavam võimalus midagi sellist
http://www.landyzone.co.uk/lz/f68/fitti ... 71377.html
4.vaata kas turbo wastegate avaneb normaalselt või kas üldse liigub
http://www.youtube.com/watch?v=FyZ4zXPZOf8
5.vaata kas kütuse regulaator kütet sul tuulde ei lase
http://i181.photobucket.com/albums/x245 ... 88/TD5.jpg
Need oleks nagu esimesed probleemid ja täiustused mis mina tegin
Postitatud: E Mär 18, 2013 18:49
Postitas sillu
6. P.S võta turbsi lõdvik maha vaata kuidas turbiin on kas lõtk õle normi ei ole
Postitatud: E Mär 18, 2013 20:17
Postitas kalev85
Kas kast vahetab kiiruse peale käike?panin alla tunduvalt kõrgemad rehvid aga käiku vahetab auto ikka samal kiirusel,alati kindlal kiirusel.Näiteks neljas alles 83 kmh mitte enne.mootor lihtsalt ulub nii kaua ja kõik käigud nii.Küsimus siis selline kas see ajus kinni või lihtsalt onngi selline ning mehaaniline.Saab äkki häkkida diagnostiga need käigud nats varem vahetuma panna?
Postitatud: E Mär 18, 2013 22:26
Postitas sillu
kalev85 kirjutas:Kas kast vahetab kiiruse peale käike?panin alla tunduvalt kõrgemad rehvid aga käiku vahetab auto ikka samal kiirusel,alati kindlal kiirusel.Näiteks neljas alles 83 kmh mitte enne.mootor lihtsalt ulub nii kaua ja kõik käigud nii.Küsimus siis selline kas see ajus kinni või lihtsalt onngi selline ning mehaaniline.Saab äkki häkkida diagnostiga need käigud nats varem vahetuma panna?
Remapida saab aju(chippida)Kirjutatakse sulle uus jupp programmi valmis tõstetakse auto võimsust ja muid parameeterid.Minu arust käigukasti ümberkirjutada discol ei saa ehk keegi targem valgustaks,mehaaniliselt ainult kast lahti ja hammakaid vahetama .ma ise alles 1,5 kuud õpin enda oma tundma...hetkel alles vahetan juppe ja tihendeid.Soojalt maalt pärit pole meie kliimaga harjunud.
endal vaatasin midagi selllist välja
http://www.ashcroft-transmissions.co.uk ... ductId=320
Postitatud: E Mär 18, 2013 22:45
Postitas sillu