4. leht 13-st
Postitatud: N Aug 04, 2016 09:29
Postitas landy
rauki kirjutas:Mis??? Ühe kuuga???Viimane postitus oli 06 juuli.
Täitsa hirm hakkab juba.
Ei, 2,7L mootoritest kirjutasin viiamti mais.
Täna ajendas kirjutama info juhtumist kus jälle üks "pugust pooleks" mootor ilmselt lisandub. Algul kahtlustatud "viskas hammsrihma üle" diganoso ei ole sümptomite järgi ilsmlet tõene. ( Pigem tagajärg, kui põhjus) Täpsemalat slegub, kui omanik mootorit lahakama hakkab. Klapid on peas igal juhul .
Samas on need vaid MINULE teada olevad andmed. Palju neid tegelikult on teab vaid LR jumal.
Näiteks Texas töökoda Tartus väitis, et nemad ainuüksi on viimastel aastatel 2,7L ja 3,0L mootoreid ca 30tk remontinud või vahetanud.
Postitatud: T Aug 16, 2016 07:08
Postitas landy
Ja veel ühe 2,7 L mootori "parem enne" sai läbi, seekord lausa ülevaatuspunkti diisli testis.
Postitatud: T Aug 16, 2016 07:15
Postitas rauki
Ülevaatuspunktis on mul ühel G klassi mersu mootor sodiks löödud.Hoiatasin neid et tõmmaku ikka veidi tagasi,et vana auto ja paarutasid 2 minutid pedaal põhjas.....ja nii see läkski.see juhtus Soome ülevaatuspunktis.Pärast juhtunut tuli ainukese asjana sealt.....JAAHAHH

Postitatud: T Aug 16, 2016 07:28
Postitas rauki
Ülevaatuspunktis on mul ühel G klassi mersu mootor sodiks löödud.Hoiatasin neid et tõmmaku ikka veidi tagasi,et vana auto ja paarutasid 2 minutid pedaal põhjas.....ja nii see läkski.see juhtus Soome ülevaatuspunktis.Pärast juhtunut tuli ainukese asjana sealt.....JAAHAHH

Postitatud: K Aug 17, 2016 20:48
Postitas ahti
Ma küsiks selle hirmsa lõime peale, et mis mootoriga Disco 4 üldse osta kannatab?
Postitatud: N Aug 18, 2016 05:11
Postitas martinsl
ahti kirjutas:Ma küsiks selle hirmsa lõime peale, et mis mootoriga Disco 4 üldse osta kannatab?
AJ133

Postitatud: N Sept 01, 2016 10:30
Postitas landy
Täna saime näha ja kuulda "ahjusooja" rikenenud 2,7L mootorit. "Parem enne"sai läbi poolel teel meie juurde ( tõmbas saale(d) ringi). Külastuse esnaske põhjuseks oli pihusti rike.
Postitatud: R Sept 16, 2016 09:26
Postitas landy
Vahepel meelest läinud surnud mootoreid üles märkida.
Täna üks ja eile ka üks 2.7L mootor otsa saanud.
Lisaks nädalapäevad tagasi üks 2,7L Sport mis lonkas meie hoovi sai tõenäoline saale viga defekteeritud.
Seega jälle 3:0 konnsööjate kättemaksu kontosse.
Postitatud: R Sept 16, 2016 10:17
Postitas moilo
Mitte, et see kuidagi asja paremaks teeks, aga antud mootori perekond (tdv6 ja tdv8) on projekteeritud ja toodetud Fordi Dagenhami tehases Suurbritannias. Fordi, Landrover, Jaguari ja PSA erinevatel mudelitel kasutamiseks. Väidetavalt olla PSA osalus projektis rohkem rahalise abina. Mootor kuulub Fordi Duratorq perekonda. Seega on konnasööjate süü kindlasti olemas kuid ilmselt on Ford vähemalt sama palju süüdi.
Kuid veelkord, süüdistada võime kasvõi Savisaart, olukord antud mootoritega on pehmelt öeldes kehva.
Lear
Postitatud: N Sept 22, 2016 12:56
Postitas landy
Eile raporteeriti veel ühest 2.7L mootorist, millel mõni aeg tagasi sõidu pealt "prem enne"läbi sai e. vänt pooleks.
Postitatud: L Okt 08, 2016 15:38
Postitas landy
Postitatud: P Nov 06, 2016 15:01
Postitas landy
Eelmine nädal lisandus veel üks võiduka lõpuni sõitnud 2,7L mootor.
Re: LR/RR 2,7L TDV6 - ikaldumise etalon
Postitatud: P Dets 04, 2016 22:21
Postitas landy
Foorumi pikali oleku ajal murdis üks D3 taas oma südame, täpsemalt öeldes väntvõlli pooleks.
Re: LR/RR 2,7L TDV6 - ikaldumise etalon
Postitatud: T Jaan 10, 2017 18:13
Postitas landy
Et meelest ei läheks, siis panen kirja, et aasta on alanud kahe 2,7L mootori looja krja minekuga. Pärinevad mõlemad Disco 3 aiste vahelt.
Re: LR/RR 2,7L TDV6 - ikaldumise etalon
Postitatud: E Veebr 27, 2017 15:04
Postitas Rein
Kas aastast 2013 ja uuemaks on probleem jätkunud?
Teatud win koodist alates 02.2012 muudeti ju saalesid ja 3,0 mootoritel ka õlikanaleid!