5. leht 13-st
Re: LR/RR 2,7L TDV6 - ikaldumise etalon
Postitatud: E Veebr 27, 2017 15:42
Postitas landy
Rein kirjutas:Kas aastast 2013 ja uuemaks on probleem jätkunud?
Teatud win koodist alates 02.2012 muudeti ju saalesid ja 3,0 mootoritel ka õlikanaleid!
Lähevd ilusti katki ka need parendatud versioonid.
Ka 3,0L TdV6 läheb kenasti katki ( see ju 2,7L edasi arendus), neid vist möödunud aastal Eestimaal 3-4 tk ikaldus samade sümptimitega.
Re: LR/RR 2,7L TDV6 - ikaldumise etalon
Postitatud: E Veebr 27, 2017 15:43
Postitas landy
Jäi mainimata, et poolteist nädalat tagasi üks RRS murdis taas oma 2,7L südame. Natuke kolises ja läindu ta oligi.
Re: LR/RR 2,7L TDV6 - ikaldumise etalon
Postitatud: E Veebr 27, 2017 19:06
Postitas Rein
Et siis 3/4 ikkagi bensukas otsida, nii meeldib, avar, ruumikas, 3,5 tonni sabas! Kuram see mootor nüüd!
Re: LR/RR 2,7L TDV6 - ikaldumise etalon
Postitatud: T Veebr 28, 2017 14:03
Postitas landy
Rein kirjutas:Et siis 3/4 ikkagi bensukas otsida, nii meeldib, avar, ruumikas, 3,5 tonni sabas! Kuram see mootor nüüd!
Jah, mugav, turvaline ja ruumiaks masin ning ka 2,7/3,0 mootor on tehnisliselt heade näitajatega, aga ei kesta ;-(
Re: LR/RR 2,7L TDV6 - ikaldumise etalon
Postitatud: E Mär 06, 2017 11:20
Postitas saarejaak
Rein kirjutas:Et siis 3/4 ikkagi bensukas otsida, nii meeldib, avar, ruumikas, 3,5 tonni sabas! Kuram see mootor nüüd!
Olen ise hetkel müümas ühte isendit, millel bensiinimootor ja tehniliselt heas korras. Kui huvi on, siis kirjuta mulle
saar.jaak@gmail.com
Re: LR/RR 2,7L TDV6 - ikaldumise etalon
Postitatud: R Apr 07, 2017 11:04
Postitas landy
Veel ühele mootorile on surmatunnistus välja kirjutatud.
Re: LR/RR 2,7L TDV6 - ikaldumise etalon
Postitatud: T Mai 02, 2017 15:18
Postitas landy
Täna tuli teade veel ühest TDV6-e surmast.
Re: LR/RR 2,7L TDV6 - ikaldumise etalon
Postitatud: N Mai 04, 2017 11:03
Postitas 007
Sa Kristjan pane siia lehe ülemisse nurka kuskile selline "interaktiivne progresseeruv body count" jooksma. Endal vaeva vähem ja "lapsuke" ka nagu silme ees, kui nüüd klassikuid tsiteerida

Re: LR/RR 2,7L TDV6 - ikaldumise etalon
Postitatud: R Mai 12, 2017 08:19
Postitas landy
Täna hommikul saio teatvaks taas ühe RR Spordi südamehaigus.
Re: LR/RR 2,7L TDV6 - ikaldumise etalon
Postitatud: N Mai 18, 2017 07:25
Postitas Bingo
Positiivne on see, et varuosasid on hakanud juba liikuma. Nägin reklaami ajalehes "The Landy".
Re: LR/RR 2,7L TDV6 - ikaldumise etalon
Postitatud: N Mai 18, 2017 10:26
Postitas landy
Bingo kirjutas:Positiivne on see, et varuosasid on hakanud juba liikuma. Nägin reklaami ajalehes "The Landy".
Saaled, kolvid keopsud, jne. jah saada, aga B-osa väntade tootja tegi sitta ja enamus suuri müüjaid on loobunud nende ( ajutislelt) pakkumisest. Minu kaks tarnijadtütlesid, et ootavad kvaliteediprobleemide lahendamist.
Remont siiski mõtekas vaid siis, kui ainult saale ringi tõmmanud. Purunenud vända puhul mitte ( lõhub kõik muu ka ära).
Re: LR/RR 2,7L TDV6 - ikaldumise etalon
Postitatud: E Aug 28, 2017 09:59
Postitas landy
Olin puhkusek ja laisk ning ei viitsinud märkmeid teha - seega viimase kahe kuu jooksul siis minu teada 4 mootorit taas looja karja läinud.
Seega TDV6 mootorite vikatimees suvi on olnud tegus ja vilajaks.
Re: LR/RR 2,7L TDV6 - ikaldumise etalon
Postitatud: T Okt 10, 2017 08:31
Postitas landy
Sügis on vikatimehe varsalve taas kaks TDV6 mootorit lisanud.
Re: LR/RR 2,7L TDV6 - ikaldumise etalon
Postitatud: N Okt 12, 2017 08:10
Postitas landy
Imedepõllule maandus järjekordne murtud süsamegea 2,L D3. Mootoriploki alumine pool on muutunus keset sõitu vahvaks monoliitplokis ja kui lahti võtta,siis on ilmselt "keegi" selle ka seestpoolt lillkakas-siniseks võõbanud.
Eelmine omanik sai peale ostu sellest vaid päevakese rõõmu tunda. Masin oli kontrollitud-holdatud ja ajalooga.
Re: LR/RR 2,7L TDV6 - ikaldumise etalon
Postitatud: N Okt 12, 2017 10:15
Postitas DreamWalker
Kuramus siinkohal on hää tunne (mitte et teiste kahju üle rõõmu tunneks) et ikka D3 ei ostnud. Need TDV6-ed on ikka väga riskantsed
