6. leht 6-st
Postitatud: E Okt 13, 2008 10:15
Postitas Matu
Tere.
1. Arvatavasti läbi paagisisene pump. Minu masinal (2,5td) sama probleem. lahendanud veel ei ole, hoian lihtsalt rohkem kütust paagis. Ma siin korra kuskil küsisin, et kas seda pumpa saab ka lihtsalt üle mõõta, aga keegi ei arvanud midagi. Peab vist diagnosti minema, äkki seal osatakse see ilma suurema jamata ära mõõta.
2. Mu masinal ei sulgu puldist juhiuks. Sai see süsteem pulkadeks lahti võetud ja lukusüsteemi karbis paistis nagu kõik korras olevat. Ise kahtlustan, et äkki ei anna juhtmed kuskilt ühendust. Pole olnud võimalust seda rohkem torkida.
Postitatud: E Okt 13, 2008 21:28
Postitas eero
tere nupust lukustuvad ja avanevad ainult tagumised uksed, võtmega keerates sulkuvad kõik peale kõrval istuja. signa on originaal. mul oli 530d bmw 2001 aasta sellel autol oli paagis kaks pumppa, sõitsin siis bmwga metsavahel tallinna lähedal paagis oli ligikaudu 25 liitrit dislat ja siis lendas mingi kivi vastu põhja käis kolakas ja järgmine minut seisma ma jäingi suri välja ja sinna ma jäingi hiljem siis selgus ,et pumpp oli kummuli läinud. pumbale sai hästi ligi tagumise istme all oli luuk kust pääses täpselt pumbale ligi pooltundi ja asi korras. kus RRil asub see pumpp.
Postitatud: T Okt 14, 2008 23:36
Postitas Veiko Varik
Esimeste ukselukkude vahetus aitab enamus juhtudel.
Paagi sees on 2.5L diislil see pump.Selle kättesaamiseks tuleb aga paak kerest eemaldada.
W
Postitatud: N Jaan 08, 2009 17:03
Postitas LittleSuzi
pirx kirjutas:49ZIA kirjutas:Kas kellelgi vedelevad kuskil üleliigsed AT kasti õlivoolikud või kogu komplekt (metalltoru+voolik)?
Disco I 300Td '96 vajab kõhu alla uusi AT voolikuid, mis ette jahutusradiaatorisse lähevad. Juhul, kui kellelgi on üle mõni katkine jupp, andku ka teada, saan võtta vähemalt mõõdu.
Mina lasin kunagi oma RR-le Hüdraksis järele teha selle käigukasti jahutustoru. Nad ise pressisid kummivoolikule ja metalltorule need otsad ja üleminekud.
Mis selle järgi mudu vajaduse tekitas?
Kas need läksid katki või neid polnudki?
Postitatud: N Jaan 08, 2009 18:28
Postitas pirx
LittleSuzi kirjutas:pirx kirjutas:49ZIA kirjutas:Kas kellelgi vedelevad kuskil üleliigsed AT kasti õlivoolikud või kogu komplekt (metalltoru+voolik)?
Disco I 300Td '96 vajab kõhu alla uusi AT voolikuid, mis ette jahutusradiaatorisse lähevad. Juhul, kui kellelgi on üle mõni katkine jupp, andku ka teada, saan võtta vähemalt mõõdu.
Mina lasin kunagi oma RR-le Hüdraksis järele teha selle käigukasti jahutustoru. Nad ise pressisid kummivoolikule ja metalltorule need otsad ja üleminekud.
Mis selle järgi mudu vajaduse tekitas?
Kas need läksid katki või neid polnudki?
Mul murdus lihtsalt RR-il see voolik kummi- ja metalltoru ühinemise koha pealt ära ja õli hakkas välja jooksma. Uut osa kohe võtta polnud ja autoga sõita oli vaja ning siis saigi see järgi tehtud.
Postitatud: R Jaan 09, 2009 14:31
Postitas Discovery
pirx kirjutas:Mul murdus lihtsalt RR-il see voolik kummi- ja metalltoru ühinemise koha pealt ära ja õli hakkas välja jooksma. Uut osa kohe võtta polnud ja autoga sõita oli vaja ning siis saigi see järgi tehtud.
Kui palju Sa selle eest tasuma pidid ja kas peab vastu?
Kogu vooliku-torusüsteem peaks all väga täpselt ja otse olema, ilma paindeta. Kuidas Sa seda sättisid, et torud voolikute otsas õige nurga all oleksid?
Postitatud: R Jaan 09, 2009 17:00
Postitas pirx
49ZIA kirjutas:pirx kirjutas:Mul murdus lihtsalt RR-il see voolik kummi- ja metalltoru ühinemise koha pealt ära ja õli hakkas välja jooksma. Uut osa kohe võtta polnud ja autoga sõita oli vaja ning siis saigi see järgi tehtud.
Kui palju Sa selle eest tasuma pidid ja kas peab vastu?
Kogu vooliku-torusüsteem peaks all väga täpselt ja otse olema, ilma paindeta. Kuidas Sa seda sättisid, et torud voolikute otsas õige nurga all oleksid?
Võtsin vana alt ära ja lasin selle järgi teha- täpselt samasuguse. Hinda ei mäleta, aga arvan, et oli üsna odav ja vastu peab siia maani.
Postitatud: N Jaan 15, 2009 11:03
Postitas eero
terekest kas on norm ,et mu rr neelab keskmiselt 13l diislit sajale.
Postitatud: N Jaan 15, 2009 11:43
Postitas bisdauskas
tundub paljuvõitu,aga eks see olene ka sõidustiilist.Endal manuaalkastiga 95.a väljalase,võtab keskmiselt 10l/100km peale
Postitatud: N Jaan 15, 2009 12:01
Postitas pirx
bisdauskas kirjutas:tundub paljuvõitu,aga eks see olene ka sõidustiilist.Endal manuaalkastiga 95.a väljalase,võtab keskmiselt 10l/100km peale
Mul võttis 15 L linnas aga noh, ma eriti ei hellitanud ka. Mul oli mingi tuuningubox ka vahele pandud (+18kw). Minu sõidustiili juures oli keskmine 13 L/100km, kui naine sõitis oli 2 L vähem. Tegu oli 2,5 diiselmootoriga.
Postitatud: N Jaan 15, 2009 12:33
Postitas Matu
Mu autom. kastiga 2,5d keskmine on ka kuskil 13,4 juures. Sõidud umbes pooleks linn/maantee.
Postitatud: N Jaan 15, 2009 12:35
Postitas LittleSuzi
mul 4,6 arvuti näitab keskmiselt 16 ... kuid seda arvuti näitu ei maksa eriti tähtsaks pidada - targemad mehed räägivad

Postitatud: P Jaan 18, 2009 18:42
Postitas LittleSuzi
nii auto ei käivitunud - kõik viled tuled ärkavad ellu, kuid mootor ei käivitu.
Kunagi suvel sama sümptom ning siis sai starter maha keeratud, osadeks võetud, ära puhastatud, kokku keeratud ja autole tagasi paigaldatud - probleem kadus.
Nüüd siis sama - kõik nagu oki doki kuid ei miskit starterini.
Noh eks siis sai vana starter ära keeratud ning üks riiulis seisnud asemele - ikka ei miskit.
Vahetasin 16 relee mootori ruumis - ei miskit
Sii soovitas endine koolikaaslane alustada testriga sebimisega.
Võtsime maha keeratud starteri ning alustasime taksistuste mõõtmistega - kõik oli nagu peab.
Ühendasime starteri aku pealt - läks tööle.
Siis juba hakkasime vatama Rangel, et mis viga.
Ravest (Land Roveri omaniku Koraan) saime elektri skeemid ning hakkasime sõlm punktide vahelisi takistusi ja pingeid mõõtma.
Süüte keeramisel on järjestus - süütelukust - ajusse, ajust releesse, releest starteri solenoidi ja solenoid ühendab siis klemmid starteris, mille tulemusena peaks mootor tööle minema.
Probleem selgus täiesti juhuslikult, et nägime aju pistikul oksudeerimise jälgi. puhastasin pistiku ja andsin süüdet - elu nagu paradiisis

Siit moraal - aju küljes olevad pistikud oleks vaja puhastada imelike probleemide otsimise algul. Kui neid pistikuid ei puutu siis ei pruugi probleeme tekkida. Mina aga madistasin kõrvalistuja tooli allning "igaksjuhuks" loksutasin pistikud ka sisse poole .. ja tulemuseks oli 1,5 päeva puhast kiberniiti ja gümnastikat

Postitatud: T Mai 12, 2009 22:19
Postitas MOB
Siin alateemas on küsitud ja räägitud kütuse etteande pumba suremisest (mittekäivitumine kui kütust paagis vähe jne). Sellel lingil
http://www.rangerovers.net/repairdetail ... replaceall väike näpunäide laiskadele, kes ei viitsi pumba vahetamiseks paaki maha võtta.
Postitatud: K Mai 13, 2009 07:38
Postitas LittleSuzi
See on küll võimalus, kuid kuna sealt jooksevad ka igasugu kaablid ja torud siis on suhteliselt riskantne seal relakaga või mõne muu lõikajaga tegutseda.
Kuid kindlasti on see mugavam, kui saab korralikult selle lahti lõigata.