6. leht 6-st
Postitatud: K Mär 18, 2009 22:11
Postitas adventureX
Landy kirjutas:
Üldislet jagaks su suto tuuningu projekti kulutused kolmeks, milelst vid viiamse aljotuse puhul on võimlikkompromisse teha:
1)Hooldus ja prfülaktika-
*Kõigi õlide ja vedelike vahetus
*Rihmade kontroll
*silllad koost lahti ja pooltelgede püsikiirusliigendite ning laagrite/simmerite kontroll
*pidurite kontroll
*siduri kontroll
*pukside ja patjade kontreoll
*elektrissteemi kontroll
*välajalskesüsteemi kontroll
*mootori kontroll
*konditsioneeri kontroll
*Vedrudeja amortide kontroll
2)Ennetav tegevus:
*Geneka ja kondi rihamade vahetus
*Siduri(konplekti) vahetus
*Kõigi püsikiirusliigemdite ja pooltelgede vahetus tegvdatuste vastu, kõigi laagrite ja simmerite vahetus
*Vajadusle pidurite remont (silindritejaklotside vahetus)
*Polürteenpukside paigaldus ja vajdule mootori-ning käigukastipatjade vahetus
*Mootori hammasrihma vahetus ja vajdudel mudue reguleerimiene või detilide vahetus
*Automatkasti puhul lisajahutus
*Konditsioneeri täitmine vajdusel
*Vajadusel vedrude ja amortide vahetus
3)Mugavusvarustuse lisamine
*Põhja-, varda- ja difrikaitsed
*Küljerauad
*Esiruad
*Vints
*Katuseraam
*Lisatuled
*Navigatsioonivahendid
*Sidevahendid
*Sillalukud
*Tõstesari
*Teised veljed
*Teised rehvid
*Muu offroadvarustus("sand tarcks", latttungraud, köied, seeklid, labidad, kirved, kirkad jne.)
noniii! nüüd said küsimused ka otsa! esialgu. ma arvan et paariks nädalaks kuni paariks kuuks!

edasi tuleb juba tegutseda ja otsida sobiv auto millest võiks asja saada.
üks asi ehk siiski: et kui eelnev kõik ette võtta, siis mida võiks nüüd potensiaalse auto valikul kindlasti silmas pidada? et mida ilusam välimus, seda parem? mootori häälest võiks ka midagi välja lugeda? on mingeid konkreetseid soovitusi kuidas kohe aru saada kui mingi asjaolu on rikki mineku äärekese peal või juba omadega kaput?
kogu selle suure portsu hea infi eest panen raudselt korralikud õlled välja tulevikus või midagi sarnast;)
ja kui mõni hea auto silmapiiril peaks olema siia andke aga teada! Kahjuks unikaalne Helga jääb väikseks mulle...

Postitatud: K Mär 18, 2009 22:53
Postitas tai
kindlasti ei ole maasturi puhul oluline tema välimus, sest metsas kipub ikka plekk oma kuju võtma.
Lihtsalt minu arvamus ja võimalus saada mõni iluvigadega isend soodsamalt.
Oluline ikka vaadata, mis tehnika teeb ja palju lisasid juba küljes on, sest vana tõde on tuunimisel see, et seda raha mis alla topid ei saa kunagi tagasi.
Postitatud: K Mär 18, 2009 23:37
Postitas adventureX
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
kaks potensiaalset kandidaati mis hetkel Eestis saadaval.
esimese eeliseks on väljalaske aasta ehk siis noorem ja värskem, automaatkast, väiksem läbisõit (juhul kui see vastab tegelikkusele) ja uuem mootor. teise eeliseks olemasolev vints, katuseraamike ja korralik esistange ja suts väiksem hind (3000.- on olematu hinnavahe, ehk on hinnad veel kaubeldavd?)
või eriti soodne
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
oskab keegi midagi kosta? ehk on mõni neist isegi tuttav ja kohaliku ajalooga?
ega see läänest toomine olulist hinnavõitu annagi. need mida vaadanud olen, on täitsa tavalised. enamusel pole katuseraamigi.
ise järgi minek, kohapeal valimine ja ringi liikumine annab min. 10K kulusid koos kojusõiduga.
Postitatud: K Mär 18, 2009 23:56
Postitas svatski
see teine varjant ei ole eriti hea varjant, metall osad koosnevad makrofleksist, ja vints on olematu väärtusega hiina vints. Lisaks sellele on ta seal müügis olnud vähemalt aasta, rehvid mis all on ei kanna eriti rehvide nime ja on kõik erinevalt kulunud.
Postitatud: N Mär 19, 2009 00:07
Postitas Rein
Kolmas on kolme ukseline.

Postitatud: N Mär 19, 2009 00:19
Postitas adventureX
Rein kirjutas:Kolmas on kolme ukseline.

ups! seda ei pannud tähelegi. tnx vihje eest!
Postitatud: N Mär 19, 2009 01:22
Postitas landy
Esimene auto on Uuena Eestist ostetud ja mõningane ajalugu on mul teada.
Teine auto ei ole vaatamist väärt
Kolmas on toodud ilmslet Hollandist või Belgijast ja on kaubikuks ehitatud.
Seega tagaistmete panekuks tuleb sul Imedepõllult istmed ja klaasid osta.
Matkaautona oleks kolemukseline igasugu nodi vedmiseks isegi mõnusam.
Hind on sel üsna meeldiv.
Postitatud: N Mär 19, 2009 10:18
Postitas Discovery
Kui Sa esimese auto ära ostad, siis püüan Sinult istmesoendused endale kaubelda, sest soojal maal neid Sul niikuinii vaja ei lähe. Sobib?:)
P.S. Esimene auto on teistega võrreldes minugi eelistus, mul on samasugune, paar lisa ainult juures. Pealegi taust mõnevõrra teada.
Postitatud: N Mär 19, 2009 10:33
Postitas Rein
Seda vintsiga autot kasutati kõige külmemal ajal teiste käivitamiseks.

Postitatud: N Mär 19, 2009 10:39
Postitas landy
See esimene auto on järjekornde "stooriga" masin, õnneks mitte halvas mõttes. Pregune omanik on vist neljas. (mus olems ka päris omaniku kontakt, sest info-auto ei te sellest midagi)
Üks huviline (kasutaja Raul) käis seda masinat ca kuu aeg tagasi lähemalt uurimas ja lasi vist Paldiski mnt. pesas või Imedepõllul põhliku ülevaatuse teha. Tal peaks olema kõigi tol hetkel esinenud puuduste loetelu.
Postitatud: N Mär 19, 2009 10:44
Postitas Raul
Saatsi infot ps-i aga inseneer oskab kindlasti targemat juttu ajada kui mina.
Postitatud: N Mär 19, 2009 11:51
Postitas adventureX
tänud! võtan inseneeriga ühendust!
Postitatud: R Juul 03, 2009 18:12
Postitas adventureX
landy kirjutas:tina kirjutas:ma natuke imestan kui suur on disco 1 ja 2 vahe? välimuselt suht sarnased, kas tehnikas on siis nii suur vahe? kas vahe on töökindluses või remondi kulukuses?
Need on täiesti erinevat autot. Neil pole ühtegi kattuvat varuosa (Hr. Utkini väitel).
Dsico I põhineb paljuksi vanal RR Claassiku tehnilistel lahendustel.
tere taas! vahepeal aega merre voolanud kõvasti aga nüüd teema taas aktuaalne. ostjale ainult meeldivas suunas, sest eestis on autohinnad hetkel tublisti kaubeldavad.
siin on juba mitmeid kuid müügis Disco 2 aastast 99, kuldne ja müüb autotupik 119 000 letis. usun et hind on veel kaubeldav.
siit ka küssa et kas D2 on oluliselt kapriissem kui 1? eks see õhkvedrustus taga ja muu selline nipetnäpet kindlasti muudab asja keerukamaks ja seega ka rohkem lagunevaks, aga hea hinna puhul mulle see auto siiski meeldib sest on väga hea välimusega ja tundub teh. korras olev.
kas keegi teab sellest masinast midagi rohkemat? sama plats müüb ka tumesinist mis on 90 000 letis.
sellist väga korralikku D1 eestist ei leia vist? saksa minek on praegu keeruline ja hullult aega võttev. eesti hinnad on suht magusad
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
olen tänulik arvamuste eest ja loodan et keegi võtab nüüd südasuvel vaevaks hädalisele nõu anda.
Postitatud: E Juul 06, 2009 11:53
Postitas tai
Kui metsaauto siis vaata ikka esimese disco poole DII kipub olema ikka elektriauto, millel m2gedena elektrivigu olemas ja tulemas.