7. leht 14-st
Postitatud: R Mär 19, 2010 09:07
Postitas landy
Milline teine suur rahvusvaheline maasturite tootja kasutas oma autode tootmisel lühiajaliselt Land Rover-i mootoreid, käigukaste ja armatuuri kellasid.
Postitatud: R Mär 19, 2010 22:55
Postitas landy
Täpsustuseks. Kasutatai ka LR pedaale ja rooli.
Toimus see aastal 1958
Postitatud: L Mär 20, 2010 12:45
Postitas vipcity
öeldakse küll, et äkki tuleb püksi...
kuid pakuks Austin Gipsy...igatahse Nende series I oli kopi pasta suures osas LR-st. võibolla siis kasutasid päris alguses siiski ka LR vidinaid?
samas pole tegemist tuntud tegijaga antud rindel.
Postitatud: L Mär 20, 2010 13:05
Postitas landy
Ei olnud Austin. Ei olnud isegi Briti autotootja.
Toodetud kogus oli väga väike ja tootja eitas kategoorilislet aastakümneid, et see kunagi juhtus (PR põhjustel).
LR 50. juubeli ametlikus raamatus on aga dokumetaaalne tõestus ja pildimaterjal selle kohta olemas.
Kusjuures toodetud autod oli parempoolse rooliga!
Tõsi, toona soovis Land Rover seda maasturi tootjat ära osta, kuid nagu Asutinigi puhul luhtusid ülevõtmis läbirääkimised.
Postitatud: L Mär 20, 2010 13:59
Postitas Valge Hiir
landy kirjutas:Kusjuures toodetud autod oli parempoolse rooliga!
Kas tegu on "asiaatidega"?
Postitatud: L Mär 20, 2010 14:28
Postitas landy
Valge Hiir kirjutas:landy kirjutas:Kusjuures toodetud autod oli parempoolse rooliga!
Kas tegu on "asiaatidega"?
Pöörake tähelepanu esimeses potituses toodud sõnale SUUR. Vihjeks niipalju, et tänapäeval selle nimelist maastikuautode tootjat enam olemas ei ole.
Postitatud: L Mär 20, 2010 14:34
Postitas Valge Hiir
landy kirjutas:Valge Hiir kirjutas:landy kirjutas:Kusjuures toodetud autod oli parempoolse rooliga!
Kas tegu on "asiaatidega"?
Pöörake tähelepanu esimeses potituses toodud sõnale SUUR. Vihjeks niipalju, et tänapäeval selle nimelist maastikuautode tootjat enam olemas ei ole.
No Aasias on piisavalt SUURI rahvusvahelisi maasturi tootjaid - Toyota, Nissan, Daihatsu, Isuzu, Asia jne. Tõsi kõik nimetatud pole veel igavikku vajanud.
Lasen puusalt ja pakun Tatra.
Postitatud: L Mär 20, 2010 14:51
Postitas vipcity
Tatra on muidugi tsehhi värk ja arvatavasti ei olnud Roveril sinna pärast 45 aastat enam asja...
Mul ka mõistus otsas. Landyl paistab olemas olevat see tark raamat ja hoiab asja kiivalt endale

, kuid on tekkinud põnevus

Postitatud: L Mär 20, 2010 14:57
Postitas landy
Ei ole Aasia jah. Euroopa tootja ka ei ole.
Veel üks vihje, seda marki autosid kasutsid venelased aktiivselt.
Postitatud: L Mär 20, 2010 14:59
Postitas Valge Hiir
vipcity kirjutas:Tatra on muidugi tsehhi värk ja arvatavasti ei olnud Roveril sinna pärast 45 aastat enam asja...
Seda küll, kuid Landy ei maininud millal Land Rover seda tehast üle võtta üritas.
Postitatud: L Mär 20, 2010 15:04
Postitas vipcity
ma panen nüüd sellise vastuse:
Willys-Overland Motors - Willys. Venkude mudel oli Gaz-69.
kui see vastus ka metsa on, siis teen esimese õlle lahti täna.
Postitatud: L Mär 20, 2010 15:14
Postitas landy
vipcity kirjutas:ma panen nüüd sellise vastuse:
Willys-Overland Motors - Willys. Venkude mudel oli Gaz-69.
kui see vastus ka metsa on, siis teen esimese õlle lahti täna.
vipcity - lõpuks õigus.
Willis oli see auto millele need jupid külge poogiti ja firma mida ära osta üritati.
Postitatud: L Mär 20, 2010 15:43
Postitas vipcity
ei noh - see oli nüüd küll selline nipiga küsimus. Ega siis lihtsurelik või arvata, et kogu Land Roveri eksistentsile aluse pannud masin tahetakse saba ja karvadega ära osta
Et selle peale tuleb küll õlu lahti korkida

ja nõksa peab siis selle õlle juures nuputama, mida ise küsida. Endal näe selliseid ajaloolisi ürikuid kahjuks padja all peidus ei ole

Postitatud: E Mär 22, 2010 19:13
Postitas vipcity
Palun kaasvõitlejatel seekord minu eest küsimus esitada. Ootamatud asjaolud ei lase paraku tihedalt asjaga tegeleda.
Postitatud: E Mär 22, 2010 22:37
Postitas tai
Küsin siis seekord ise. Küsimus lihtne ja koduvabariigist. Milline on eestis vanuselt teisel kohal olev Land Rover?