1. leht 2-st
LR Discovery tehase poolt paigaldatud katuseraam
Postitatud: E Juun 04, 2007 20:53
Postitas pastard
Tere
Kas mõni vunts siit oskab öelda, kui suur on tehase poolt Discoveryle paigaldatud katuseraami kandevõime!? Nimelt mul katusel nood katuseraami vigurid, kuhu vahele teised kolm raamijuppi käivad. Kuna vaja tihtipeale ka miskit mitte väga aerodünaamilist vedada, siis kardan et katus pärast sõitu tühi on. Seega ehk keegi oskab öelda.
Tänan.
Postitatud: E Juun 04, 2007 22:26
Postitas landy
Naljaks on see, et tehase "user manual " ka seda ei ütle. Proovin edasi uurida...
Postitatud: E Juun 04, 2007 22:41
Postitas tt
DiscoveryOwners's handbook (Export) ütleb leheküljel 96:
The
MAXIMUM roof rack load is
50 kg for normal road use and 30 kg
off road.
Tai ütles, et kannatavad mehel peale astuda küll

Aga Tai loomkatsed on meil ju teada-tuntud

Postitatud: T Juun 05, 2007 08:33
Postitas pastard
Tänan kiire reageerimise eest. Mulle veidi need raamid muret valmistavad, kuna esimese ja viimase raami vahe on üsna väike ning et kandevõime neil kah teab mis suur ei ole.
Olen vaadanud mööda linna sõidab vähemalt üks LR Discovery ringi, mil pandud veerenni raamid üle katusereelingute.. neil on hea vahekaugus ning thule raamid kannavad kuni 100Kg. Nii et tuleb investeerida.
Igal juhul tänan!
Postitatud: T Juun 05, 2007 09:41
Postitas landy
Postitatud: T Juun 26, 2007 20:59
Postitas pastard
Teemale väike punkt. Sõitsin nii 700km katuseraamid hunnikuga kaetud. Massiks pakuksin 40-50Kg. Üsna pikalt sai pea 120Km/h sõita. Raamid on veel katusel. Katus on veel autol. Seega alguses võib.olla naljakalt lihtsad raamid siiski töötavad.
Tänud muidu aga tagasiside eest.
Postitatud: L Aug 18, 2007 21:44
Postitas jumps
Kui ei ole Discovery II-l tehase raame, siis teab keegi soovitada mingeid sinna asemele, et suht kerget surfikama vedada?
Uurisin et on kunagi olnud tootmises sellised asjad nagu Thule 953 super high roof gutter ja teoreetiliselt vist lähevad külge ka selline sari Thule 420 mis mõeldud kaubikutele. Teab keegi öelda kummad ilusamad, või on kellelgi mingit muud varianti pakkuda

Ei ole võimalust neid kõrvuti panna ning kahtlane kas seda esimest varianti enam kusagilt üldse saab. Uuemates kataloogides vist ei olegi 953 numbriga asja sees. Mõni pood vastab vähemalt nõnda.
Tervitustega Jumps:)
P.S. Kui kellelgi on pakkuda tagataskust raame siis ostaks kiirelt ära.
Postitatud: P Aug 19, 2007 02:06
Postitas RV8
D2 le on katuse raame olemas küll. ma vabandan , kui märkus teemast väga mööda läheb. ma olen neid raame isegi müünud.
Postitatud: E Aug 20, 2007 21:19
Postitas pastard
Kui väga ei eksi, siis Disco II on nood va veerennid katusel. Hiiu pubi juures seisab üks Disco II, millel on veerennide külge paigutatud katuseraamid (Thule marki). Helistasin kunagi Thulesse ning nad seal ütlesid, et peaks autoga kohale tulema ja proovima. Nimelt neid eri kõrgusi jne. Surfikola kandmiseks on need raamid eriti head (isiklik arvamus), kuna neid saab panna suhteliselt kaugele teineteisest ning seega on mõnusam näiteks masti ja purjede kotti sinna kinnitada, kuna neil standard kinnituskohad suhteliselt laiali asuvad... nii et soovitan Thulesse (Pärnu mnt xx) minna ning proovida.
Postitatud: T Aug 21, 2007 10:09
Postitas tai
u 100 kg katsetatud täiesti toimib kysimu koorma paigutuses ja sõidustiilis. Tegelikult on nad tugevamad kui paistavad.
Postitatud: T Aug 21, 2007 14:44
Postitas trophy
Tõstame panuseid.... CamelTrophy raamiga u 150kg ja 400 km. Põhiline mis tunda annab on tuuletakistus ( 1 m kõrguse pagasi puhul) . 90 km/h täiesti OK. Loomulikult ei tasu kurvide läbimise kiirusrekordeid püstitada

Postitatud: T Jaan 22, 2008 14:43
Postitas LittleSuzi
uuendame teemat nati rangeroveri poolelt.
Kas pagasi raskuse määravad ära kasutatavad raamid või toetuspunktid, mis on autol?
Mõte selles, et kui teeks tugevast metallist ise katuseraami ning kasutaks selle kinnitamiseks kuute originaal kinnituskohta ja fikseeriks need katusekülge samasuguse konstruktsiooniga nagu thule ise kasutab:
http://lib.store.yahoo.net/lib/orsracks ... ns-pdf.pdf
Leheküljel 4 on toodud pilt, mis moodi kinnitus väljanäeb.
Postitatud: T Jaan 22, 2008 15:03
Postitas trophy
Minu Discol on kandvaid kaari päris hulgim
http://pilt.delfi.ee/my_picture/2358027/. siit ka suurem kandevõime.Thulema versioon paistab aga küll RRile esteetiliselt paremini sobivat...
Postitatud: T Jaan 22, 2008 15:06
Postitas LittleSuzi
aga auto katusel olevad pesadel ei ole ju põhimõtteliselt kaalulimiiti - noh katuse tugevus on ainsaks piiranguks.
Raamid
Postitatud: T Jaan 22, 2008 16:32
Postitas Taisto
Ise kasutan Thule 765 kõrgete postidega tugevdatud (3mm seinaga) talasid Disco I-l. KAs Disco II-le need ei sobi?
Taisto