1. leht 1-st

RR 98 2,5td autom.kasti remont

Postitatud: E Juul 16, 2007 16:59
Postitas Matu
Tere.
Muret on hakanud tegema siis ülaltoodud masina automaatkast.
Mis kasti nendele masinatele üldse alla pandi?
Kes ja kus võiks neid kaste remontida ja vigu diagnoosida?
Mure väljendub selles, et kohati nagu "sidur libiseb" kui kasutada manuaalkasti kirjeldust, et siis gaasi andes pöörded küll tõusevad, kuid masina kiirus ei kasva.
Ka järsult kiirendades (maanteel möödasõit) vahetab käigu alla, kiirendab, "lahutab siduri" kui kasutada manuaali kirjeldust aga kõrgemat käiku enam sisse ei pane ja mootori pöörded hüppavad "lakke" ja masin liigub edasi nagu tühikäigul (loe: ei kiirenda, pigem aeglustub).
Ka on rahulikul kiirendusel üle 80 km/h tunda jõnksutamist.

Soovituste ja abi eest tänud juba ette.
Matu

Postitatud: E Juul 16, 2007 21:21
Postitas landy
Lähem info auto ehituse kohta:
http://www.landroverclub.ee/est/files/m ... 26ENG).pdf

http://www.ownerinfo.landrover.com/extf ... /index.jsp

Ja seal alla oleva Borg Warner vaheksti kohta:
http://www.landroverclub.ee/est/files/m ... /borge.pdf

Kasti mahavõtmisest:
http://www.landroverclub.ee/foorum/viewtopic.php?t=335


Kahjuks ei oska kohe peast öelda selle ZF automaatkasti mudelit.

Nende sümptomite korral tuleks laustada
1)Õli tasem kontrollist (puudulik õlikogus tekitab selliseid sümptome)
2)Õli seisukorrast (halb/must õli võib ka automaadi tööd pärsssida)

Postitatud: T Juul 17, 2007 00:18
Postitas tt
kui pööre juba lakke kargab, siis tavaliselt on siduriketaste friktsioonkatted juba pihta saanud :cry:

mine näita masin ette mõnes automaatkastidele spetsialiseerunud töökojas.

Postitatud: K Juul 18, 2007 20:04
Postitas totu
Kasti peal "pirka" , sealt mark ja romulasse küsima. Kui täishüdrauliline ZF, peaks leidma BMW de ja suurte Volvode alt. Otsakaaned, juhttross ja hüdrotafo jäävad omad. Võib muutuda trafo lukustumise kiirus, iseenesest ei ole probleem, kiirendades vahetab niikuinii käigu alla. Parandage kui eksin.