1. leht 1-st
300 Tdi
Postitatud: E Juul 23, 2007 19:23
Postitas Taisto
Et siis kus võiks olla teostatav järgneva probleemi diagnoos?
"Küttesüsteem hakkas alla andma tagasi venemaale jõudes. Siiamaani on kiirendus olematu ja pedaal põhja suretab Discokera välja. Kui keegi aimab, milles asi andke teada. Küttefilter sai uus ja õhufilter puhastatud. Küttele läks sisse pihustipuhastuskeemia ja 2-takti õli."
Karla Auto ütles otse: mine esindusse!
Jaksu!
Diagnostika
Postitatud: E Juul 23, 2007 19:27
Postitas Taisto
Et siis leidsin ise foorumist:
Test-rem ja Joes Garage?
Re: Diagnostika
Postitatud: E Juul 23, 2007 20:10
Postitas landy
Taisto kirjutas:Et siis leidsin ise foorumist:
Test-rem ja Joes Garage?
Hah, neist saab loodetavasti abi. Eriti viimasest.
Postitatud: E Juul 23, 2007 21:13
Postitas RV8
kui mootor ei suitse, sis ilmselt on probleem kütuse etteandepumbas. see pump asub mootoriküljes, paremal pool. mis keemia ja mis õli läks kütusele hulka? Põletage ennem igaks juhuks see paagitäs ära, enne kui pumpa vahetate.
Postitatud: E Juul 23, 2007 21:23
Postitas LR90
Mis tähendab, õhufilter sai puhastatud, minu teada saab teda vahetada.
Postitatud: T Juul 24, 2007 09:33
Postitas Taisto
See tähendab, et võtad filtri välja ja uhad kompressorist vooliku kaudu kulgeva surveõhuga läbi
Kui ikka oled seal kus oled (loe: venemaa oblastis) siis parimal juhul saad kohalikust kaubastust UAZiku õhufilti, mille võib siis lõhki lõigata ja Discole sobitada

Seesama
Postitatud: T Juul 24, 2007 09:39
Postitas Taisto
Kütusele lisasin Lukoil 2-takti õli ja mingisuguse firma diisli pihustite puhastajat (ega seal vene küla vahel väga valida ei ole). Mis selle etteandepumba puhul võib siis olla? Et läbi pesta ja OK? Elik osta uus ja külge lajatada?
Palun nõud, kas Disco kütusepaagile saab ise korgi alla installeerida?
Ja millisel Disco versioonil on teine küttefilter paremas rattakoopas? Bensukal?
Postitatud: T Juul 24, 2007 10:44
Postitas landy
Taisto kirjutas:See tähendab, et võtad filtri välja ja uhad kompressorist vooliku kaudu kulgeva surveõhuga läbi

Loodetvasti ikka sees välapoole, muidu puhud need mikrokiud seal sees umbe ja mustuse ribidesse kinni.
Postitatud: T Juul 24, 2007 14:12
Postitas totu
Teist filtrit ei ole, on "settepott" raami siseküljel, tagasilla kohal, paremal ja kogumissõel paagis (saab ligi kaubaruumi põhja keskel olevast luugist). Etteandepump peaks olema dubleeritud (eraldiseisev membraanpump mootori küljes ja kõrgsurvepumba sisse ehitatud labadega etteandepump), membraanpumbas või mõnes stutseris võib olla sõel peidus. Kui töötava mootoriga filtri drenaazikraan avada, peaks sealt kütust päris korralikult pritsima, kui ei, on takistus enne filtrit.Plastpaagile korgi installeerimisega võib raskeks minna, võimalik ilmselt koos poltkinnitusega flantsiga. Lihtsamilmselt eelmainitud ava kaudu paak puhastada.
Jamaha
Postitatud: T Juul 24, 2007 16:41
Postitas Taisto
Nonii.
Andruse diagnostiline süsteem näitas meile vea kätte. Hoopis väntvõlli pöörete andur on pekkis. Ja sellest ka ebaklapp näitude vahel, mida aju registreerib, millest omakorda jõukadu, kuna masin töötab säästurežiimil.
Tore kui mõned vead on ka odavad...
Jaksu!
Postitatud: L Veebr 09, 2008 22:27
Postitas Taisto
Või siis mitte...
Anduri vahetus ei aidand miskit.
Joe`s Garaaž puhastas neljanda pihusti ja sõit läks edasi.
Jahhoi....