1. leht 1-st
ehk aitate-RR2 ja Disco2
Postitatud: E Nov 14, 2005 20:55
Postitas Mjahi
autod järgmised
Rang Rover2,5DSE turbo 1996
ja teine masin Land Rover Discovery 2,5tdi 1997
mõlemad manuaalid
huvitab siis nende isendite mootori ,käigu kastid ,sillad ,vahekastid kuidas vastu peavad
nu muidugi kered ka ja kütte kulu enam vähem .
mis skeemiga vedu need isendid on sry kui väga rumalalt kirjutatud.
oleks huvi teada
ette tänades, uus Roverite huviline
Re: ehk aitate
Postitatud: E Nov 14, 2005 23:41
Postitas landy
Mjahi kirjutas:autod järgmised
Rang Rover2,5DSE turbo 1996
ja teine masin Land Rover Discovery 2,5tdi 1997
mõlemad manuaalid
huvitab siis nende isendite mootori ,käigu kastid ,sillad ,vahekastid kuidas vastu peavad
nu muidugi kered ka ja kütte kulu enam vähem .
mis skeemiga vedu need isendid on sry kui väga rumalalt kirjutatud.
oleks huvi teada
Hakkmae siis otsast vastama
1. Need on akks täiesti erinevat autot erinevatest ajastustest.
RR MkII (1996-2002)on nn. uue ma põlvkonna Range Rover. Viimane oamsuguste hulgas (talasildade ja redelraamiga luksusmaastur). Jõualklikaks 2,5 L /6 silindriga BMW inseneride poolt disainitud jõuallikasja R380 käigukast.
Mootori endaja kütusekulu kohat täpsed andmed kahjuks puuduvad.
Disco I teine modifikatsioon (1994-1998)
Ehiatud Klassikalise Range Roveri raamile ja sildadele. Sisemus uue Disco II oma. Jõuallikaks Roveri 300Tdi 2,5L mootor. Käiguskast R380 viie käiguline. Mõlemad tuntud oma vastupidavuse poolest.
Kütusekulu 300 tdi mootorifgaga on:
urban- 11,7
extra urban-8,7
combined-9,8
Mõlemad autotod on pideva nelikvoega ja lukustatva keskdifferentsiaaliga.
Lisaküsimused teretulnud.
tänud
Postitatud: R Nov 18, 2005 11:52
Postitas Mjahi
sai siis vaadatud disco1
tundud korralik aga eks ole hiljem näha kui esimesed sõidud tehtud
veelkord tänud info eest