Disco I ja käändtelje laagrid
Postitatud: T Aug 14, 2007 13:14
Asi siis sedapuhku järgmine: vahetati ühes töökojas need laagrid ära ja tunduski (vähemalt linnasõidul) et igasugused vibratsioonid kadunud ja sõit kordades mugavam kui enne. Samas jäi aga kahtlus hinge, sest mul õnnestus passida terve päeva seal juures ja vaadata kuidas vahetus toimus. Olles autohuvilisena enne tutvunud workshop manualiga ja lähtudes asjatundjate hoiatustest soovitustest omasin teavet mis ja kuidas oleks juhendi järgi tulnud teha. Kõik oli OK kuni pandi tagasi ülemine käändtelje laager: võeti samad tihendid (shimid) mis vanal laagril ja kruviti kogu kupatus kokku. Prooviti käsitsi et asi liigub ja otsest loksu sees pole ja kõik. Nagu olen aru saanud, et kui käändteljest lokse välja ei saa, siis võid panna uued laagrid, aga tolku ei suurt midagi.
Kahtlused on saanud tänaseks üksjagu kinnitust juurde - nimelt maanteel kiirusel 100+ on vibratsioon täiesti alles (küll mõnevõrra vähem kui enne).
Võimalik, et mu kahtlused on täiesti asjatud ja töö tehti korrektselt ning viga hoopis näiteks silla puksides, aga ei tahaks pukside vahetust niisama ette võtta olemata veendunud, et asi ei ole kehvasti vahetatud käändtelje laagrites. Küsimus siis olekski kas kellelgi mõtteid või teada konkreetset kohta- inimest kes mu kahtlused oleks kompetentne kummutama. Variant oleks ka ise teha aga see nõuaks investeeringut tööriistadesse jms.
Kahtlused on saanud tänaseks üksjagu kinnitust juurde - nimelt maanteel kiirusel 100+ on vibratsioon täiesti alles (küll mõnevõrra vähem kui enne).
Võimalik, et mu kahtlused on täiesti asjatud ja töö tehti korrektselt ning viga hoopis näiteks silla puksides, aga ei tahaks pukside vahetust niisama ette võtta olemata veendunud, et asi ei ole kehvasti vahetatud käändtelje laagrites. Küsimus siis olekski kas kellelgi mõtteid või teada konkreetset kohta- inimest kes mu kahtlused oleks kompetentne kummutama. Variant oleks ka ise teha aga see nõuaks investeeringut tööriistadesse jms.