1. leht 5-st
Lucas 4CU diagnostika
Postitatud: N Dets 01, 2005 00:18
Postitas xz
Kas sellel
http://www.landroverclub.ee/est/files/m ... ection.pdf lingil toodud juhiste järgi saab testri abil diagnoosida ka Lucas 4CU süsteemiga varustatud autot? (RR Classic '86)
Lisaks lugesin sealt lingilt avariilüliti kohta, millist oma auto küljest aga ei leia. Kas see võib olla kusagile mujale paigaldatud või ei olegi seda vanematel mudelitel?
Ja et mitte eraldi teemat teha küsiks siin ka ära, kas Tallinna kandis peale Vilojetti veel mõni usaldusväärne Land Roveritega tegelev töökoda on? Ja kui siis kus?
Postitatud: N Dets 01, 2005 22:42
Postitas xz
Ise küsin, ise vastan: ei saa.
Aga kas '86 isendil puudub avariilüliti või on ta kuskil muus kohas?
Ja töökodade kohta sooviks ka endiselt informatsiooni.
Postitatud: R Dets 02, 2005 00:30
Postitas landy
xz kirjutas:
Aga kas '86 isendil puudub avariilüliti või on ta kuskil muus kohas?
Keeruline küsimus. Äkki aadu teab? Loomulikult võib otsida vastuseid neist alliktest:
http://www.haynes.co.uk/webapp/wcs/stor ... ge%20Rover
http://www.bentleypublishers.com/product.htm?code=yvw3
xz kirjutas:
Ja töökodade kohta sooviks ka endiselt informatsiooni.
Ega peale Vilojetti mujal seda stendi ei ole küll. Kui aadu tööandja juures seejuhuslikult veel alles on?
Miks Vilojetti väldid? Kas vaid hinnpärast?
Postitatud: R Dets 02, 2005 09:39
Postitas aadu
Vanemate aparaatide puhul jään vastuse võlgu. RRClassic-u kohta on mul inffi vähe. Ainult viimaste, 1995 a. autode kohta leiab midagi. Isegi diagnostiga ei ole võimalik selle aastakäigu auto puhul aidata.
Postitatud: R Dets 02, 2005 13:52
Postitas xz
Eks jah, hinda veidi pelgan.
Muidu kokkupuudet nendega pole, nii et ei oska head ega halba arvata.
Aga nädalavahetus ees, üritan veel ise pusida ja kui hakkama ei saa, eks siis pöördun sinna.
Probleem muidu selline, et suri üks hetk välja ja enam käima ei lähe. Säde on olemas, kaitsmed OK, releed tunduvad OK, kahtlustan pumpa. On kellelgi kavalaid ideid selle kontrollimiseks või kisun paagi maha ja vaatan järgi?
Postitatud: R Dets 02, 2005 15:20
Postitas landy
xz kirjutas:Eks jah, hinda veidi pelgan.
Muidu kokkupuudet nendega pole, nii et ei oska head ega halba arvata.
Seni on neile makstud raha seal käinute arvates asja eest olnud. Helista ja küsi Veiko Varikut. temal suur kogemuste pagas LR remontimisel.
Võid öelda, et klubist soovitati, saad soojema vastuvõtu!
Postitatud: E Dets 05, 2005 22:47
Postitas xz
Sai igasugu asju lahti kistud ja kokku tagasi pandud. Viga ei leidnud. Aga tööle hakkas

ptui-ptui-ptui
Postitatud: N Dets 08, 2005 23:41
Postitas RV8
Lucas 4cu on bosch L Jetronic kes ei tea. Võite proovida vana bemmi oma ja saab tööle. Ainuke probleem on TPS ("lapatsi" andur) sisselaske kollektoris. Ma ei mõtle siin õhukulumööturit. BMW del oli see tühikäigu lülitiga, Lucasel ilma. Head tulemust küll ei saa, kuna asi peab RV le sobima. Ma kunagi teadsin seda LJ d nagu AK(Avtomat Kalashnikova) isegi mäletasin mis number ots kuhu läks. 4cu pole eriti töökindel äju. Milles on konkreetne probleem "ei käi vittu"? Küünlad mustad ja bensu kulu suur? Mul on isegi sele juraka sismemuse elektriskeem, aga sellest ei pruugi abi olla. Ma ehitasin endale ise uue. Hiljem tehti originaalile protees, töötab seegi nüüd.
Postitatud: N Dets 08, 2005 23:58
Postitas RV8
Pane pumba toide otse akult. Vaheta aju temp andur, mitte temp naidiku oma. need andurid asuvad korvuti esm silindri kohal sissel kollektoris.
vabandan mul on probleema klaviatuuri ja hiirega, neil vist linnugrip kallal.
Postitatud: E Dets 12, 2005 00:39
Postitas xz
Küünlad on tiba mustad küll. Kütusekulu kohta veel kindlalt ei tea öelda, aga vist on ka see natuke liigsuur jah. Lisaks suitseb ta minumeelest natuke palju. Mitte mingit musta või sinist, aga selline hall suits, nagu külma ilma ja -mootoriga igal autol. Aga minu roveril tuleb ka soojalt. Kas siinkohal võib viga otsida sellest samast temp. andurist, mis valetab ajule, et mootor on külm ja seetõttu annab aju mootorile liiga rikast küttesegu? Või võib olla veel mõni viga? Kuidas anduri korrasolekut kontrollida? Takistust mõõtes? Kas see andur on vahetatav mingi suvalise auto LH-jetronicu omaga?
Postitatud: T Dets 13, 2005 00:47
Postitas xz
Nii, surkisin edasi ja leidsin ühe katkise vaakumvooliku mootori tagumises küljes. Parandasin ära. Tundub, et justkui suitseks nüüd vähem, samas aga muutus tühikäik liialt madalaks ja kohati kipub gaasi järgi lastes välja surema. Oskab keegi midagi pakkuda?
Postitatud: T Dets 13, 2005 09:46
Postitas landy
Rover'i V8 mootoritega on meil kõige rohkem mänginud härrased Peeter Utkin ja Priit Aus. Neimad ehk kõige pädevamd vastama.
Postitatud: T Dets 13, 2005 13:51
Postitas RV8
Võiks proovida ettevaatlikult sätida tühikäigu pöördeid, see on kruvi sisselaskekolektori sisendi juures, seal kus sissetulev voolik lõped. Võib olla veel plommi all (pisike kummist kork). Kindlasti võtta paber ja märkida üless kuhu poole ja palju keerad, et saaks vajadusel tagasi kruvida. see ei pruugi tulemust üldse anda. Temp anduri saab panna suvalise, mis on jah. vedeliku oma ja mille keere ja pistik sobib, vanemate autode oma. Peaasi et korras oleks. Külmast peast võiks anduri takistus olla 2-3 kilooomi, kuumalt ca 600 ohmi. Saaksin täpsemalt järgi vaadata, mul selle anduri karakteristik olemas.
Võib olle veel olla avastamata õhulekeid, mis asja untsu keeravad. Segu kruvi, teadmiseks, asub õhukulumõõtjas, see on sisemine kuuskant, regullimiseks palju pöördeid, kindlasti paberi ja pliiatsiga, 5 min pärast enam ei pruugi mäletada kuhu kui palju keerasid. Hullemaks on alati lihtsam keerata.
Postitatud: T Dets 13, 2005 17:37
Postitas aadu
See voolik ongi vist tühikäigu oma. Kas see voolik läheb sisselaskekollektori tega olevasse regulaaatorisse? On seal ka pistik nelja juhtmega? Pöörete paikapanekuks võta see voolik ära, sulge mõlemad otsad, lülita kõik elektritarbijad välja. Siis regulli pöörded kuskile 700 kanti. Pärast, kui vooliku tagasi ühendad, peaks hakkama tühikäigupöördeid hoidma see julla, kuhu see voolik läheb(regulaator).
Ups, enne tuleb mootor töösoojaks lasta.
Reguleerkruvi on kuskil seal lähedal, kust see voolik tuleb., enne seguklappi.
Ta võib olla plekist korgiga suletud.
Tühikäigupöördeid ei regullita õhukulumõõtjast. Need on kaks eraldi asja ja kohta.

Postitatud: T Dets 13, 2005 22:14
Postitas xz
Nii... proobleemid-probleemid endiselt. Samal ajal, kui RV8 soovitatud kruvisid kruttisin (märgatavat efekti tõesti polnud), otsustas bensupump sedakorda vist lõplikult saba anda. Vool taga raami juures olevasse pistikusse jõuab aga pump ei tööta. Proovisin isegi akult otse juhtme sinna vedada nii igaks juhuks, aga ikka ei midagi. Seega peab kõigepealt ilmselt uue pumba kuskilt saama, siis võib peenema regulliga edasi tegeleda.
Aga voolik on selline, et tuleb jah sisselaskest, siis on kolmik vahel, üks ots läheb bensurõhu regulaatorisse?, teine mingisse plastikjunni, millel juhtmed küljes.
Voolik kollektori küljest lahti ja otsad sulgemata asendis on tühikäik kuskil pealt 700-800 silma järgi. Järsul gaasi lahtilaskmisel langevad pöörded ilusti sinna 7-800 peale tagasi. Kui voolik külge ühendada, siis langevad pöörded 500-600 peale. Järsul gaasipedaali vabastamisel aga langevad pöörded pea nulli ja siis vahest korjavad ennast uuesti sinna 5-600 peale, vahest aga sureb välja. Otsi sulgeda veel ei taibanud ja praegu enam proovida ei saa
