1. leht 2-st

range rover

Postitatud: P Okt 07, 2007 08:17
Postitas targo
tere on selline küsimus et kas RR kere on valmistatud alumiiniumist ja kuidas käitub selline isend maastikul?

Postitatud: P Okt 07, 2007 13:36
Postitas landy
Palun täpsusta millise RR mudeli kohta sa infot soovid? Kui mudelit ei tea, siis sobib ka väljalaske aasta.

Postitatud: P Okt 07, 2007 15:14
Postitas targo
tegemist on sis 2.5tds manuaali ja 95a väljalaskega.Samas tahaks küsida ka RR aeglusti sisse ja väljalülituse kohta.Mis saab olla pöhjuseks kui aeglusti elektrilisel sisselülitamisel tuntav ülekande muutus puudub?Kas selle aastakäigu range roveril on mingisugune automaatne differentsiaali lukusti, on ta suurendatud sisehöördumisega vöi puudub üldse?

Postitatud: P Okt 07, 2007 15:38
Postitas landy
targo kirjutas:tegemist on sis 2.5tds manuaali ja 95a väljalaskega.
kas RR kere on valmistatud alumiiniumist ja kuidas käitub selline isend maastikul?
Samas tahaks küsida ka RR aeglusti sisse ja väljalülituse kohta.Mis saab olla pöhjuseks kui aeglusti elektrilisel sisselülitamisel tuntav ülekande muutus puudub?Kas selle aastakäigu range roveril on mingisugune automaatne differentsiaali lukusti, on ta suurendatud sisehöördumisega vöi puudub üldse?
1)Jah, suurem osa kereplekkidest on alumiiniumist
2)Kui korralik maastikurehv alla panna, siis oma kaalu kohta käitub üna kenasti (ikkagi tugevad täis tala sillad ja redelraam)
3)Aeglusti mitte lülitumine võib olla tingitud kas probleemist elektrisüsteemis/lüliti/relee) või rikkest seda lülitavas servo mootoris)
Lisa lugemist: http://www.landroverclub.ee/est/files/m ... 26ENG).pdf
4)Ei, selle autol puuduvad igasugused difererentsiaalide lukustid sildades . Mõlemad difrit on lahtised. Keskel on viskosidur. Lähemalt loe:
http://www.landroverclub.ee/est/files/m ... /borge.pdf

Postitatud: P Okt 07, 2007 21:50
Postitas targo
tänud :)

Postitatud: R Mär 21, 2008 20:05
Postitas LittleSuzi
P38A kohta

Mis see NAS Range Roverite kontekstis tähendab?

Postitatud: R Mär 21, 2008 20:48
Postitas landy
NAS tähenab kõigi LR'ide puhul North_American_Series e. toodetud USA-Kanda turule. Lisaks miilides spidomeetrile on erinev ka elektrisüsteem/tuled. ning paljudel mudelitel ka stanged. Ka varustusastmed on erinevad. Lisaks kasutatakse on VIN-kood USA stadardile vastav.

Lisaks:
Pragu tootmises olevatest mudlitest on Discovery III nimeksselsel turul üldse LR3 ja Freelander 2 hoopis LR2. Range Rover ja RR Sport turustatakse oma nimede all.

http://www.landroverusa.com/us/en/Vehicles/home_bsc.asp

Postitatud: L Mär 22, 2008 11:09
Postitas LittleSuzi
kuda ma saaks aru, et kas minu auto on "NAS" või ei?

Postitatud: L Mär 22, 2008 20:12
Postitas landy
LittleSuzi kirjutas:kuda ma saaks aru, et kas minu auto on "NAS" või ei?
Kõige täpsemalt VIN-koodi järgi.
Lisaks välised erinevused. (pidevalt põlevad kollased gabaraiidi tuled ja kollased/punased helkurid kaitseraudade külgedel) Spidimeetril on miilide numbrid suuremad, kui kilomeetrite omad, jne.

Misk sa arvad, et sul NAS versioon on?

Postitatud: P Mär 23, 2008 00:02
Postitas LittleSuzi
ei arva, et on - lihtsalt tahan kindel olla, et millega tegu.
Näite manualist:

"RECOMMENDED LUBRICANTS AND FLUIDS -
NAS VEHICLES"

või

"RECOMMENDED LUBRICANTS AND FLUIDS - ALL
EXCEPT NAS VEHICLES"

"Catalytic converters for NAS low
emission vehicles (LEVs) from 2000MY have
active constituents of palladium and rhodium
only"

jne
:)

Postitatud: P Mär 23, 2008 22:45
Postitas landy
Point selles, et suure lombi tagusele turule tehakse veidi teisi määrdeaineid ja muid autokeemia tooteid

Postitatud: E Mär 24, 2008 10:03
Postitas LittleSuzi
Landy kirjutas:Point selles, et suure lombi tagusele turule tehakse veidi teisi määrdeaineid ja muid autokeemia tooteid
Just .. sellepärast mõtlesingi, et kuda arusaada.
CalVIN'i konverter dekodeeris vinni ilusti ära - seega nagu pole tegemist NASmasinaga.

Postitatud: E Mär 24, 2008 14:15
Postitas LittleSuzi
Kust võiks leida instrument panel'i tulukeste ja nende põlemasüttimiste põhjuste kohta?
Manualist Rave'st leidsin ainult nas'i kohta - aga nendel hoopis teised tulukesed.

Postitatud: K Apr 02, 2008 13:42
Postitas LittleSuzi
kas keegi on parandanud radiaatori küljest ära murdunud ülevoolu väljundit?
http://www.rangerovers.net/repairdetail ... owhose.jpg

See murdus ära ning noh uut radikat eriti osta küll ei taha.

Postitatud: K Apr 02, 2008 15:12
Postitas Robinho
LittleSuzi kirjutas:kas keegi on parandanud radiaatori küljest ära murdunud ülevoolu väljundit?
http://www.rangerovers.net/repairdetail ... owhose.jpg

See murdus ära ning noh uut radikat eriti osta küll ei taha.
Seal õnneks survet suurt ei ole ainult temperatuur on kõrge. Mina soovitaks kõigepealt see tükk sinna külge tinutada. Seejärel miski temperatuuri taluva möginaga ümbert kinni mätsida, et tugevust anda ja võimalikud lekked elimineerida.