Paar küsimust:
1)Kas õhuavadest tulev õhuvool on tuntva tugevausega?
õhku tuleb sealt küll, aga rohkem seda pussu. kuumaks läheb asi alles siis, kui radikas eest totaalselt kinni katta ja maanteel irmsat itsi anda ( see siis länd röövli puhul 100+

)küll aga seisma jäädes jahtub kohe maha või siis koha peal käies vist peaks soojaksminemise aega kalendriga mõõtma.
2)Kas ventilastiooni ja kütte hoovastik ja reguleerimistrossid on korras?
regullib küll, annab leiget ja ka päris külma kui vaja:)
3)Äkki tuleks otsida viga "ahjust" ?
kui sa mõtled soojendusradikat, siis sinnani ma end veel läbi pole murdnud. et siis äkki on see suht umbes? may-be, may-be. mõtlesin enne lihtsamaid asju proovida ja küsida, kas on see defekate puhul sage nähe. kusjuures vana 2,5 tdi oskas väga kenasti ja kiiresti soojaks minna. proble tuli koheselt , kui peale lendas 200 tdi (Landy teab, miks see peale läks

) Sestap mõtlengi nüüd pingsalt, mille poolest see uuem põlvkond siis vanemast nii oluliselt erineb
kas jahutusvedeliku taset oled kontrollinud?
Temp. näit oli normist , kuid auto jäi külmaks.
no seda lihtsat asja ikka... siiani ei kao see kuhugi. no mul ju nii näit madal, kui tuba jahe...
Aga tänud ikkagi vastajatele, ükskord me võidame niikuinii!
