1. leht 1-st
Paluks kogemusi gaasiseadmest.
Postitatud: K Nov 07, 2007 09:04
Postitas klaska
Tere foorumlased
Küsimus sellepärast, et rahakoti paksus piiratud ja 120-150 K eest asjalikku RR diislit vist ei leia, seepärast tekkis küsimus gaasiseadme kohta. Otsisin siin vanu teemasid, kuid pole nagu eriti teisi.
Endal olukord selline, et seoses maale elama asumisega oleks vaja maastikul ja lumes liikumiseks sobivat sõidukit.
Praegu aastane läbisõit ca 40000 (1/3 selles oleks mitte asfaldkattega teedel), päris palju ka pikki maanteeotsi, seega oleks vaja mugavat sõidukit.
Kuidas siis lood on selle gaasiseadmega?
Andres
Postitatud: K Nov 07, 2007 09:13
Postitas klaska
Postitatud: K Nov 07, 2007 10:24
Postitas Veiko Varik
Miks sa siis diisel DII ei soeta?Isiklikult ei sobi mulle gaasiseadmed ültse.Kapotialune saab ka risustatud igasugustest torudest.Pluss see gaasi hais mis autost tulema hakkab.
W
Postitatud: K Nov 07, 2007 13:33
Postitas villy
eelmisele, mul on gaasiseadmega varustatud disco, ei haise ta midagi, jah, aeg-ajalt tunneb nina gaasi lõhna, kuid suht harva.
oluline on arvestada, et gaasigi tuleb kusagil hoida, reeglina võtab lisapaak/paagid salongist päris palju ruumi ära.
teiseks, need paagid on suhteliselt väikesed, mina näiteks pean iga 300 kilomeetri takka neid täitmas käima.
ja kolmandaks, uuri, kas sinu teele üldse mõni gaasitankla jääb, neid on meie riigis siiski üsna vähe.
ning last but not least - gaasiga saab sõita, kuid seda siis rahuliku, isegi ehk flegmaatilise vanainimese kombel, erilist teravust mootor gaasiga sõites üles ei näita...
Postitatud: K Nov 07, 2007 15:43
Postitas klaska
Tere
Olen ise päris suur inimene kabariitidelt ja olles proovinud DII kui ka RR siis, lihtsalt mugavus (DII kuidagi vähe ruumi ja külg vastu ust pidevalt) on see, mis nagu RR poole kallutab.
See muidugi äärmiselt individuaalne arvamus.
Andres
Postitatud: N Nov 08, 2007 00:11
Postitas inseneer
Mul saabub peagi 3,9 RRC gaasiseadmega, võin selle maha kiskuda vajadusel. NB gaasiballoon on tagavararatta kujuga.
Postitatud: N Nov 08, 2007 12:40
Postitas Robinho
Gaasiga see teema ka veel, et kütusekulu ka suurem võrreldes bensiiniga. Ning seoses algava talvega, siis suurte külmadega läheb ikka mega kaua aega enne kui ta gaasi taha lülitab.
Disco kitsikus
Postitatud: N Nov 08, 2007 21:53
Postitas Kalamees
Ma ka suht suur poiss. Proovi Disco 2 mingi pikem proovisõit teha ja tunnetad pole seal kitsas midagi, ainuke viga mis ka muudel samadel markidel et kõrval istujat suht kauge näppida. see eest lahe tagaiste.
Postitatud: L Nov 10, 2007 18:32
Postitas RV8
Kogemusi gaasiseadmest (GS).
mul pole seda kunagi olnud ühelgi autol, aga mul on olnud piisavalt teiste vigadest õpida, kokkuvõted on sellised:
1. GS paigaldamine maksab nii palju, et kui selle maskumus hajutada keskmisele aastaläbisõidu bensiini liitri hinnale, siis on majanduslk kasu küsitav, Üldeslt vanemad v8 d on "lõbuatod" ja suurt kilometraazi aastas ei saavuta.
2. Paigaldamisel sageli keeratakse midagi "p..sse" bensiini EFI s. Gaasipaigaldajad, ärge solvuge, minu kogemus on ainult Roveri V8 näitel ja paljude aastate vältel. Alati kui on GS on paigaldatud, on mingi nöök. Midagi suudetakse alati tuksi keerata ja pärast võib viga otsides hulluks minna. Näiteks "käkkitakse" õhukulumõõtja signaal ECU se, kahjustatakse mootori elektrijuhtmestiku, tekitatakse õhulekeid sisselaskesüsteemi. siin ei oltähtsut kas on 1,2,3, 4 põlvkonna süsteem. Nöögib ikka.
2, vanadele alla 20 mootritele gaas ei pruugi üldse sobida. Gaas on "kuiv" ja soodustab klapisadulate läbipõlemist, eriti mootoritel mis on arvestaud pliilisandiga bensiinile. Tõsi neid on vähe alles.
3. veel võin negatiivseid kogenusi kurja panna, aga vast piisab.
Järeldus: Kui tahate kokkuhoidu suurel läbisõidul, ostke diisel või väikese b.mootoriga auto.