1. leht 1-st

RR 4.6 mootori hääl

Postitatud: E Nov 19, 2007 21:02
Postitas LittleSuzi
Selline küsimus.
RR 2000 aasta 4, liitrine mootor klõbiseks nagu diisel auto.
Kas võib tegu olla klappidega? Näiteks klappide ümbrus on must või mingid vedrud väsinud? Läbisõit on alles 142K. Karmi offroadi pole auoga tehtud. Väidetavalt on õlisid vahetatud suht reguraalselt.

Postitatud: E Nov 19, 2007 23:08
Postitas RV8
Oletus ainult: õlisi pole vahetatud ja nüüd on hüdrotõukurid kinni jäänud. Kordan ainult oletus.

Postitatud: T Nov 20, 2007 10:08
Postitas LittleSuzi
ma ise arvaksin sama ... kas mingit diagnostikat oleks sellise probleemi kindlaks tegemisele?

õeldes loogiliseklt

Postitatud: T Nov 20, 2007 13:10
Postitas Kalamees
mõeldes loogiliselt peaks siis ka CO paigast ära olema. Ja tuginedes oma kogemustele RRC ja teistele tõukuritega mootoritele, meeldib neile hea ja kvaliteetne täis sünt. Võib aidata mootoripesu mõksid, ja korraliku õli kasutamine ja alustuseks tihedam vahetus.

Postitatud: T Nov 20, 2007 14:15
Postitas LittleSuzi
tänud nõuannete eest.
proovin õlivahetuse ja pesuga alustada.

Postitatud: T Nov 27, 2007 23:23
Postitas RV8
Taissünt on vaieldamatult parem õli, kui mineraal või poolsünt. Aga siin on omad nõksud. Nimelt Roveri v8 teke kaob aegade hämarusse, nüüdseks poolesajanadi taha. Siis ei olnud sünt. õlisi. Ja siis, küsite teie? Asi on selles, et mootrid, mis on pärit varasematest ajajärkudest, olid valmistaud suuremate tootmistolerantsidega , kui praegused. Sünt õlid on võimelised tekitama väga püsivat ja õhukest määrdekihti. Kahjuks varasemate mootorite tootmistolerantsid on oluliselt suuremad, kui praeguste täissünt õlide kelme paksus liikuvate osade vahel. Tulemuseks õlikihi "rebenemine" ja määrdeomaduste puudlikus. Sama kehtib ka väga suure läbisõiduga mootorite kohta. Seega mõningatel juhtudel on soovitav kastada minareelõli või poosünti, nn. "pensakari mootori" õli.(Valvoline) Mineraalõli kile paksus võib ollla püsivam. Kokkuvõteks, kasutage vanadel v8 poolsünti (enne 1996). Palju tähtsam on regulaarne õli vahtus, kui selle kvalteet. Ärge kasutage "Risso" tüüpi mootoriõli.

Postitatud: T Nov 27, 2007 23:26
Postitas LittleSuzi
2000 aasta oma võib ikkagi täissünti kasutada ... arvan.

Postitatud: K Nov 28, 2007 09:13
Postitas landy
RV8 kirjutas:Aga siin on omad nõksud. Nimelt Roveri v8 teke kaob aegade hämarusse, nüüdseks poolesajanadi taha.
Veidi lisainfi:
http://www.landroverclub.ee/foorum/viewtopic.php?t=1330

Postitatud: K Nov 28, 2007 11:28
Postitas Veiko Varik
Tõukuri klõbin kaob tavaliselt peale soojenemist ära.Mis aga ei kao on nookurvõllide oma.Neid on kunagi päris palju vahetatud.

W

Postitatud: K Nov 28, 2007 11:54
Postitas LittleSuzi
kuidas ühte või teist diagnoosida?

Postitatud: K Nov 28, 2007 17:13
Postitas Veiko Varik
Kui auto on öö läbi seisnud siis käima pannes kuulata kas esimese 15-20 sek jooksul klõbin muutub.Kui ei muutu siis on nookurid kui muutub siis tõukurid.Tõukurid vajuvad õlist tühjaks üle öö ja siis läheb tsipa aega see 15-20 sek kui nad jälle õli täis lähevad.
Mis õli sa kasutad?Proovi Castroli 5W-40 Magnatex-i ja vaata kas asjalood muutuvad.

W

Postitatud: K Nov 28, 2007 18:17
Postitas LittleSuzi
ei teagi, mis õli sees ... kuid plaanisin 0W-40 OMV täissünt õli kasutada aga pole veel jõudnud vahetada

Postitatud: L Dets 01, 2007 11:51
Postitas RV8
talvel 5w30, suvel 10w40, 5w50 aastaringselt

Postitatud: E Dets 03, 2007 10:24
Postitas Veiko Varik
5W-40 sobib ideaalselt aastaringselt meie kliimasse.

W