Englishman in New York
Postitatud: N Dets 22, 2005 15:02
Englishman in New York
Uued mudelid
03.04.2004
Paremat pealkirja, kui see Stingi ühe kuulsama loo pealkiri, ei suutnudki välja mõelda - Briti maasturikuningas Land Rover tutvustab oma Discovery kolmandat, radikaalselt uuenenud põlvkonda New Yorki autonäitusel.
Põhjapanevaimaks muudatuseks on loobumine aegade algusest peale "tõelise" maasturi tunnuseks olnud täisraamist - Discovery 3 põhineb kandevkerel.
Teiseks suuremaks uudiseks on Range Stormeri ideeautol esitletud Terrain Response nimelise süsteemi jõudmine seeriatootmisse. Käiguvalitsa juures asuva pöördnupu abil võib valida parasjagu rataste all valitseva pinnase - tavaline asfalt, libedam (lumi/kruus) teesõit, muda, liiv ja kivisel pinnal turnimine - ning auto häälestub sobivalt, seades sobivaimaks vedrustuse, HDC-mägipiduri, gaasipedaalile reageerimise ning palju muud.
Mootorivalik hakkab koosnema kolmest jõuallikast, neist ilmselt populaarseimaks kujuneb uus 2.7-liitrine V6 muutuva geomeetriaga turbodiisel. Tippjõuallikaks saab Jaguari 4.2-liitrise V8 edasiarendus, mille töömaht on suurendatud 4.4 liitrini ning mis on läbinud kohalduskuuri offroad-oludele - suurendatud on tolmu- ning veekindlust ning võimet veatult töötada tavamootori jaoks ebainimlike kaldenurkade all.
Säilitatada on otsustatud Discovery kaubamärgiks olev staadionitüüpi istmete paigutus - tagaistmed paiknevad vaate parandamiseks kõrgemal kui esimesed, lisavarustuses olev kolmas rida veel astme jagu kõrgemal.
Uued mudelid
03.04.2004
Paremat pealkirja, kui see Stingi ühe kuulsama loo pealkiri, ei suutnudki välja mõelda - Briti maasturikuningas Land Rover tutvustab oma Discovery kolmandat, radikaalselt uuenenud põlvkonda New Yorki autonäitusel.
Põhjapanevaimaks muudatuseks on loobumine aegade algusest peale "tõelise" maasturi tunnuseks olnud täisraamist - Discovery 3 põhineb kandevkerel.
Teiseks suuremaks uudiseks on Range Stormeri ideeautol esitletud Terrain Response nimelise süsteemi jõudmine seeriatootmisse. Käiguvalitsa juures asuva pöördnupu abil võib valida parasjagu rataste all valitseva pinnase - tavaline asfalt, libedam (lumi/kruus) teesõit, muda, liiv ja kivisel pinnal turnimine - ning auto häälestub sobivalt, seades sobivaimaks vedrustuse, HDC-mägipiduri, gaasipedaalile reageerimise ning palju muud.
Mootorivalik hakkab koosnema kolmest jõuallikast, neist ilmselt populaarseimaks kujuneb uus 2.7-liitrine V6 muutuva geomeetriaga turbodiisel. Tippjõuallikaks saab Jaguari 4.2-liitrise V8 edasiarendus, mille töömaht on suurendatud 4.4 liitrini ning mis on läbinud kohalduskuuri offroad-oludele - suurendatud on tolmu- ning veekindlust ning võimet veatult töötada tavamootori jaoks ebainimlike kaldenurkade all.
Säilitatada on otsustatud Discovery kaubamärgiks olev staadionitüüpi istmete paigutus - tagaistmed paiknevad vaate parandamiseks kõrgemal kui esimesed, lisavarustuses olev kolmas rida veel astme jagu kõrgemal.