1. leht 1-st

Käigukasti õli temperatuur

Postitatud: E Nov 26, 2007 13:48
Postitas LoJack
Hoi!

Sellised mured:

* Automaatkasti andur näitab õli ülekuumenemise hoiatustuld. Kummalisel kombel juhtub seda siis, kui sõidan kiirusega 60-90 km/t. 100 km/t kiirusel hoiatustuli kustub mõne aja pärast. Õli kastis (koos filtritega) värskelt vahetatud.
Ehk on probleemiks ummistunud käigukasti õliradikas?

* Ülevaatusel väideti pidurite korrasolekuks ca 70%, seisupiduri omaks ca 30%. Kuidas olukorda parandada? Klotside vahetus ilmselt pole piisav...

Tänud soovituste eest!

Re: Käigukasti õli temperatuur

Postitatud: E Nov 26, 2007 14:03
Postitas landy
LoJack kirjutas: * Ülevaatusel väideti pidurite korrasolekuks ca 70%, seisupiduri omaks ca 30%. Kuidas olukorda parandada? Klotside vahetus ilmselt pole piisav...

Tänud soovituste eest!
Käsipidur töötab nagu veoautol ja pidurab kardaane, mitte rattaid. Seeg hooldus lihtne.
Seega kontolli käispiduri trummlis olevate klotside seisu ja hoovastiku häälestust.

Postitatud: E Nov 26, 2007 16:22
Postitas Veiko Varik
Kruvi kasti tempi andur küljest ja kontrolli vees mis temperatuuril klemmid kokku lähevad.On olnud juhuseid kus see toimub 50 kraadi juures.Peaks aga toimuma kuskil 105 juures.

W

Postitatud: E Nov 26, 2007 16:27
Postitas totu
Kasti sellisel kuumenemisel kolm loogikat:
Viletsam- hüdrotrafos liiga suured lõtkud või hävinud labad, peksab õli kuumaks, suuremal kiirusel trafo blokeeritakse ja õli jahtub.
Parem- jahutus ebapiisav, kahjuks ei tea kas soojusvaheti või radikas, viimasel juhul eelkõige väline ummistus.
Parim- temp. andur saba andnud ja reageerib liiga madal temperatuuril.

Postitatud: E Nov 26, 2007 17:59
Postitas LoJack
Tänud vastajatele!
Ega muud kui uurima :)