1. leht 1-st
Disco I tulede lüliti
Postitatud: K Jaan 16, 2008 10:30
Postitas põdramaja
Sedapuhku siis selline probleem, et kui lülitada tuled sellesse asendisse, kus põlevad ainult gabariidid siis põlevad armatuuri tuled ilma probleemideta, aga kui lülitada sisse lähituled, siis kustvad armatuuri tuled ära. Põlema saab need vaid lülitit edasi tagasi liigutades kuni leiab koha kus annab kontakti. Kas sellise probleemi korral on mõtet prrovida lahti võtta ja midagi seal lülitis puhastada või parem kohe uus osta?. Autoks siis Disco I 98a 300 tdi
Postitatud: K Jaan 16, 2008 11:33
Postitas landy
Viitab ilmslet uue lüliti ostu vajadusle.
Küsi, äkki Inseneeril on mõni peale 1995a. Disco lammutamisel ja lüliti autol alles.
Postitatud: K Jaan 16, 2008 22:03
Postitas orav
Lüliti reeglina õhtul jah. Enne võib lüliti külge minevad kontaktid üle vaadata. Lüliti lahti kakkumine ja korrastamine suht nüri ettevõtmine. Võib olla peale kontaktide puhastamisest abi, kuid ei pruugi, kui igatse liigendid kulunud on. Targem uus või töökorras lüliti osta.
Postitatud: R Jaan 18, 2008 11:51
Postitas põdramaja
uurdies kuida lahti võtta, ilmnes üks vidin millega peab workshop manually järgi suurima ettevaatlikusega ringi käima. Vidina nimi on inglise keeles rotary coupler. Kuna pole varem kokku puutunud, siis küsimus oleks, et milleks see asjandus hea on ja mis on selle ülesanne?
Postitatud: R Jaan 18, 2008 21:35
Postitas RV8
rotary coupler on sõlm, mulle kaudu liigub elekter paigaloleva roolisamaba ja rooli vahel. See on üsna mitu raha maksev osa. Kindlasti teha erinevust "õhkmadratsiga" ja ilma veersioonidega. Hinnad 2,5 kuni 3,5 keeki, sõltuvalt mudelist.
tuletüliti
Postitatud: L Jaan 19, 2008 00:23
Postitas Külaline
te ei pea tule lüliti kätte saamiseks rooli ära võtma tuleb lihtsalt eraldada rooli samba ümbert kaks blastik katet ja tule lüliti alune pistik välja tõmmata ning edasi on juba näha kuidas asi argneb.