1. leht 2-st

Disco keeb!

Postitatud: E Jaan 21, 2008 12:55
Postitas Taisto
Masin: Discovery 1996 ES 2.5/300TDi

Pärast jaburaid käike seoses CHECK ENGINE tulukese põlemisega ja hingest kinni jäämisega vaadati Joe`s Garaažis asi üle ja puhastati neljas pihusti ära ja asi korras vähemalt kolmeks nädalaks...

Nüüd lõppes siis salongiküte otsa ja läks maanteel keema, pump tundub korras olevat, ratas ei loksu ja termostaat ei tohiks ka olla metsas, kuna võtsin sõidul ta välja aga ikka läks keema.

Enne seda aga võttis sõidul samamoodi hingest kinni paar korda nagu ennevanasti. Mõnikord külmast peast on ka sama asi, et kole uimane on, nagu oleks pooled pütid käigus.

Et siis - kas võib olla, et mõnda aega selle jamaga sõites oligi ainult kolm pütti järel ja küpsetasin klapid või plokikaane läbi ja nüüd see jama seoses jahutusega tuleb plokikaane/klappide mõrast vms?

Jahutusvedelikku ei kao iseeneslikult.

On veel variante?

Taisto Uuslail

Postitatud: T Jaan 22, 2008 12:36
Postitas beast5
Tere.Kui jahutusvedelik ei kao,siis peaks olema veepumba või termostaadi viga ,aga kui termostaadi eemaldasid ja ikka keeb siis peaks olema ju ainuke vea põhjustaja veepump.Aga kui vedelik kaob siis viga plokikaanes ja kui hästi läks siis ainult tihendis.See minu arvamus.

Veepump

Postitatud: T Jaan 22, 2008 12:40
Postitas Taisto
Kuidas veel veepumpa testida peale ratta lõgistamise?

Postitatud: T Jaan 22, 2008 13:48
Postitas totu
Ilma paisupaagi korgita "paarutades" peaks paisupaagis vedeliku tase, sõltuvalt pööretest, nähtavalt kõikuma, soovitavalt paigaldatud termostaadiga.

Re: Veepump

Postitatud: T Jaan 22, 2008 14:18
Postitas tt
Taisto kirjutas:Kuidas veel veepumpa testida peale ratta lõgistamise?
termostaadi juures oleva õhutuskorgi ärakruvimisel ja seejärel mootori käivitamisel peaks väiksmat sorti purskkaevuke kapotiall olema

Katsed

Postitatud: T Jaan 22, 2008 16:21
Postitas Taisto
Et siis on korras kui on viipurskus?

Ma testisin Peetri (ptr) soovitusel õhutamist ja avastasin, et veepumba piirkonnast voolab ikka lahinal tosooli kui täis valada.

Et siis ikkagi veepump...

Postitatud: T Jaan 29, 2008 19:28
Postitas beast5
No kas on viga käes?

Veateade

Postitatud: K Jaan 30, 2008 09:48
Postitas Taisto
Vabandan, kuid ei ole saand lammutama hakata. Talv on õues...

Aitähh kaasa elamast.

Annan igatahes teada kui saabub klaarus.

Enam nii väga ei kee

Postitatud: N Veebr 21, 2008 22:41
Postitas Taisto
Nonii tänase seisuga siis niipalju, et Tõnis (Lõuna 45 garaažist) pani uue pumba peale. Peetri kaudu sain täitsa originaali ja hea on, sest b-pumbaga pidi olema perse, et varsti paned jälle uue.

Keemisest oll ka radikasse minev lohv ära pundunud kinnitusest ja radika kork vajas tihendust. Hetkel veel salongikütet pole tuvastanud, kuigi mõni aeg pärast Tõnise juurest tulekut isegi oli olemas. Õhk sees ilmselgelt.

Kas keegi oskab soovitada kõige tõhusamat õhutamise viisi?

Taisto ja Discokera

Re: Enam nii väga ei kee

Postitatud: R Veebr 22, 2008 09:40
Postitas tt
Taisto kirjutas: Kas keegi oskab soovitada kõige tõhusamat õhutamise viisi?
Kas pumba vahetamise ajal lasid süsteemi täiesti kuivaks või ainult valasid niipalju juurde kui pumba august välja voolas?

Mul vähemalt läks asi leigeks peale seda kui olin kõik vee välja lasknud ja uuesti täitnud.

Korralikult hakkas sooja tulema jõuluaegsel virumaa safaril. Kas aitas maantesõit või pool päeva metsavahel aeglustiga ja paar järsemat kraaviületust.

Postitatud: R Veebr 22, 2008 10:06
Postitas prt
Raamatus on asi väga hästi kirjas. Termostaadi korpuse peal olevast täiteaugust tuleb õhk kenasti välja.

Postitatud: R Veebr 22, 2008 20:10
Postitas moiva
Ma ka remondi/hoolduse käigus jahutussüsteemi tühjaks lasksin. Täitmise ajaks keeasin termostaadi peal oleva punni maha ja ei olnud probleeme.

Jama jätkub

Postitatud: R Veebr 22, 2008 23:31
Postitas Taisto
See tähendab, et rõõm jätkub!

Nüüd siis õhutatud korduvalt aga keema läheb ikka, siis kohati langeb temp. näidiku nool jälle poole peale, siis jälle keema.

Inseneer juba vihjas, et tõenäoliselt on plokikaane tihend, põnevamal juhul plokikaas vigane. Et siis, kes teab kedagi kes oleks nõus seda tööd ette võtma?

Peeter Utkini soovitusel plokikaas Tõukurisse testi ja pihustid Karla Autosse ülevaatusele.

Oleme mõnusad!

Taisto

Postitatud: E Veebr 25, 2008 13:28
Postitas beast5
Tervist.Minu soovitusel ära karla autosse vii!! Ma viisin enda auto pihusteid sinna kaks korda(teist korda koos autoga)ja kasu midagi :cry: Surved reguleeriti 185-e peale ,aga nii nagu tehase andmed ütlevad ei suutnud nad reguleerida ,ja väitsid ,mu auto mootor kohvi ja pole surveid sellepärast tossabki.Ma siis viisin pihustid laagrisse Kuuli juurde tema pani uued otsad 360eek tk,ning asi koras ei mingit tossu .Vanad pihusti otsad olid kuuma saand ja läbi ,neid ei olnud enam üldse reguleeridagi mõtet,aga karlas öeldi,et kui panen tehase surved siis mu auto enam käima ei lähegi ,aga kõik oli hoopis vastupidi :D :D

Postitatud: E Veebr 25, 2008 17:06
Postitas RV8
see tundub rohkem plokikaane häda olevat kui voolikud punnis on.