1. leht 1-st

Bowler Wild Cat-pisut järgi aidatud 90 defekas?

Postitatud: R Jaan 25, 2008 13:24
Postitas ermo
http://www.youtube.com/watch?v=dLvlfAyduvA&NR=1

Richard Hammond of the British automotive program Top Gear tested the Bowler, and exclaimed "I am a driving god!"

Postitatud: K Mär 19, 2008 23:56
Postitas ermo
Pilt
Wild Cat tuning?

Postitatud: E Dets 15, 2008 17:32
Postitas tai

Postitatud: E Dets 15, 2008 19:22
Postitas tyybel
Mhmh. WildCat läks mingile tütarfirmale "vaestele" "seeriaautoks" ja Nemesis on siis uus paugupill. Antud viidik küll sellest mingit muljet ei jätnud aga see ei ole loodetavasti masina süü vaid munadeta saatejuhi oma. Top Geari "Hamster" on WildCatiga ikka päris maastikul (karjääid, arktiline maastik etc) täiega paugutanud ja näeb hull välja küll. Bowleri kodukas lubab, et Nemesis on veelgi hirmsam loom :twisted:

Postitatud: E Dets 15, 2008 23:35
Postitas inseneer
Minumeelest ei vajutatud isegi auku täiega lahti vaid törtsutati niisama. Veits hale oli vaadata, oleks siis keegi tõsisem piloot sellega paugutanud...
Konstruktsioonist ja tehnilistest lahendustest ei olnd sõnagi.

Postitatud: T Jaan 06, 2009 12:36
Postitas tyybel
Vaatasin praegu toimuvat Dakari (mis toimub seekord Lõuna-Ameerikas :? ) ja Bowlerid ei esine just kõige kõrgematel kohtadel. Juhivad BMW, VW ja Mitsu, siis Nissanid, isegi üks Hummer ja alles siis tasapisi Bowlerid. Eks muidugi on tehasemeeskondadel eeliseid aga väike lootus oli, et uus Bowler ka tegijaks saab.

Postitatud: T Jaan 06, 2009 13:14
Postitas LittleSuzi
tyybel kirjutas:Vaatasin praegu toimuvat Dakari (mis toimub seekord Lõuna-Ameerikas :? ) ja Bowlerid ei esine just kõige kõrgematel kohtadel. Juhivad BMW, VW ja Mitsu, siis Nissanid, isegi üks Hummer ja alles siis tasapisi Bowlerid. Eks muidugi on tehasemeeskondadel eeliseid aga väike lootus oli, et uus Bowler ka tegijaks saab.
Võibolla on mingi põhjus ka võistkondade finantsidel. Suurtehaste meeskonnad omavad ju põhimõtteliselt parimat varustust - alustades kasvõi mutrivõtmetest ja rehvidest.

Postitatud: T Jaan 06, 2009 18:23
Postitas 007
Seal vist vahet ka, kes rooli taga on. Tehase meeskondadel on mingid tuusad, kes juba kõik 200 korda sõitnud seda asja. Füüsis tuleb mängu jne. Ma vaatasin ka üks päev. VW-l oli enne seda uut trassi mingi ull testi periood, kus testiti autosi sõitmaks kõrgetes kohtades midagi 2000+ m. Autole pandi mingeid imevidinaid, et saavutada õigeid küttesegusi jne.

Postitatud: T Jaan 06, 2009 18:48
Postitas tyybel
007 kirjutas:Seal vist vahet ka, kes rooli taga on. Tehase meeskondadel on mingid tuusad, kes juba kõik 200 korda sõitnud seda asja. Füüsis tuleb mängu jne. Ma vaatasin ka üks päev. VW-l oli enne seda uut trassi mingi ull testi periood, kus testiti autosi sõitmaks kõrgetes kohtades midagi 2000+ m. Autole pandi mingeid imevidinaid, et saavutada õigeid küttesegusi jne.
Ja-jah, see on küll, et tehaasemeeskondades kütavad ikka WRC tippklasse tegijad kah. St eks see üks ilgelt pikk ralli on, offroadi osa jääb praegu vist rohkem motikatele, kes aeg-ajalt paksus liivas külili käivad.

Ja ilmselgelt on jupp tööd olnud ka süsteemi tolmutaluvaks/kindlaks muutmisel. Sihukestes tolmupilvedes annavad minna, et tavalise läbipuhkega defekas oleks sees 0 nähtavus :lol: