1. leht 1-st

Käigukastiga jamad

Postitatud: P Jaan 27, 2008 20:03
Postitas moiva
Algas asi siis vahekasti õli vahetusest, keerasin punni alt ja lasin õli välja, kui punni tagasi hakkasin keerama, läks see KÄEGA keerates lihtsalt pooleks umbes 5 mm jupp keeret jäi korgi külge :evil:.

Teine jama tekkis automaatkasti karteri eemaldamisega. Õli oli välja lastud ja plaan oli vahetada ka nn "oil screen", kuid õlivarda toru lahtikeeramine osutus võimatuks. Proovisin heaga ja proovisin kurjaga, soojendasin mutrit ja ei midagi. Lõpuks andis järele karteri ja õlitoru ühendus :oops:.

Nüüd siis mure, kas kellelgi on ülearust vahekasti õli väljalaske korki ja automaatkasti karterit koos õlivarda toruga?

Auto on Disco I 1997 300Tdi.

PS! Selline küsimus veel, automaatkastist tuli välja ca 4 liitrit õli, manuaali järgi peaks seal olema 9,1 liitrit :o ??? Samas küigukast töötas, natuke pikalt vahetas kõrgemaid käike.

Postitatud: P Jaan 27, 2008 20:28
Postitas RV8
ZF kasti täidetakse eraldi täiteava kaudu minu mäletamist mööda. Tühja kasti maht koos hüdromufiga on jah ca 9 l. Õlivahetusel kulub väiksem kogus-

Postitatud: P Jaan 27, 2008 20:30
Postitas LittleSuzi
Välja tulebki umbes sellises koguses õli. 9,1 liitrit on kogu süsteemi mahutuvuseks - tehas kulutab 9 liitrit, kui valavad tühja käigukasti täis.

Postitatud: E Jaan 28, 2008 09:49
Postitas totu
Kast peaks olema sama BMW ja Volvoga( olenevalt mudelist 82-95), tasub romulas õlivanne võrrelda ja korgi leidmine võrdlemise teel ei tohiks raske olla.

Postitatud: E Jaan 28, 2008 10:56
Postitas moiva
OK aitäh, üritan romulatest leida.

Postitatud: E Jaan 28, 2008 16:07
Postitas moiva
Käigukasti karterit eraldi ei taha romulatest keegi müüa, aga sain lõpuks õlivarda toru mutri lahti ja stutser, mis karteri küljest ära murdus, kannatab tagasi keevitada.

Postitatud: T Jaan 29, 2008 00:13
Postitas inseneer
Vahekasti õlipunni võid minu käest saada...