1. leht 1-st
ACE tuluke.
Postitatud: L Veebr 09, 2008 20:57
Postitas Kalamees
Asi selles et sai vahetaud selle süsteemi üks hüdritsilinder (actuator) peale seda mingi 80 km möödudes hakkas ACE tuli põlema, sai diagnostikas aga polnud aega masinat paariks päevaks jätta sinna poistele torkimiseks. Nüüd kuu möödas hommikul tuli kustunud peale mõningast sõitu jälle põleb, tunne et seal õhk sees ja kuskil mingi surve andur peaks olema. Ehk on kellelgil manuaal ja seal kirjas kuidas saab õhu sealt välja või kuidas tuleb seda ACTUATORit vahetada. Ette tänades abi eest.
Postitatud: P Veebr 10, 2008 16:09
Postitas RV8
Vabandan aga ainult originaali keeles ja täpne õhutuse protseduur puudub. Tundemärgid ja selle vajadus kirejldatud.
Hydraulic bleeding procedures
The hydraulic system does not have a constant flow of fluid through the secondary circuit (actuator
lines). Although moved by pressure changes in the hydraulic fluid the actuators do not normally
allow fluid or air to flow through them. Because of this, there is a procedure that must be followed
when an actuator pipe, valve block or an actuator is replaced. This procedure removes air from
the secondary hydraulic circuit. If this procedure is not used to remove all the air from the circuit,
it is possible that the vehicle behaves normally to start with, or normally when the system is not
working at 100% capacity, but, in conditions of maximum demand, the system may store a fault
code because the air in the system reduces the response time. It is, therefore, imperative that, if
any one of the above components is changed, the system is bled using the procedure detailed in
TestBook. If the pump or ACE high pressure oil filter are changed, bleeding the secondary system
is not required. If the hydraulic pump is changed, it is necessary to prime the pump to prevent
damage; refer to the relevant section within the workshop manual for the exact procedure.
ACE
Postitatud: P Veebr 10, 2008 19:42
Postitas Kalamees
Arvasin et on ka midagi täpsemat, sama asja leidsin ka netist, eks tuleb siis hakata asjasse loogiliselt süvenema.
Postitatud: P Veebr 10, 2008 20:00
Postitas RV8
Mul võib isegi olla kirjeldus sellele protseduurile. Kahjuks ma seda ei leidnud ca 20 m otsingu tulemusel. proovin homme CTR F asemel kasutada kõnetraati.
Postitatud: E Veebr 11, 2008 09:28
Postitas Veiko Varik
Sada saab ainutl T4 testri abil teha.Tester avab klappe teatud ajaks ühtepidi ja pärast teistpidi.Siis tehakse test ja kui kiirused ei ole õiged siis algab otsat peale.
W
selge
Postitatud: E Veebr 11, 2008 11:34
Postitas Kalamees
Ei jõudnudki eelmine nädal teenindusse sai see lükatud järgmiseks nädalaks, sai käidud jaanuari lõpul teeninduses ja seal sai seletatud et sai vahetatud Actuator, ja tester näitas et ei saa ühendust mõlema klapiga. Polnud aega neil ja taheti eelmine nädal hakata elektrivärki lammutama. Endal selline tunne et on mingi surveandur mis plokib klappide töö.
ACE seoses
Postitatud: R Veebr 22, 2008 14:45
Postitas Kalamees
Täna sai paar tundi MGRoveris otsitud ja ka viga leitud, juhe juhtmepundi sees, väljast poolt juhtmete zgutil nähtavad vigastused puudusid aga juhtme pundi sees juhe imelike sakkidga, ja ära murdunud, pooleks kui makaron, üksik juhe 15-20 juhtme seast, tundub tootja praagina.
Seega võib asja lõpetatuks pidada.
Tänud Andrusele.