1. leht 2-st
EAS ei tõsta autot üles
Postitatud: T Veebr 19, 2008 14:40
Postitas Robinho
Autoks RR 2.5DSE
Auto käis teeninduses mootoripatjade vahetuses ja peale seda ei tõsta autot üles. Alla lasi, kuid üles ei tulnud. Kaks tuld jäävad vilkuma näidikul, kui tõsta tahad. Mis nad seal tuksi keerata võisid?
Postitatud: T Veebr 19, 2008 15:34
Postitas landy
Ilmslet mingid andurite pistikud lahti/katki.
Postitatud: T Veebr 19, 2008 16:12
Postitas LittleSuzi
Mine teenindusse tagasi - võibolla kokkusattumus, et miskit muud andis otsad ... aga võibola tehnik suutis millegi tuksi keerata. Ning võimalusel pressi end vaatama, et mida nad teevad.
Postitatud: K Veebr 20, 2008 17:48
Postitas Robinho
Sõitsin natuke ringi ja hakkas tööle süsteem. Väike ehmatus siis seekord.
Postitatud: K Veebr 20, 2008 19:31
Postitas LittleSuzi
samas võiksid ikkagi proovida teada saada, milles asi - see võis olla EAS'i hoiatus, et "kuule omanik - ma hakkan ära kustuma". See võib sul hiljem vägagi ebasobival ajal/kohas üles-ütelda.
Postitatud: N Veebr 21, 2008 11:35
Postitas Robinho
Hõiskasin liiga vara vist. Hommikul nüüd oli enne käima panekut oli auto sel kõrgusel kuhu ta eilsest jäi. Käima pannes ja natuke manööverdades vajus aga tagumik alla ja enam üles ei tõstnudki. Sõitsin natuke ringi ja näppisin nuppe ning kaitsmeid ja mingi ajapärast oli tagumiku üles tõstnud. Õhu leket ei tohiks ju olla, kui öö jooksul alla ei vaju. Kompressor ka töötas. Milles viga võib peituda?
Postitatud: N Veebr 21, 2008 12:35
Postitas LittleSuzi
Robinho kirjutas:Hõiskasin liiga vara vist. Hommikul nüüd oli enne käima panekut oli auto sel kõrgusel kuhu ta eilsest jäi. Käima pannes ja natuke manööverdades vajus aga tagumik alla ja enam üles ei tõstnudki. Sõitsin natuke ringi ja näppisin nuppe ning kaitsmeid ja mingi ajapärast oli tagumiku üles tõstnud. Õhu leket ei tohiks ju olla, kui öö jooksul alla ei vaju. Kompressor ka töötas. Milles viga võib peituda?
Siit saaksid päris palju infot EAS'i kohta.
Põhjusi võib olla mitmeid ... kuid üks võimalus on, et kompressor on õhtal.
Postitatud: N Veebr 21, 2008 19:12
Postitas Robinho
Samas kui süsteem paar nädalat tagasi korda sai ehk siis üks eesmine kõrgusandur vahetatud ja kalibreeritud, siis tõstis küll väga kiiresti üles. Kompressor vast nii kiiresti saba ei anna.
Postitatud: N Veebr 21, 2008 20:15
Postitas LittleSuzi
Robinho kirjutas:Samas kui süsteem paar nädalat tagasi korda sai ehk siis üks eesmine kõrgusandur vahetatud ja kalibreeritud, siis tõstis küll väga kiiresti üles. Kompressor vast nii kiiresti saba ei anna.
Süsteem ei tehtud korda - kõrgusandur sai vahetatud.
Kompressor võib anda otsad suht kiiresti.
Mine ikkagi teenindusse tagasi - tõsiselt.
Postitatud: E Mär 17, 2008 09:36
Postitas Robinho
Nonii, ei tea kas eelmine viga tuli mind tagasi kummitama või on nüüd midagi kapitaalselt tuksis, kuid eile hommikul autoga sõitma hakates jäid kaks kõrgusetaseme tuld vilkuma armatuuris nagu vahetaks ta normaalkõrguselt kõige alumisele kõrgusele. Kõik uksed olid kinni ja auto püsis normaalkõrgusel. Kuna oli kiire ei pööranud sellele eriti tähelepanu, kuid sain umbes 10 km pärast valusalt karistada selle eest. Nimelt lõi siis EAS fault kirja ette ja kõik neli kõrgusetaseme tuld jäid põlema. Auto püsis veel üleval. Sõitsin sihtkohta ära ja unustasin tõe, et peaks tagaluugi lahti jätma, siis ta ei hakka ise lollusi tegema. Loomulikult lasi auto ennast puksidele ja üles enam ei tõstnud. Kojusõit oli lõbus, kuid veel lõbusam tõotab tulla auto kordasaamine. Uurisin kiirelt netist, mis võiks probleem olla, kuid ei leidnud midagi konkreetset. Ilmselt ei ole viga andurites, sest eelmisel korral vigase anduri korral ta tõstis ennast ikkagi üles. Kompressor oli ka soe, et too ilmselt ka töötas. Ei olnud muidugi mahti kõrvaga kuulata seda kapoti alt. Õhkpadi ka ei tohiks probleemiks olla, sest hommikul polnud kumbki ots alla vajunud. Kaitsmed vaatasin ka üle. Õhuklapid äkki?
Kui kellegil tekib mõtteid, siis olen üks suur kõrv. Kõige hullem on see, et autoga pole aega üldse tegeleda ja 6 päeva nädalast on töö kaelas. Ma ei kujuta ettegi, kuidas ma auto pealinna diagnosti saan.

Postitatud: E Mär 17, 2008 09:51
Postitas landy
Ole hea ja täienda oma profiili, (
http://www.landroverclub.ee/foorum/prof ... ditprofile ) et teaksime kus Eesti otsas oled ja ehk saab keegi tulla sind juhendama-aitama.
Postitatud: E Mär 17, 2008 11:12
Postitas Robinho
Täiendasin profiili ja asukohaks siis Tartu kant ja kui keegi saab abi pakkuda, siis 56646661 ootab seda alati.

Postitatud: E Mär 17, 2008 12:54
Postitas LittleSuzi
Robinho kirjutas:Nonii, ei tea kas eelmine viga tuli mind tagasi kummitama või on nüüd midagi kapitaalselt tuksis, kuid eile hommikul autoga sõitma hakates jäid kaks kõrgusetaseme tuld vilkuma armatuuris nagu vahetaks ta normaalkõrguselt kõige alumisele kõrgusele. Kõik uksed olid kinni ja auto püsis normaalkõrgusel. Kuna oli kiire ei pööranud sellele eriti tähelepanu, kuid sain umbes 10 km pärast valusalt karistada selle eest. Nimelt lõi siis EAS fault kirja ette ja kõik neli kõrgusetaseme tuld jäid põlema. Auto püsis veel üleval. Sõitsin sihtkohta ära ja unustasin tõe, et peaks tagaluugi lahti jätma, siis ta ei hakka ise lollusi tegema. Loomulikult lasi auto ennast puksidele ja üles enam ei tõstnud. Kojusõit oli lõbus, kuid veel lõbusam tõotab tulla auto kordasaamine. Uurisin kiirelt netist, mis võiks probleem olla, kuid ei leidnud midagi konkreetset. Ilmselt ei ole viga andurites, sest eelmisel korral vigase anduri korral ta tõstis ennast ikkagi üles. Kompressor oli ka soe, et too ilmselt ka töötas. Ei olnud muidugi mahti kõrvaga kuulata seda kapoti alt. Õhkpadi ka ei tohiks probleemiks olla, sest hommikul polnud kumbki ots alla vajunud. Kaitsmed vaatasin ka üle. Õhuklapid äkki?
Kui kellegil tekib mõtteid, siis olen üks suur kõrv. Kõige hullem on see, et autoga pole aega üldse tegeleda ja 6 päeva nädalast on töö kaelas. Ma ei kujuta ettegi, kuidas ma auto pealinna diagnosti saan.

Ära pahanda aga kui sul endal pole aega sellega tegeleda siis teistelgi raske aidata - sel juhul lase auto esindusse viia.
Kuid nüüd miskit ka kõrvale

:
Nimelt mina ehitasin enda autole nn alternatiivse õhusüsteemi.
Seda saab kasutada ainult juhtudel, kui kuskilt ei leki - padjad ja torud terved.
Idee peitub iseenesest selles, et neljale torule, mis suunduvad patjadesse panin vahele kolmikukd ning varustasin väljaviigu tavalise autoventiiliga - häda olukorras saab kompressoriga või manuaalse pumbaga suto üles tõsta. Samuti tuleb sel juhul EAS'i aju tagant ära ühendada - mudu laseb peale uuesti käivitamist õhu välja, kuna auto jaoks on tegu ikkagi ohtliku veaga.
Postitatud: E Mär 17, 2008 13:12
Postitas Matu
Lase kontrollida või kontrolli ise õhkpadjad ikkagi ära. Mul ka masin kohapeal seistes, kui jäi sobivalt seisma, siis õhku välja ei lasknud ja kohati tõstis masina isegi puksidelt üles. Sõitma hakates vajus kohe tagasi, sest õhkpadjad hakkasid liikuma ja katkine tühjenes. Oli ühel padjal plastik kummi küljest lahti ja kui auto paigal seisis, siis vajutas auto raskusega selle lekke kinni.
Postitatud: E Mär 17, 2008 13:14
Postitas Robinho
LittleSuzi kirjutas:
Ära pahanda aga kui sul endal pole aega sellega tegeleda siis teistelgi raske aidata - sel juhul lase auto esindusse viia.
Kuid nüüd miskit ka kõrvale

:
Nimelt mina ehitasin enda autole nn alternatiivse õhusüsteemi.
Seda saab kasutada ainult juhtudel, kui kuskilt ei leki - padjad ja torud terved.
Idee peitub iseenesest selles, et neljale torule, mis suunduvad patjadesse panin vahele kolmikukd ning varustasin väljaviigu tavalise autoventiiliga - häda olukorras saab kompressoriga või manuaalse pumbaga suto üles tõsta. Samuti tuleb sel juhul EAS'i aju tagant ära ühendada - mudu laseb peale uuesti käivitamist õhu välja, kuna auto jaoks on tegu ikkagi ohtliku veaga.
Ei pahanda aga lähim abi teises Eesti otsas ja treilaga sinna viimine ja toomine läheb üsna kulukaks rääkimata korralduslikust poolest. Eks seda nuputab, kuidas saab.
Aga kolmiku vahele panemise idee on teada. Kas meie kaubandusvõrgust on saada selline kolmik või peab ise kokku keevitama?