1. leht 1-st
Sooviks abi Freelanderi valikul
Postitatud: E Veebr 25, 2008 09:56
Postitas Vanja
Tervitus siis Land Roveri klubilistele!
Uurin maad LR Freelanderi ostuks, endale jäi siis silma selline isend:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Kuna valik on mul 4-veolise Audi v. Freelanderi vahel, siis olen kahevahel. Minu jaoks on nii ühel kui teisel oma plussid ja miinused. Täisvedu on mul eelkõige tarvis mitte mudas suplemiseks (kuigi karta on, et selle meeldimine on nakkav) vaid eelkõige sügis-kevade perioodil suvilasse pääsemiseks kuna muude sõidukitega olen korduvalt kinni jäänud.
Eesmärk ongi seega üle 90% kasutada sõiduks teel ja vahepeal lasta ka abikaasa rooli.
Miks just selline isend, ta on nägus, tal on diisel ja automaatkäigukast. Olen lugenud vanematest freelanderitest, et neil on murelapseks olnud just 1.8 bensiinimootorid ja veermik, kas värskematel, ehk siis 2003 ja nooremad on need vead parandatud?
Postitatud: E Veebr 25, 2008 13:05
Postitas LittleSuzi
IMHO: unusta see auto ära ning võta näiteks Disco II või III.
Samas Range Rover on ikkagi üle prahi
Noh, äärmisel juhul ehk kaalu siis seda volkarit.
Kuid see on ikkagi ainult arvamus.

Postitatud: E Veebr 25, 2008 18:24
Postitas pirx
Ma arvan sama. Mina isiklikult ei ole küll veel midagi head Freelanderi kohta kuulnud. Sellise raha eest saab ikka palju asjalikuma masina- Discoveri III või RR II viimased mudelid. Aga see on ainult minu arvamus-auto ostad ikka sina endale. Näiteks minu Range Roveriga sõidab 80% ajast naine tööle ja lasteaeda- talle ja lastele väga meeldib.
Postitatud: T Veebr 26, 2008 02:42
Postitas landy
Tõesti, Freelanderite hulgast valides pole tegu üldse paha masinga.
Lastehaigused kõrvaldatud ja kapoti all tuksumas normaalnemootor.
Kuid kui samas hinnklassis ja 2000. alguse masinat vaadata, siis pigem võtaks mina vastupidavuse poolest eelpool soovitatautest Disco II-e.
Sellel on:
*tugeval täisraamil ja talasidadega PÄRIS maastur
*ära proovitud ja ergas 2,5L td5 mootor.
*vastupidvad kaäigu-ja vahekastid
*mõistliku hinnaga varuosad (ka juba pruugitult)
*võimlus leida ka 7-kohaline või suurema lisavarustusega isend
*kui vaja võtab tonni kaupa pardale ja liskas veel ka kuni 3,5 tonni haagist sappa. (Sellega saab kõik asjad maale ära vedada või naabrimehe traktori käima vedada)
*läheb alati läbi sopa või hangede kohale.
* tulevikus ilmselt ka järelturu hind Freelanderist kõrgem
*suur, tugev ja turvaline.
Postitatud: T Veebr 26, 2008 09:19
Postitas caleb
Erinevalt eelkõnelejatest ei rutta mina küll kinnisilmi Discovery't soovitama. Kui eesmärk on 90% normaalsete teede peal sõita ja ülejäänud 10% porisel suvilateel, siis oleks minu valik selgelt neliveoline sõiduauto (antud valikust siis quattro Audi). Freelanderi taolised poolmaasturid on minu arvates üks suhteliselt mõttetu liik masinaid, mis on ebamugavad ja halva juhitavusega maanteel ning vähesuutlikud metsas ja mis võib-olla õigustavad ennast ainult siis kui tihti on vaja roobasteedel liikuda, kus lihtsalt suurem kliirens vajalik kui sõiduautol.
Ja Discovery pole maanteel ja linnatänaval sugugi mõnusam kui linnamaasturid. Samas metsas on suu laialt naerul. Ehk auto ostul võiks määravaks osutuda ikka tema tulevane kasutusotstarve.
Postitatud: T Veebr 26, 2008 10:32
Postitas LittleSuzi
caleb kirjutas:Erinevalt eelkõnelejatest ei rutta mina küll kinnisilmi Discovery't soovitama. Kui eesmärk on 90% normaalsete teede peal sõita ja ülejäänud 10% porisel suvilateel, siis oleks minu valik selgelt neliveoline sõiduauto (antud valikust siis quattro Audi). Freelanderi taolised poolmaasturid on minu arvates üks suhteliselt mõttetu liik masinaid, mis on ebamugavad ja halva juhitavusega maanteel ning vähesuutlikud metsas ja mis võib-olla õigustavad ennast ainult siis kui tihti on vaja roobasteedel liikuda, kus lihtsalt suurem kliirens vajalik kui sõiduautol.
Ja Discovery pole maanteel ja linnatänaval sugugi mõnusam kui linnamaasturid. Samas metsas on suu laialt naerul. Ehk auto ostul võiks määravaks osutuda ikka tema tulevane kasutusotstarve.
Disco II ja RR on ikkagi suhteliselt mugavad ... isegi väga mugavad.
Postitatud: T Veebr 26, 2008 10:52
Postitas caleb
LittleSuzi kirjutas:
Disco II ja RR on ikkagi suhteliselt mugavad ... isegi väga mugavad.
Maitse asi. Isiklik kogemus: kui ma oma Disco II-ga maanteel ja linnas sõidan, siis on see minu jaoks kindlalt mugavam kui GAZ52, aga sama kindlalt ebamugavam kui Audi A6, Subaru Legacy jms neliveolised sõiduautod.

Alates istumisasendist ja juhtseadete käsiteldavusest kuni manööverdamise ja möödasõitudeni välja. Ja juhitavusest ma juba rääkisin, lisada tuleb siia, et kuigi suuri maastureid peetakse ohututeks, mis avariisse sattumisel võib mõnikord isegi nii olla, siis avariisse sattumise tõenäosus samade olude juures on tihtipeale just suurte ja kohmakate masinate (loe: maasturite) kahjuks. Eriti just suurematel kiirustel.
Aga mugavuse asja saab tulevane omanik ise välja selgitada erinevate autodega proovisõitu tehes, meie vaidlemine siin teda palju ei aita. Minu ainus soovitus on lähtuda tegelikust vajadusest auto läbimisvõimele.
Postitatud: T Veebr 26, 2008 11:15
Postitas 007
Mugavus on suhteline mõiste. Ainuke miinus maasturile (enamikele siis) on nõrk kiirendus. Muidu linna sõites on minu arust oluliselt mugavam, kui sõiduauto, eriti kõrge vaate poolest. Peale selle on ta turvalisem linna avariisi arvesse võttes, kui sõiduauto. Jah ta on kohmakam aga siiski ma valiks maasturi (friika asemel siis), selline väike Outback või Quattro võiks olla ka garaazi nurgas muidugi

.
Postitatud: T Veebr 26, 2008 21:16
Postitas 31zgd
Mina eelistaks ikkagi freelanderit kui sul 90 % linna tänaval, kuna tal on kütuse kulu väiksem kui suurtel maasturitel ja samas saad sõita maastikul ja metsas , kuhu audiga ei roni. Ise sai nädala vahetusel talveretkel osaletud Freelanderiga koos "suurtega" ja ei jäänud hätta.
Postitatud: N Veebr 28, 2008 10:37
Postitas Vanja
Tänud kõigile, kes võtsid vaevaks vastata. Nüüd olen ma aga veel rohkem hädas otsustamisega, sest nagu näha on, kellele ema, kellele tütar
Võtan aja maha, keskendun olemasoleva liikuri müügile ning üritan teha proovisõite Teie poolt kiidetud sõidukitega.
PS! Eile juhuslikult kanalit vahetades sattusin tv3-le kus tuli saade erinevate maasturite suutlikusest, mis te arvate, kes oli parim?
Õige vastus, LR

Postitatud: N Veebr 28, 2008 12:40
Postitas Valge Hiir
Vanja kirjutas:Tänud kõigile, kes võtsid vaevaks vastata. Nüüd olen ma aga veel rohkem hädas otsustamisega, sest nagu näha on, kellele ema, kellele tütar
Võtan aja maha, keskendun olemasoleva liikuri müügile ning üritan teha proovisõite Teie poolt kiidetud sõidukitega.
PS! Eile juhuslikult kanalit vahetades sattusin tv3-le kus tuli saade erinevate maasturite suutlikusest, mis te arvate, kes oli parim?
Õige vastus, LR

Mis sa arvad mis riigi alamad olid saatejuhid..... Inglismaa.
Selle testi tulemus oli juba enne testi algust teada.
Kuid huvitav meelelahutus ja sõnakasutus Clarcsonilt sellegi poolest.
Postitatud: N Veebr 28, 2008 12:50
Postitas LittleSuzi
Valge Hiir kirjutas:Vanja kirjutas:
PS! Eile juhuslikult kanalit vahetades sattusin tv3-le kus tuli saade erinevate maasturite suutlikusest, mis te arvate, kes oli parim?
Õige vastus, LR

Mis sa arvad mis riigi alamad olid saatejuhid..... Inglismaa.
Selle testi tulemus oli juba enne testi algust teada.
Kuid huvitav meelelahutus ja sõnakasutus Clarksonilt sellegi poolest.
Seal on jah huvitavad katsed - näiteks sõiduautode test. Valitud autosid esindavad näiteks Ford Focus, Opel Astra, Nissan Maxima ja Bently.
Võitjaks osutus Bently tänu heale kiirendusele ja mugavale inerjöörile

Postitatud: N Veebr 28, 2008 13:45
Postitas landy
Vanja kirjutas:PS! Eile juhuslikult kanalit vahetades sattusin tv3-le kus tuli saade erinevate maasturite suutlikusest, mis te arvate, kes oli parim?
Õige vastus, LR

Väike lõik sellet ,kuidas 50 a. vana SII tegi uuele X5-le pähe
http://www.youtube.com/watch?v=NyXQfMSj5xA
Ja Clarcsoni jutt on alati üle parahi!